אריזות ממותגות ומעוצבות לראש השנה

חגי תשרי, ובראשם ראש השנה העברי כמובן, כבר כמעט כאן שוב. ראש השנה הוא אחד החגים החשובים וה”חגיגיים” ביותר במסורת הישראלית והיהודית, לכן גם נהוג במיוחד להעניק בחג זה מתנות לאנשים שסביבנו ושקרובים אלינו, כמו גם לעובדים ועמיתים במקום העבודה. בעוד מרבית מקומות העבודה אכן מעניקים מתנות אלו או אחרות לעובדי הארגון לכבוד ראש השנה, מתבקש ומומלץ במיוחד עבור כל בית עסק וחברה לדאוג כי מתנות אלו יוענקו בתוך אריזות מעוצבות וממותגות. זאת מכמה סיבות עיקריות שונות:

אריזות בהתאמה אישית עבור בית העסק

כיום יכול כל בית עסק ישראלי באשר הוא, בין אם מדובר בתאגיד ענק או בעסק משפחתי קטן ומתחיל, להזמין ולרכוש אריזות קרטון בהתאמה אישית. הכוונה היא לסוגים רבים, שונים ומגוונים של אריזות לעסקים אשר מעוצבות וממותגות במיוחד עבור אותו בית עסק, כך שהן ייחודיות לחלוטין עבורו.

אריזות מעוצבות הן כאלו אשר צורתן המדויקת נקבעת באופן פרטני עבור אותה מתנה שהיא אמורה להכיל, מה שמבטיח לא רק אלגנטיות ויצירת רושם של מתנה מושקעת ביותר, אלא גם הגנה מרבית על המוצר עצמו המוענק כמתנה.

אריזות ממותגות הן כאלו בהן כל האלמנטים הוויזואליים של האריזה עצמה מותאמים לבית העסק המזמין אותה. למשל – הלוגו של בית העסק מופיע על גבי האריזה, הצבעים שלה נבחרים באופן ספציפי בהתאמה לצבעים המזוהים עם המותג של בית העסק, פרטי מידע שונים מודפסים על גבי האריזה וכיוצ”ב.

כאן כבר ניתן להתחיל ולהבין את היתרונות המשמעותיים של שימוש בסוג זה או אחר של אריזות לעסקים – אריזות קרטון בהתאמה אישית ספציפית עבור אותו בית עסק, ובמקרה שלנו ספציפית עבור המתנות לראש השנה שהוא מעניק לעובדיו, לקוחותיו או כל גורם רלבנטי אחר: אריזות ממותגות ומעוצבות בהתאמה אישית מציעות את השמירה הטובה ביותר על המוצר לכל אורך הדרך, וגם מעניקות יתרון שיווקי של ממש לבית העסק. אם כבר מעניקים עשרות, מאות או אלפי יחידות קטנות של מתנות לראש השנה ללקוחות, עובדים וכד’ – למה לא לנצל את השטח הרב של אותן אריזות, שטח בעל פוטנציאל שיווקי/פרסומי משמעותי, על מנת לשווק ולמתג את בית העסק עצמו?.. אם תשימו לב סביבכם תראו שכל בית עסק עושה זאת כיום, כמעט ללא יוצאים מן הכלל. שימוש באריזות לעסקים אשר מעוצבות וממותגות עבור אותו בית עסק ספציפי, הוא כיום הדרך הנפוצה והסטנדרטית להעניק מתנות לחגים, כמו גם עבור כל מאורע אחר.

כמובן שכאשר מדובר באריזות מעוצבות עבור מתנות לראש השנה, נרצה לשלב את המאפיינים, האלמנטים והמוטיבים המרכזיים של החג, יחד עם תכנים הקשורים יותר לבית העסק עצמו (דוגמת הלוגו, הצבעים המזוהים עם המותג של בית העסק, פרטי מידע רלבנטיים שונים וכו’). ברכות לחג, ציורים של רימון או תפוח בדבש וכיוצ”ב, הם מאפיינים מתבקשים ובסיסיים אותם נרצה להוסיף השנה לאריזות הממותגות והמעוצבות שלנו, לצורך קבלת האריזות המושלמות עבור מתנות לחג.

שנה טובה ומתוקה לכולם!…

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >> 

גלילה למעלה