אריזות ממותגות לחג – מהן האפשרויות?

מרבית בתי העסק מעניקים מתנות ושי לעובדים ו/או ללקוחות, לפחות לקראת חלק מחגי השנה. כפי שתוכלו למצוא כאן באתר, אנו מציעים מגוון רחב של אריזות לעסקים לחגים – מארזים ואריזות מעוצבות (אותן ניתן גם למתג על פי הזמנה כמובן), ייעודיות עבור חגים מסוימים. לדוגמה – מארזים למשלוח מנות או מארז קרטון לחנוכה, מארזים לאתרוגים לסוכות וכיוצ”ב. מהן האפשרויות שאנו מציעים עבור בתי עסק המתעניינים באריזות לעסקים לחגים – אריזות קרטון ממותגות במיוחד לחג, ומהם היתרונות הפוטנציאליים של שימוש במארזים ואריזות אלו?

אריזות קרטון ממותגות על פי הזמנה או אריזות מוכנות מראש

אנו מציעים שלל אפשרויות שונות של אריזות לעסקים לחגים, בנוסף לפתרונות האריזה הרבים והמגוונים ה”רגילים” (כלומר, ללא קשר לחגים) שאנו משווקים, כך שכל בית עסק יכול למצוא בדיוק את הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורו.

בכל הנוגע לפתרונות אריזה, אנו מציעים כאמור מגוון אפשרויות של אריזות קרטון מעוצבות וממותגות, כך שניתן לעצב ולייצר אריזה ייעודית עבור מוצר מסוים או ליין שלם של אריזות ממותגות במיוחד עבור בית עסק ומותג מסוים. בכל הנוגע לאריזות ממותגות לחג, אנו מציעים כאמור את מגוון האריזות המוכנות לראש שהוזכרו לעיל (דוגמת שלל מארזים למשלוח מנות לפורים וכיוצ”ב..), אך ניתן גם לשלב בין שתי האפשרויות – אריזות לחגים, אשר גם ממותגות עבור בית עסק מסוים. כך, אפשר להעניק לעובדים ו/או ללקוחות מארזים לחג אשר גם יהיו חגיגיים ומעוצבים במיוחד עבור אותו חג, אך גם יכללו את שם העסק, הלוגו שלו ופרטים נוספים אלו או אחרים, כך שיהיה ברור ממי הגיעה אותה מתנה לחג. כשמדובר, למשל, בהענקת מארזים שכאלו ללקוחות רבים, חשוב שהם (וכל מי שמסתכל על האריזה) יוכלו לדעת בקלות ממי הגיע המארז. אחרת, אנחנו מפספסים חלק מהתועלת השיווקית והמיתוגית שבהענקת מתנות לחג.

תרומה משמעותית למערך המיתוג והשיווק, כמו גם שמירה על רוח חגיגית וידידותית

היתרונות של שימוש באפשרויות השונות שאנו מציעים עבור אריזות לעסקים לחגים הם רבים ומשמעותיים. כפי שכבר ציינו, כל שימוש באריזות קרטון מהווה הזדמנות שחבל לפספס לבנייה והעצמה של מערך השיווק, הפרסום והמיתוג של החברה. גם ובמיוחד כאשר מעניקים מארזים לחג מסוג זה או אחר, חבל שלא לנצל גם את ההזדמנות הזו על מנת לתרום למערך המיתוג והשיווק שלנו (במיוחד כשמדובר בהענקת מתנות…).

אך מעבר לכך ניתן לציין גם בפשטות את היתרון של שמירה על רוח החג, ויצירת קשרים טובים  וידידותיים עם גורמים שונים מחוץ לארגון (לקוחות, ספקים, חברות עימן משתפים פעולה וכיוצ”ב), כמו גם חיזוק הקשרים שבין עובדי הארגון לבין הארגון עצמו. נודעת לכך חשיבות רבה בעולם העסקים, למשל לצורך בנייה ושימור של גיבוש בין העובדים בארגון, ויצירת הזדהות של העובד עם הארגון והמערכת בה הוא לוקח חלק. לכל זה ניתן לתרום משמעותית באמצעות צעד פשוט ביותר של עבודה עם אריזות ממותגות לחגים…

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה