מאמרים 2017-2018

אריזות קרטון ייעודיות למשרד ותפקידן בשמירה על הסדר.

לרוב אנו רגילים לראות אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות בעיקר בממכר של מוצרים שונים, או בתחומים כמו הובלות.

אריזות קרטון מעוצבות חבילות שי לחגים

המנהג הידוע בחגים – הבאת חבילות שי מלא כל טוב לכיתה, למשרד או סתם לחברים ובני משפחה, הוא אחד המנהגים האהובים ביותר על ילדים מכל הגילאים.

על מקומה של אריזת המוצר בפסיכולוגיה הצרכנית

לאריזות קרטון ושאר אריזות נפוצות של מוצרי מדף כיום ישנה השפעה רבה על החלטותיהם של הצרכנים.

יישום טכנולוגיה מתקדמת בייצור אריזות קרטון מעוצבות

מהי אותה טכנולוגיה מתקדמת המיושמת בתהליך הייצור המתקדם והמשוכלל הקיים כיום עבור אריזות קרטון מעוצבות.

פתרונות אריזה מקומיים ואיכותיים למפעלים בישראל

פתרונות אריזה מסוגים שונים הם מסוג הדברים שכמעט כל מפעל ובית עסק צריך, אך לרוב לא מדובר במוצרים אשר מושכים יותר מדי את תשומת לב הציבור.

למה חשוב להשקיע באריזות קרטון איכותיות למשלוחים?

על הצורך מהותי בהגנה טובה למוצרים בעת ההובלה והמשלוח הביא לפיתוחן של אריזות ייעודיות בדיוק למטרה זו – אריזות קרטון למשלוחים אשר מיוצרות מחומר הקשיח ועמיד.

הדרך הנכונה לשלוח חבילות בדואר – אריזות קרטון למשלוחים

בכל מקרה כדאי שתצטיידו באריזות המתאימות למשלוח. לכן, חשוב שהשימוש באריזה אשר לא רק תהיה עמידה ועשויה מחומר אשר יגן בצורה טובה על התכולה,

כיצד לשמור על מינימום נזקים כספיים במהלך מעבר הדירה

ישנן דרכים רבות לנסות ולצלוח בשלום את מעבר הדירה, הן מבחינה נפשית והן מבחינת שלום הרכוש והחפצים.

המגמה בעולם השיווק – אריזות עשירות יותר בפרטי מידע

הסיבה לכך שכיום ניתן למצוא יותר ויותר אריזות מפורטות ומלאות בפרטי מידע שונים אודות המוצר, החברה ועוד, היא ביסודה טכנולוגית.

אריזות קרטון למשלוח באיביי – מאפיינים רצויים

מבין שלל סוגי האריזות הקיימות כיום בשוק, אריזות קרטון למשלוחים הן המומלצות ביותר, ממספר סיבות.

אריזות מתאימות עבור מוכרים מקצועיים באיביי

סוג ואיכות האריזות בהן נשלחים מוצרים מסוגים שונים היא תמיד חשובה במידה מסוימת, אך במקרה של מכירות באינטרנט רמת החשיבות של האריזות גדולה פי כמה וכמה.

על השימוש הנרחב באריזות קרטון בעסקים מתחום המזון

העובדה כי אריזות קרטון ניתנות למחזור ועשויות מחומר מתכלה וידידותי לסביבה הופכת חומר זה לפופולארי במגוון רחב של תחומים.

כיצד נוודא שאריזות הקרטון שאנו רוכשים אכן ידידותיות לסביבה?

על
אריזות עשויות מאה אחוז קרטון ואריזות מחומרים ממוחזרים.

שילוב אריזות המוצר של העסק במערך בניית המותג

אחד התהליכים המרכזיים והחשובים ביותר כיום במערך השיווק והפרסום של כל עסק, קטן כגדול, הוא בניית מותג.

אריזות הקרטון שיחסכו לכם את הצורך בחברת אריזה

אריזות קרטון ייעודיות ואיכותיות במגוון גדלים – להפוך את המעבר לפשוט וקל יותר.

כיצד למתג את העסק באמצעות אריזות מעוצבות מתאימות

מיתוג העסק הוא אחד החלקים המרכזיים והחשובים ביותר כיום בכל מערך פרסום ושיווק עבור כל עסק באשר הוא – עסקים קטנים ומתחילים או תאגידים עצומים וותיקים,

*
כיצד קרטונים איכותיים יקלו על מעבר והובלת דירה

קרטונים נחשבים לאחד האביזרים החשובים ביותר ולכן קיימת חשיבות רבה בבחירה נכונה של קרטונים בעת הובלת דירה.
*
הכנות למעבר דירה לחול

בעוד מעבר דירה עלול עבור משפחות רבות להוות תהליך מעט מעייף ורווי בלגאן ועבודה קשה, כאשר מדובר במעבר דירה לחו"ל העניין הופך להיות מאתגר
*
פתרונות אריזה למעבר מוצלח – קרטונים למעבר דירה

מעבר דירה יכול להיות חוויה מאתגרת, כאשר עבור אנשים רבים מדובר בחוויה מלחיצה במסגרתה קיים סיכוי סביר לנזק לרכוש ולעגמת הנפש הנלווית לכך.
*
אריזות המוצרים במערך קידום המכירות של העסק

שווקים התחרותיים בהם פועלים מרבית העסקים כיום, הן בישראל והן במדינות אחרות, מכתיבים צורך במערכים מתקדמים ומושקעים של שיווק.
*
אריזות קרטון מודפסות – הדרך להזניק עסק חדש

תקופת ההקמה של עסק קטן וחדש אינה תקופה קלה בדרך כלל – התחרות השוררת בשוק כמעט בכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת …
*
אריזות קרטון חגיגיות עבור חגי האביב

למרבה הנוחות ניתן כיום להשיג אריזות קרטון איכותיות ועמידות, כאלו אשר יתאימו הן למארז פירות יבשים והן למשלוח מנות, בקבוקי יין לחג או כל תכולה אחרת.
*
אריזות מעוצבות למוצרים – אריזה יצירתית או מותג אחיד?

באמצעות עיצוב האריזה ניתן להעביר מסרים שיווקיים פשוטים או מורכבים, קליטים ואינפורמטיביים.
*
אריזות קרטון מעוצבות – היתרון השיווקי

אריזות מעוצבות, הן אריזות קרטון והן אריזות מחומרים אחרים, מעניקות ליצרן את האפשרות לספר לקהל הצרכנים משהו על המוצר שלו,
*
אריזות קרטון ממותגות עבור עסק חדש – השקעה משתלמת ומתבקשת

שימוש באריזות ממותגות לשיווק המוצרים. מהם היתרונות שבשיטה זו ומדוע היא רלבנטית עבור כל עסק יצרני, כולל העסקים הקטנים והחדשים ביותר?
*
כשהאריזה הופכת לחלק מהמתנה – אריזות מעוצבות למתנות

כיצד נבחר או נעצב אריזה למתנה מסוימת בצורה שתהיה ייחודית, מרשימה והכי חשוב – תשמח את מקבליה של אותה מתנה?
*
אריזות בעיצוב אישי עבור אירוע חגיגי

אחד הגימיקים המעניינים בנוגע למתנה המוענקת לאורחים יכול להיות קשור לעיצוב אריזה ייעודי וייחודי – כזה שאתם עושים בעצמכם, בקלות ובפשטות.
*
5 טיפים מנצחים לאריזה לפני פינוי דירה
מתכוננים למעבר דירה וחוששים מתהליך האריזה? אין ספק שמדובר באחד מהמצבים הכי מלחיצים בחיים של כל אחד מאתנו…
*
אריזות קרטון ייעודיות למכירת מגוון רחב של מוצרים

בעלי חנויות וסוחרים רבים בוחרים באסטרטגיה העסקית של הצעת מגוון רחב ביותר של מוצרים שונים.
*
טיפים ודגשים להזמנת אריזות מעוצבות לעסק

עיצוב אריזה ייחודית עבור המוצר/ים שהעסק שלכם מייצר ומוכר הוא פעולה מתבקשת מכמה בחינות.
*
כיצד להשיג את האריזות המתאימות ביותר עבור העסק שלך

בתי עסק רבים משתמשים בפתרונות אריזה מסוגים רבים ושונים באופן שוטף במהלך הפעילות העסקית שלהם.
*
מגוון אריזות קרטון בעיצוב אישי לעסק מכירות אינטרנטי

במהלך השנים האחרונות פותחים יותר ויותר אנשים חנויות אינטרנטיות .
*
על הקשר בין אריזת המוצר לבין בחירתו מן המדף בחנות

עולם השיווק מנסה לנתח ולהבין בדרכים שונות ומועילות את הקשרים בין דרכי ההתנהלות של יצרנים ועסקים שונים.
*
דגשים לעיצוב אריזות עבור עסקים קטנים

עיצוב וייצור אריזות ייעודיות עבור מוצרים ספציפיים הוא תחום בו ניתן להשיג הרבה – אריזת מוצר טובה.
*
כיצד יכולות אריזות איכותיות לייעל את פעילות העסק

מרבית המנהלים ובעלי העסקים השייכים לתחום היצרני (בניגוד לעסקים המעניקים שירותים), נוטים להתייחס לפתרונות האריזה עבור מוצרי העסק שלהם כעניין טכני בעיקרו.
*
אריזות מעוצבות למתנות בהתאמה אישית

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל מתנה הוא האריזה בה היא מגיעה

 

אריזות קרטון

מושגי יסוד

א

אופסט (offset)
– במסגרתה של טכניקה זו של דפוס (אשר הינה נפוצה כיום), מועברת תמונה של דיו לבלנקט היישר מפלטת האלומיניום, ואז לנייר המודפס עצמו. למעשה, לא קיים כל מגע ישיר בין הנייר המודפס לבין לבין הפלטה (פלטת האלומיניום), אשר עליה מוקרן הדף לפני שהוא מודפס. הפלטה עצמה קולטת את הדיו מגלילי הדיו אך ורק באזורים הספציפיים עליהם מוקרנת התמונה, כאשר רק שכבת מים נקלטת באזורים הריקים, שכבה אשר למעשה שומרת אזורים לא מודפסים נקיים מדיו.
כיום, טכניקה זו של דפוס הינה הנפוצה והמקובלת ביותר בקנה המידה המסחרי, בעיקר עקב האיכות הגבוהה המתקבלת בהדפסה, כמו גם שיקולי יעילות.

אינסרט (insert)
– הכנסתו של תוכן בעל אופי שיווקי (דוגמת עלון פרסום וכד') לתוך מוצר מודפס (חוברת, קטלוג וכד'), לצורך שיווק וקידום מכירות של מוצר או סדרת מוצרים. כיום קיימות מכונות דפוס מסחריות רבות, בראש ובראשונה מתחום העיתונות, אשר מתאפיינות ביכולת לבצע פעולה זו באופן אוטומטי ואפילו להכניס מספר תכנים לתוך וצר דפוס אחד.

אילוסטרטור (Adobe Illustrator)
– תוכנה נפוצה ופופולארית ביותר כיום של חברת אדובי, המשמשת לעיצוב ויצירת גרפיקה דו ממדית, וקטורית.

אקרובט (Acrobat Reader)
– תוכנה נוספת מבית חברת אדובי, המהווה כיום למעשה סטנדרט מקובל לשיתוף של מסמכים אלקטרוניים שונים. כאשר ממירים קובץ מסוים לפורמט של אקרובט מונעים למעשה את האפשרות לשנות מסמך זה, ומבטיחים כי הוא יוצג בצורה וויזואלית הזהה למקור, על גבי כל מחשב ומחשב.

ב
בלנקט (Blanket)
– גליל העשוי מגומי ומשמש להעביר דיו אל אותו גליל המחזיק את נייר הדפוס (הנייר המודפס) במסגרת דפוס אופסט. הדיו מועבר מאותו גליל אשר מחזיק את פלטת האלומיניום.
בליד (Bleed)

ביג
– סימון מיוחד ובולט על פני הקרטון, המאפשר לקפל אותו בצורה מדויקת וישרה. את ה"ביגים" יוצרים על ידי הטבעה מיוחדת, ומהווים כיום פיתרון נפוץ ומקובל בתעשיית הקופסאות והקרטונים.

בריסטול
– קרטון חלק, נייר עבה.

ברקוד
– קוד אופטי המשמש לזיהויים וסימונם של מוצרים שונים.

ג
גליל/צילינדר
– הרכיב המשמש להעברתו של הדיו, בתוך מכונת דפוס מסוג אופסט.
גלופה (Printing Block)
– תבנית בולטת של דפוס המכילה טקסט בכתב מראה. השימוש בגלופה נעשה במסגרת הדפסה טיפוגרפית.

גלישה (Bleed)
– מצב הנוצר כאשר תמונה חורגת (גולשת) מעבר לגבולותיו של הנייר, בהדפסה. סימונו של ה"בליד" בקצהו של הנייר הינו לרוב כשלושה עד חמישה מילימטרים והוא משמש כסימון לאחר ההדפסה, עבור חיתוך הנייר. במידה ולאחר חיתוך הנייר התמונה עצמה אינה גולשת אל מעבר לגבול ה"בליד", ייתכן ותיוותר רצועה לבנה ודקה בקצהו של הנייר, רצועה אשר אינה מודפסת.

גיליוטינה
– מכונה המשמשת לחיתוך הנייר.

גרייפר (Greifer)
– רכיב מסוים במכונת הדפוס, המשמש לתפיסת הנייר (בדרך כלל על ידי טכניקה של יניקת האוויר), ומשם מעביר אותו בנבכיה של מכונת הדפוס.

גופן (פונט)
– סימני כתב מסוימים ואותיות. אותם תווים שאנחנו מקלידים במחשב.

ד
דפוס
– הטבעתו של דיו על חומר מסוים, דוגמת נייר.
דפוס דיגיטלי
– תהליך של הדפסה במסגרתו מועבר באופן ישיר המידע מהמחשב אל הנייר, ללא כל שימוש בפלטות דפוס כאלו ואחרות או בפילם.

דפוס אופסט

דפוס משי
– שיטה מסוימת להדפסה על גבי בד או נייר, על ידי העברתו של צבע דרך רשת צפופה של חוטים, רשת עליה מצויר ציור כלשהו. במסגרת תהליך העברת הצבע מרשת החוטים אל הנייר או הבד מנוגב הצבע מחלקה העליון של הרשת וחלחול כלפי מטה. על גבי אזורים מסוימים נמרח חומר מבודד כלשהו דוגמת שעווה, על מנת למנוע את צביעתם.

דפוס רשת

דפוס סובלימציה (Dye sublimation)
– תהליך של הדפסה ממוחשבת על ידי העברת הצבע באמצעות חום. ניתן למצוא כיום שיטת הדפסה זו לרוב בהדפסות של פוסטרים, כרטיסי פלסטיק או יריעות נייר שונות.

ה
הבלטה
– יצירתו של שינוי של ממש בגובה פני הנייר, על ידי מכונה. דוגמה נפוצה היא הבלטת הלוגו על גבי נייר כרטיס הביקור, פעולה המעניקה לכרטיס מראה ייחודי ומהודר.
הטבעת פויל / חום
– הדפסת חום המתבצעת באמצעות מכבש מיוחד, אשר בצד אחד שלו נמצאת גלופה אשר מחתימה רדיד של אלומיניום (בדרך כלל בצבע של זהב או כסף), על פני שטחו של נייר או קרטון.

היידלברג (Heidelberg)
– חברה המייצרת מכונות לדפוס. כיום "היידלברג" הינה החברה המובילה בעולם בתחום זה.

הצמדה
– פעולה המתארת הדבקה של נייר מסוים לקרטון עצמו, למטרת הקשחתו ועיבויו.

העתק שמש (אייריס, Proof)
– שימוש במדפסת צבע מיוחדת לצורך הגהות צבע עבור המוצר הסופי, הנעשה כבר בשלב ראשוני (שלב של "קדם דפוס"). העתק שמש מספק ללקוח את האפשרות לראות ולהתרשם כיצד צפויים להיראות צבעי ההדפסה, וזאת עוד לפני שירד המוצר לדפוס. יש לציין, כי עלולה להיות סטייה של עד כ 7% בין דוגמת ה Proof לבין המוצר הסופי והמוגמר, זה המודפס במכונת הדפוס.

ו
ואקום, אריזת
ויניל

ח
חירור
– יצירת חורים מיוחדים לצורך תלייה ו/או תיוק של מוצרים שונים מתחום הדפוס…

ט
טונר (Toner)
– דיו בו משתמשים בעבודה עם מכונות צילום, מדפסות לייזר שונות ובמסגרת הדפוס הדיגיטלי.
טיגל
– מכונת "שטנץ", בה מכניסים את הגיליונות באופן ידני (הנחת יד), וזאת בניגוד לשיטה הנפוצה של הזנה אוטומטית של הקרטון על ידי המכונה.

טיפוגרפיה (Typographic Printing)
– במסגרת שיטת הדפסה זו נלחץ הנייר על הגלופה (תבנית הדפוס), אותה תבנית המוכתמת בדיו. הטיפוגרפיה הינה השיטה הראשונה של דפוס מסחרי, זו אשר הומצאה בשנת 1450, על ידי גוטנברג.

כ
כרומולין (Chromoline)
– כרומולין הוא נייר צילום ייחודי עליו מקרינים את התמונה. הוא למעשה משמש להדמיית ההדפסה, כך שניתן להמחיש את מראהו של המוצר הסופי, עוד לפני שהובא ממש לדפוס.
כרטיס ביקור (Business Card)
– כרטיס המכיל את הפרטים האישיים הרלבנטיים, דוגמת תפקיד, פרטי יצירת קשר וכד'. כרטיס הביקור מועבר על פי רוב בצורה הדדית בין הצדדים השונים בתחילתה או סיומה של פגישה עסקית, ומשמש בפועל הן ליצירת רושם ראשוני והן לצורך היכרות ויצירת קשר במועד מאוחר יותר.
כיום קיים מגוון רחב ועשיר של עיצובים שונים וייחודיים לכרטיסי ביקור. סוגים שונים של עיצובים לכרטיסי ביקור כוללים הטבעות זהב או כסף, למינציה והטבעות חום, הבלטה, שימוש בסוגים שונים של נייר ועוד.

כרומו מט/מבריק
– נייר איכותי אשר הינו נטול עץ, ומצופה. ציפויו של נייר הכרום עמיד וחסין בפני מים, הוא מבריק ומשמש על מנת להבליט מוצרים שונים המודפסים בשיטה של דפוס אופסט. לרוב, נעשה שימוש בנייר כרומו לכריכות ועטיפות של עלונים, מגאזינים, קטלוגים שונים ועוד.

כריכת סיכות
– הידוקם והצמדתם של דפי הנייר על ידי שידוכן של סיכות.

כריכת הדבקה
– הידוקם והצמדתם של דפי נייר על ידי שימוש בדבק מיוחד.

ל
למינציה (Lemination)
– ריבוד. שימוש בשכבות ניילון לציפוי הנייר, במטרה להאריך את חייו של המוצר, כמו גם ליצור מראה מהודר. לדוגמה, נעשה שימוש בלמינציה לרוב בכרטיסי ביקור, תפריטים של מסעדות, תחתיות של כוסות וכד'.
לוגו (Logo)
– סמל המשמש לייצוגה של חברה מסחרית או ארגון כזה או אחר. על פי רוב, משמש הלוגו לצרכי פרסום ושיווק.

ליתוגרפיה (Lithography)
– הדפס אבן. שיטה עתיקה של דפוס, במסגרתה נערך שיכפול רישום. שיטה זו עושה שימוש באבן חלקה עליה מושכים חומר שומני כלשהו ודיו. כיום משתמשים בשיטה זו בעיקר במסגרת הדפסים של יצירות אומנות.

מ
מבלט
מדבקת פי.וי.סי (PVC – Polyvinyl chloride)
– מדבקה העשויה מפוליויניל כלוריד (חומר פלסטי).

מדבקת ויניל
– מדבקה זו עשויה חומר פלסטי מסוים, אשר הרכבו מכיל תרכובת אורגנית של חומרים שונים, דוגמת מימן, אתילן ועוד.

מוצרי קד"מ

נ
נומרציה (Numbering)
– מספור. רכיב מסוים במכונת הדפוס המכונה "נומרטור" הוא המאפשר את מספורם של הדפים בעת ההדפסה. הנומרטור שימושי בעיקר במסגרתה של ניירת משרדית, דוגמת קבלות וטופסי הזמנה, חשבוניות ועוד.
נייר רציף
– שרשרת של דפי נייר צמודים, אותם ניתן להפריד בקלות על ידי פרפורציה.

נייר בדיד
– דפים בודדים של נייר, אשר בניגוד לנייר הרציף, אינם מחוברים אחד לשני.

נייר נטול עץ
– נייר המכיל רק עד 10 אחוזים של עיסת עץ (wood pulp). מדובר בנייר עדין יחסית, המשמש לרוב להדפסה וכתיבה.

ס
סדר אותיות דפוס
– צירופן של אותיות בודדות מעופרת, וחיבורן יחדיו לכדי יצירת מילים ומשפטים. בטכניקה זו נעשה שימוש בעיקר במסגרתו של דפוס בלט, שיטת דפוס אשר הייתה נפוצה יותר במאה העשרים, ומאז הוחלפה בעיקר על ידי דפוס אופסט.
סריקה (Scanning)
– תהליך המרה אופטי, במסגרתו מומר מסמך כתוב כלשהו לכדי תמונה דיגיטלית.

סטיקר (Sticker)
– מדבקה.

ע
עיצוב גראפי (Graphic Design)
– מדובר בשלב ראשוני יחסית במסגרתו של תהליך "קדם דפוס". תחום זה מאגד בתוכו מגוון רחב ועשיר של כישורים אומנותיים ויצירתיים, טיפוגרפיה ותפיסה מרחבית, עימוד מוצר לקראת שלב ההדפסה וכד'. במסגרת תחום זה נעשה שימוש בכלים ממוחשבים שונים (תוכנות), דוגמת פריהנד, פוטושופ ועוד.

פ
פלאש (Adobe Flash)
– תוכנה מתחום המולטימדיה המשמשת בין השאר להצגת תנועה, קול ותמונה. לרוב, ניתן למצוא סרטוני פלאש המשולבים בדפדפני האינטרנט השונים. סרטונים אלו מוסיפים גיוון וממד נוסף לדפי המידע השונים.

פוטושופ (Adobe Photoshop)
– תוכנה מפורסמת ופופולארית מבית חברת "אדובי" המשמשת בעיקרה לעיבוד תמונות.

פויל (Foil)
– רדיד מתכת מסוימת (לרוב מדובר באלומיניום), בו נערך שימוש במסגרת הטבעות חום. (ראה גם ערך "הטבעת פויל").

פילם (film)
– סרט צילום. באמצעות הפילם מפתחים תמונות באופן אנלוגי. השימוש בפילם מהווה שלב הביניים, בדרך ליצירת פלטה.
פיקסל (Pixel)
– יחידה בסיסית של מידע. בתחום הגרפיקה הממוחשבת, מתארת יחידה זו נקודה בודדת.

פלטה
– פלטה העשויה אלומיניום, אשר עליה מוקרן דפוס. בפלטה נערך שימוש במסגרת דפוס אופסט. כל פלטה עשויה לשמש צבע דפוס בודד. תהליכי הדפסה שונים עשויים לעשות שימוש בארבע פלטות (בצבעים אדום, צהוב, כחול ושחור), כמו גם ביותר.

פנטון (Pantone colors)

פרוצס (Process)
– שימוש בתמהיל ייחודי של ארבעת צבעי יסוד (CMYK – כחול, אדום, צהוב ושחור), במטרה להדפיס את כל גווני הצבעים. השימוש בצבעי פרוצס נערך במסגרת דפוס אופסט.

פריהנד (Macromedia FreeHand)
– תוכנה המשמשת לעיצוב גרפיקה וקטורית (דו ממדית), מבית חברת מקרומדיה. בשנת 2005 רכשה חברת אדובי את חברת מקרומדיה. אדובי אינה ממשיכה לפתח את התוכנה הזו, ומקדמת תחתיה את התוכנה Adobe Illustator כתחליף.

פרפורציה (Perforation)
– ניקובו של רצף חורים על גבי הנייר, במטרה לאפשר תלישה נוחה וקלה. ניתן למצוא לרוב את השיטה הזו בבולים, פנקסים, מחברות, נייר רציף ועוד.

צ
צילינדר/גליל

צבעי פנטון (Pantone colors)
– שיטה נפוצה ומקובלת ביותר לרישום צבעים. השיטה פותחה בניו ג'רזי (שנת 1963) על ידי חברת פנטון. היא בנויה על בסיס של 512 גוונים שונים המעורבבים יחדיו משמונה גווני יסוד, כמו גם צבע לבן ושחור, כאשר כולם מודפסים על נייר לא מצופה ומצופה. כיום ניתן למצוא מעל 1,100 צבעים פנטון שונים, על גבי מגוון עצום של סוגי נייר שונים. בנוסף, פרסמה החברה (פנטון) שיטות לרישום צבעים עבור תעשיות שונות, ביניהם הפלסטיק, הסרטים והווידיאו, הטקסטיל ועוד.

צבע יסוד
– קבוצה של צבעי בסיס, אשר שאר הצבעים נוצרים על ידי ערבוב של חלק מצבעים אלו. צבעי היסוד משמשים בין היתר בשיטה של צבעי פנטון (בנוסף, עיין בערך "פרוצס").

צריבה
– תהליך העברתו של מידע דיגיטלי לדיסק (CD). על פי רוב, שימושי לצורך גיבוי מידע או העברתו של מידע ממחשב אחד לשני.

ק
קידום מכירות / קידום מותג (קד"ם)
– מהליך מתחום השיווק המשלים את מערך יחסי הציבור והפרסום. בין השאר, כולל תחום הקד"ם חלוקה רחבת היקף של חומר שיווקי מסוגים שונים, דוגמת עלונים ולוחות שנה, מגנטים, מדבקות, חסויות לאירועים ועוד.

קדם דפוס
– שלב בסיסי וראשוני במסגרת תהליך הדפוס המתרחש לפני שלב ההדפסה עצמה. שלב זה כולל הגהה ועיצוב גראפי, כמו גם הקרנת פלטות, צילום ועוד.

קיפול

קפסולציה (Capsulation)
– יצירתה של מעטפה, העשויה צורה דחוסה. על פי רוב שימושי לשמירה על מסמכים חשובים (דוגמת תעודת זהות וכד', כמו גם תפריטים ועוד).

קאפה (Capa
) – שכבה. שכבה בסיסית העשויה לרוב מחומר ספוגי כלשהו, אשר על גביה מצמידים הדפס תמונה. על פי רוב, משמשת הקאפה להענקת נפח ומראה מהודר יותר, כמו גם אריכות ימים למוצר עצמו. שימו/שים נפוצים – תמונות קיר, פוסטרים וכד'.

קרטונאז'
– עבודות קרטון.

ר
רזולוציה (Resolution)
– קריטריון למדידת איכות תמונה, על סמך כמות הפיקסלים באינץ' בודד.
רולאפ (roll-up
) – פוסטר או תמונה שיווקית, הניתנים בקלות לגלגול ופריסה מחודשת ומהירה, על דבי מתקנים ייחודיים.

ש
שטנץ (מבלט)
– חיתוכו של נייר או קרטון באמצעות מבלט המתאפיין בסכינים מיוחדים, אשר ערוכים ספציפית על פי קווי המתאר הייחודיים למוצר. נפוץ ביותר בתעשיית הקופסאות, הדפוס והאריזות.
שרינק
– אריזת המוצר הסופי בוואקום, על פי רוב לצורך הובלתו.

ת
תבנית דפוס

פרי חשיבה - פתרונות אריזה

שידלובסקי, יבנה

שעות פתיחה

ראשון

שני

שלישי

רביעי

חמישי

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

Created By A.V.G Web Developer

סגירת תפריט
Cresta WhatsApp Chat
שלח!
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן