לא סתם קרטונים עם לוגו – מה כולל עיצוב אריזות קרטון?

לאורך העשורים האחרונים אנו רואים כאן ב”פרי חשיבה” את המעבר המקיף והכולל של בתי עסק לשימוש בסוגים שונים של אריזות קרטון מעוצבות, במקום האריזות הגנריות והאחידות בהן השתמשו פעם. אך בניגוד למה שעלולים לחשוב אנשים אשר אינם מעורים בתחום, ואף מנהלים ובעלי עסקים חדשים אשר אינם מכירים עדיין לעומק את השיקולים ואת הפוטנציאל הקיים במערך האריזה של בית העסק – עיצוב אריזות קרטון וקופסאות ממותגות משמעו הרבה הרבה מעבר ל”סתם” קרטונים עם לוגו של בית העסק. מה כולל התהליך של עיצוב אריזות קרטון עבור בית העסק ומהם היתרונות הגלומים בתחום?

תהליך עיצוב אריזות קרטון לבית העסק וכיצד נראית אריזה מעוצבת וגמורה?

חשוב להבין כי התהליך הכללי של עיצוב אריזות קרטון עבור בית עסק מסוים אינו תהליך אחיד וקבוע. הוא משתנה מלקוח ללקוח בהתאם לאלף ואחד מאפיינים ונתונים שונים, החל מסוג המוצרים המדוברים וכלה בתשתיות השיווק והאריזה הקיימות של בית העסק.

כיום אריזות של מוצרים הן הרבה יותר מאשר כיסוי אשר אך ורק אורז את המוצר לשם הנוחות. אריזה כיום מגנה על המוצר ומקבעת אותו (כך שלא ייפגם וייטלטל במהלך הדרך שהוא עושה מהמפעל ועד לחנות או לבית הלקוח), אך גם (ואולי אף בעיקר) מהווה אבן פינה חשובה ומרכזית במערך השיווק והפרסום של בית העסק, ובאפשרותו לבנות ולקדם מותג.

אם תשימו לב, כל אריזת מוצר בה אתם נתקלים כיום היא כזו אשר ניכר כי הושקעו בה מאמצי תכנון, עיצוב וייצור רבים, הרבה מעל ומעבר להדפסה פשוטה של הלוגו בלבד. קודם כל, מדובר

באריזות בהתאמה אישית – במיוחד עבור בית עסק ובפרט עבור כל מוצר ומוצר, ואף כל דגם ודגם של מוצר מסוים. בנוסף, מושקעים משאבים רבים בעיצוב האריזה מכל בחינה, על ידי אנשי מקצוע דוגמת מעצבי מוצר, מעצבים גראפיים, אנשי שיווק ופרסום ועוד.

אז תהליך עיצוב אריזות קרטון מעוצבות הוא כזה המצריך אינטגרציה בין כמה אנשי מקצוע שונים, במידה ומעוניינים בתוצאות איכותיות ומקצועיות באמת. אנו כמובן מסייעים לכל אורך התהליך, מנקודת המבט המקצועית שלנו – אנו נסייע לכם להתאים את סוג הקרטון וחומרי האריזה המתאימים והטובים ביותר, ונלווה אתכם לכל אורך התהליך.

היתרונות הגלומים בתחום, אלו בגינם מומלץ בחום לכל בית עסק לעבור לעבוד כיום עם קופסאות ממותגות ואריזות בהתאמה אישית, הם יתרונות לוגיסטיים/פונקציונאליים ושיווקיים גם יחד – מבחינה פונקציונאלית, מדובר כאמור בדרך הטובה ביותר להגן על שלמות המוצרים עד להגעתם לידי הלקוחות. מבחינה שיווקית, מדובר בחלק מרכזי, אינטגרלי וחשוב במערך המיתוג והשיווק של בית העסק. יתרון שיווקי בלעדיו יהיה לבית העסק קשה הרבה יותר להרחיב את מצבת לקוחותיו ולהגדיל בעקביות את מכירותיו.

כמעט כל שאר בתי העסק בארץ ובעולם אשר כבר עברו לעבוד עם אריזות המעוצבות במיוחד עבורם אינם טועים – הצטרפו אליהם עוד היום, וצרו עימנו קשר על מנת להבין כיצד עושים זאת בצורה המקצועית, המשתלמת, הטובה והמהירה ביותר.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה