מעבר לשימוש באריזות קרטון ממותגות לעסקים

רובם המכריע של בתי העסק עוברים בשנים האחרונות לשימוש באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות באופן אישי עבורם, לפחות בתי העסק שלא ביצעו את המעבר לאריזות שכאלו כבר לפני שנים ועשורים. מדובר בתהליך מתבקש ביותר בעל יתרונות מובהקים וברורים. בבתי עסק רבים מדובר בתהליך מקיף אשר צריך להתבצע במערך האריזה והמשלוחים של העסק, ומנקודת המבט של מנהל/בעל העסק זה עלול להיות תהליך מעט מאיים או מאתגר. כיצד ניתן ומומלץ לבצע תהליך זה בצורה הנכונה, היעילה והפשוטה ביותר, על מנת שבית העסק יוכל להתחיל לקטוף את פירות המהלך כמה שיותר מהר?

מה צריך לכלול תהליך העברת בית העסק לשימוש באריזות ממותגות ומעוצבות?

הנושא של אריזות לעסקים ושימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות אישית עבור אותו בית עסק הוא התחום בו אנו מתמחים, וכבר ליווינו אינספור בתי עסק לאורך התהליך שביצעו להעביר את כל מערך האריזה והשילוח שלהם לשימוש באריזות חדשות. בתור התחלה חשוב להפנים כבעליו או מנהליו של העסק – מדובר בתהליך הרבה פחות מורכב או תובעני ממה שאתם חושבים. בתוך כמה חודשים גם העסק שלכם יכול לעבוד אך ורק עם אריזות קרטון ממותגות אישית עבורו, והתהליך לא יצריך מכם יותר מדי שעות עבודה או הוצאה כספית גבוהה במיוחד.

השלב הראשון בתהליך תלוי במצב הנוכחי של מערך האריזה שלכם. בפרט – באילו אריזות לעסקים אתם משתמשים כיום? האם האריזות בהן אתם משתמשים מתאימות באופן מושלם לכל אחד מהמוצרים? האם מדובר באריזות ייעודיות שעיצבו וייצרו עבור העסק שלכם, או באריזות גנריות המגיעות בגדלים סטנדרטיים?

במידה ואתם כבר משתמשים באריזות אשר עוצבו אישית עבור בית העסק שלכם והמוצרים הספציפיים שהוא מייצר, התהליך עשוי להיות מהיר וקל במיוחד (רק הוספה של המיתוגים עצמם – צבעים, סמלים, כיתובים וכיוצ”ב). אך גם אם לא, ואתם עדיין משתמשים באריזות גנריות ו”כלליות”, מעבר לעיצוב וייצור אריזות קרטון מעוצבות ספציפית עבורכם לא אמור להיות תהליך ארוך או קשה במיוחד. בשלב ראשון תרצו כמובן לעצב את הגודל והצורה של האריזות כך שיתאימו במדויק למוצרים (ולשימושים אחרים) שלכם, ותהליך זה ניתן לעשות כמובן בשיתוך פעולה איתנו, ובסיוע אנשי מקצוע דוגמת מעצבי מוצר, מעצבים גראפיים, אנשי שיווק וכיוצ”ב.

במקביל לעיצוב הצורות והגדלים של האריזות החדשות תרצו כמובן גם אנשי מקצוע שיעבדו על עניין התוכן שעל גבי האריזה – אילו צבעים, סמלים, תכנים שיווקיים וכיוצ”ב יופיעו עליה, וכאן מדובר כאמור בעבודה למעצבים/ות גראפיים, אנשי שיווק וכו’.

לאחר תהליך העיצוב של אריזות הקרטון הממותגות הרלבנטיות עבורכם, בו אנו יכולים כאמור להשתתף, ללוות ולסייע, שאר התהליך הטכני כבר עובר לידיים שלנו – אנחנו נייצר בשלב ראשון כמה דוגמאות כדי שתוכלו לבדוק אותן ולחזור אלינו עם הערות למקצה שיפורים. התהליך כולו יתבצע בסבלנות ובמקצועיות חסרת פשרות, עד שתגיעו לאריזות המושלמות עבור צרכי העסק שלכם. מכאן ואילך אנחנו נייצר עבורכם את הכמות שאתם צריכים מכל סוג אריזה, על פי הזמנה פרטנית ובאופן שוטף, על פי צרכיכם.

זה בסך הכל תהליך קל, פשוט, מהיר ויעיל – אל תחששו ממנו וצרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה