התאמה פרטנית של אריזות הקרטון לעסק – קרטונים בהתאמה אישית העתק

בעידן בו אנו חיים כיום, אף בית עסק אינו יכול להרשות לעצמו לוותר על מערך אריזה המותאם וממותג באופן ספציפי ופרטני עבורו. בעבר הלא רחוק, ובמקרים מסוימים גם עדיין היום, בתי עסק יצרניים השתמשו באריזות קרטון גנריות וחלקות, או כאלו הממותגות בכלל על מנת לפרסם את חברת הקרטונים עצמה ולא את בית העסק העושה בהן שימוש. כיום נפוצה ההבנה כי שימוש בקרטונים בהתאמה אישית לכל בית עסק ולכל לקוח הוא לא רק כדאי ומשתלם, אלא בסיסי והכרחי במובנים רבים.

מדוע כמעט אף אחד כבר לא מוותר על קרטונים ממותגים בהתאמה אישית?

אם תביטו סביבכם וודאי תבינו במהרה כי כבר כמעט ואין בתי עסק אשר מוכרים את תוצרתם באריזות חלקות וגנריות, ולא בכדי. בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יזמים, מנהלים וכו’, רווחת כיום ההבנה כי מערך האריזה של בית העסק, הכולל כאמור את כל הסוגים של אריזות קרטון בהן עושה בית העסק שימוש, מהווה לא רק אמצעי הגנה על המוצרים בדרכם מאולם הייצור אל החנות או הלקוח אלא גם שטח פרסום ושיווק לכל דבר ועניין. לכן השימוש הנרחב בקרטונים ממותגים ואריזות קרטון מעוצבות, הנושאים פרטים שונים כמו הלוגו של בית העסק, פרטי מידע, מסרים שיווקיים וכיוצ”ב.

חשיבות ההתאמה האישית של האריזה, אפילו במקרים כמו קופסאות קרטון למתנות

אך התאמה אישית של אריזות קרטון לבית עסק מסוים משמעה הרבה יותר מאשר רק מיתוג וניצול שטח הפרסום שעל גבי האריזה. התאמה אישית משמעה תכנון ועיצוב של כל אחת מהאריזות כך שתתאים באופן מושלם למוצר עבורו היא מיועדת. אנחנו דואגים לתכנן באופן מקצועי את האריזה הספציפית לה זקוק בית עסק מסוים, במסגרת תהליך משותף עם הלקוח כמובן. בעקבות התכנון מכינים דגם – אבטיפוס אותו ניתן לבחון עם המוצרים עצמם, וכך להבין האם נדרשים שינויים ושיפורים או האם אפשר להמשיך לייצור כמויות גדולות יותר מאותה אריזה.

ההתאמה האישית באה להבטיח כי האריזה תעניק לאותו מוצר ספציפי את ההגנה הטובה ביותר, שכן הוא “יישב” בה בצורה מדויקת ומושלמת, מוחזק ומוגן מפני תזוזות וחבלות. זה כמובן בא לכדי ביטוי לאחר מכן בירידה עקבית בבלאי המוצרים המגיעים לחנויות או לקוחות כאשר הם פגומים כתוצאה ממכות שקיבלו במהלך הדרך.

גם אריזות “מיוחדות” למיניהן אותן מזמינים במועדים מסוימים ולא באופן שוטף, דוגמת קופסאות קרטון למתנות בהן משתמשים בתי עסק רבים בתקופות החגים, מעוצבות ומותאמות כיום באופן אישי לכל ארגון המעוניין בכך. מכיוון שתהליך העיצוב והייצור של אריזות קרטון אלו הוא יעיל ומהיר כיום יותר מאי פעם בעבר, ניתן ומומלץ ללכת על אריזות בהתאמה אישית גם עבור אירועים חד פעמיים, ועבור שימושים פחות נפוצים ולא בהכרח שגרתיים ויומיומיים.

מוזמנים כמובן ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי ופרטני, במיוחד עבורכם.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה