עיצוב קופסאות קרטון לבית העסק תוך דגש על בניית הקשר עם הלקוח

יותר ויותר בתי עסק מכל תחומי הפעילות וכל סדרי הגודל בוחרים להשתמש כיום באריזות ממותגות וקופסאות קרטון מעוצבות, הן עבור המוצרים שבית העסק מייצר ומשווק והן עבור מתנות שמעניק בית העסק, כמו גם חלקי מוצרים, מארזים המיועדים לגורמים שונים ועוד. השימוש באריזה ממותגת ומעוצבת הוא מתבקש והגיוני ממספר בחינות שונות, דוגמת בניית מותג והטמעתו בתודעת הצרכנים, שמירה טובה יותר על המוצר הנארז וכיוצ”ב. בנוסף לכל אלו, קיימים גם יתרונות נוספים אשר הופכים ידועים וברורים יותר ויותר לבתי עסק שונים לאורך זמן. בפרט, בניית קשר קרוב וטוב בין הארגון (בית העסק) לבין הלקוחות עצמם.

כיצד שימוש באריזות ממותגות וקופסאות מעוצבות מסייע לבניית הקשר עם הלקוח?

שימוש בסוגים שונים של קופסאות קרטון מעוצבות ואריזות ממותגות יכול לסייע במגוון דרכים לבנות את הקשר ומערכת היחסים שבין הארגון לבין לקוחותיו, כל אחת ואחד מהם בנפרד. כיצד?

ובכן, זה בולט וברור יותר כאשר מדובר באריזות בהן מעניק בית העסק מתנות ללקוחותיו, למשל (כפי שנהוג לעשות בתקופות החגים או לצורך שימור של לקוחות וותיקים). שימוש בסוג זה או אחר של אריזה לבקבוק יין אשר תהיה מעוצבת וממותגת במיוחד עבור אותו בית עסק, מסייע להעניק ללקוח הרגשת קרבה מסוימת אל בית העסק והמותג. מספיק שמדובר יהיה באריזה לבקבוק יין אשר מכילה את הלוגו של בית העסק, הצבעים המזוהים עימו ואולי מסר קטן זה או אחר (“חג שמח מאיתנו בחברת ….” או מסרים דוגמת “שמחים שאתה לקוח שלנו” וכד’) – כל אלו יכולים לעשות הבדל עצום בהרגשה המתקבלת בקרב הלקוח המקבל את המתנה.

לא חסרות עדויות מעולם הפסיכולוגיה והשיווק המדגימות כיצד מחוות קטנות שכאלו מסייעות ליצור תחושת הזדהות בקרב הלקוח, ולגרום לו להעדיף להישאר ולהמשיך לקנות מאותו בית עסק, במקום לעבור למתחריו.

שימור לקוחות כיום משמעותו בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות, על כל המשתמע מכך – יש להשקיע ביצירת תחושה חיובית ו”חברית” של ממש בין הלקוח לבין הארגון לאורך זמן, ולכל הפחות לגרום ללקוחות להרגיש כי חושבים עליהם ומשקיעים בהם. לא תאמינו עד כמה שימוש באריזות ממותגות וייעודיות יכול לסייע ביצירת הרושם הזה.

כיצד לעצב את האריזה האולטימטיבית עבור מטרות אלו?

ככל שנשקיע יותר בעיצוב ובבחירה של הצבעים, הצורות והמסרים השונים שיכילו אותן קופסאות קרטון מעוצבות, כך התמורה שנקבל מהשימוש בהן עשויה להיות גדולה יותר.

אז כיצד לעצב אריזות וקופסאות שכאלו? ובכן, מדובר בפרויקט אותו צריכים להוביל אנשי השיווק והפרסום מטעם הארגון/בית העסק שלכם, כמו גם אנשי מקצוע דוגמת מעצבי מוצרים ואריזות, מעצבים גראפיים וכיוצ”ב. גם אנחנו שמחים לסייע ככל יכולתנו כמובן, ונשמח לייעץ בכל עניין שיידרש. מוזמנים ליצור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים, הצעות מחיר והיכרות כללית עם האפשרויות השונות הזמינות עבורכם בתחום כיום.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה