אריזות מזון ממותגות עבור בתי עסק קטנים ומתחילים

ענף המזון מושך אליו אינספור יזמים ומשקיעים מדי שנה, הן בישראל והן במדינות אחרות. כידוע במשק הישראלי, עסק בתחום המזון מתמודד בשוק תחרותי ומאתגר ביותר ולכן זקוק לכל יתרון אפשרי שיכול לקבל על מנת לשרוד את השנים הראשונות והמאתגרות ביותר, ולהגיע למצב של עסק “בוגר” ומצליח. בהקשר זה – האם ומתי מומלץ לעבור להשתמש באריזות קרטון ממותגות – אריזות לעסקים אשר ממותגות, מעוצבות ומיוצרות באופן פרטני עבור בית עסק מסוים, ואף באופן ייעודי עבור כל מוצר ומוצר?

אריזות קרטון מעוצבות לעסקים בתחום המזון – מהם היתרונות האפשריים?

על מנת להבין האם, מתי ועד כמה משתלם ומתבקש עבור עסק קטן ומתחיל לעבור להשתמש באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות במיוחד עבורו, כדאי להבין את הפוטנציאל הגלום במעבר לאריזות בהתאמה אישית. 

אריזות הממותגות ומעוצבות ספציפית עבור בית עסק מסוים מהוות חלק אינטגראלי ומשמעותי ממערך השיווק והפרסום של אותו בית עסק, ויכולות לספק תרומה אשר נמדדת בסכומי עתק (כלומר – בית העסק חוסך סכומים אלו בכך שהוא מקבל את היתרונות השיווקיים הנלווים לשימוש באריזות במיתוג ועיצוב אישי). עסקים בתחום המזון מוכרים לרוב עשרות, מאות ואלפי מוצרים ביום, וזה נכון הן למפעלים לייצור מוצרי מזון והן למסעדות, עסקי מזון מהיר וכל בית עסק פעיל אחר מתחום המזון. כל המוצרים הרבים הללו יכולים להוות בפועל יחידות קטנות של שיווק ופרסום, אשר נושאות את שם העסק, המיתוג והמוניטין שלו למרחקים. מאחר ובכל מקרה נדרש מבית העסק לקנות באופן שוטף אריזות לעסקים המתאימות למוצרי המזון שהוא מוכר, מדוע לא ללכת על אריזות קרטון ממותגות באופן אישי, וליהנות מכל היתרונות הנלווים?

מלבד לפוטנציאל השיווקי של מעבר לשימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות, קיים גם יתרון תפעולי או פונקציונאלי משמעותי – מוצרי מזון זקוקים למידה מסוימת של הגנה ושמירה, עד שיגיעו לידיים של הלקוח. אריזות וקופסאות בהתאמה אישית עבור כל מוצר ומוצר יבטיחו כי הוא נשמר בצורה הטובה ביותר, וכך ניתן להוריד את היקף ה”פחת” או ה”בלאי” המאפיינים את מלאי בית העסק. מדובר בפוטנציאל ייעול בלתי מבוטל, אשר יכול לשחק תפקיד משמעותי במיוחד כאשר מדובר בבתי עסק קטנים ומתחילים יחסית.

כל הנאמר לעיל רלבנטי עבור כל בית עסק מתחום המזון, ועל אחת כמה וכמה לבתי עסק חדשים ומתחילים יחסית אשר זקוקים לכל יתרון שיוכלו לקבל על מנת לשרוד את התחרות של השנים הראשונות בתחום פעילות מאתגר ותחרותי כל כך.

מתי במהלך מחזור חייו של עסק חדש מומלץ לעשות זאת? כמה שיותר מוקדם. מדובר בחלק משמעותי מתהליך בניית המותג, וכאמור גם בשמירה טובה יותר על מוצרי המזון הנמכרים. אין סיבה לפעול יותר מדי זמן ללא אריזות מזון ממותגות בהתאמה אישית – חבל לפספס את היתרונות.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה