שימוש בקרטונים ממותגים לאוכל מהיר

מזון מהיר הוא תחום בו ניתן לפתוח ולהפעיל עסק בעלויות שוטפות נמוכות יחסית. זה כמובן לא נכון עבור כל סוג של עסק לממכר מזון, אך בישראל פועלים לא מעט עסקים המתמחים במזון מהיר מסוגים שונים – פיצה, המבורגר, פלאפל, חומוס וכיוצ”ב – ופועלים בעלויות תפעול שוטפות נמוכות ונוחות יחסית. שימוש באריזות ממותגות ומעוצבות עבור המוצרים של בית עסק הפועל בתחום זה יכול לסייע לשפר משמעותית הן את המערך הלוגיסטי של המשלוחים וה”Take Away” והן את מערך השיווק והמיתוג של בית העסק, תוך שמירה על עלויות התפעול השוטפות הנמוכות יחסית.

שימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות בבית עסק המתמחה במזון מהיר

התרומה הפוטנציאלית של שימוש באריזות מעוצבות וממותגות (ייעודיות עבור אותו בית עסק ספציפי) באה כאמור לכדי ביטוי בכמה דרכים שונות במקרה של עסק מתחום המזון המהיר.

בתור התחלה, שימוש באריזות מעוצבות – אריזות אשר מעוצבות ומיוצרות במיוחד עבור אותו מוצר (בניגוד לאריזות גנריות או כלליות המיועדות לסוגים וגדלים שונים של מוצרים), מבטיח כי המוצר שאנחנו מוכרים נשמר בצורה טובה ומגיע אל הלקוח כאשר הוא מוגן, שלם וגם חם. כשמדובר במשלוחים או ב Take Away ברור לנו מיד מדוע זה חשוב – עסק שמוכר מזון מהיר באריזה שלא שומרת על המנה מלהתפרק ו/או להתקרר לא יכול להחזיק מעמד יותר מדי זמן מכיוון שאף אחד לא יזמין שוב לאחר שזה יקרה פעם אחת.

לכן, התאמה של אריזת הקרטון למוצר שלנו כך שתשמור עליו בצורה טובה היא צורך לוגיסטי בסיסי ומהותי של כל עסק לממכר מזון, בפרט מזון מהיר (אשר חלק גדול יותר מהיקף פעילותו נסמך על משלוחים ואיסוף עצמי).

בנוסף לתרומה הלוגיסטית הישירה וההכרחית של אריזות קרטון מעוצבות לכל בית עסק מתחום המזון המהיר, מדובר כאמור גם בתרומה מתבקשת (והכרחית גם כן בימינו) למערך השיווק, הפרסום והמיתוג של אותו בית עסק. על מנת לעמוד בתחרות ולשרוד כיום על כל בית עסק למתג ולשווק את עצמו בצורה יעילה, על אחת כמה וכמה בתחום תחרותי כמו מזון מהיר. אריזות ממותגות מהוות חלק בסיסי, מתבקש וחשוב ביותר במערך המיתוג והשיווק של כל בית עסק המשתמש בהן (וכיום מדובר ברובם המכריע של בתי העסק, קטנים וגדולים כאחד).

על גבי האריזות הממותגות ניתן להוסיף את השם של בית העסק, הצבעים המזוהים עמו, לוגו, כיתוב זה או אחר וכל דבר אחר שרק ניתן להעלות על הדעת, על מנת שכל מי שקונה מאותו עסק (וגם מי שרק רואה את האריזות הללו, בכל מקום אליו הן מגיעות) מיד ידע לזהות כי מדובר באותו בית עסק. כלומר, מדובר בדרך יעילה לבניית המותג והטמעתו בתודעת הצרכנים.

המחיר הנמוך של אריזות קרטון מעוצבות וממותגות כיום הופך את השימוש בהן למתבקש ומשתלם עוד יותר. בפרט כשמדובר בבתי עסק מתחום המזון המהיר ובעסקים יחסית קטנים או חדשים, השימוש באריזות אלו הולך יד ביד עם שמירה על עלויות תפעול נמוכות יחסית.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >>

גלילה למעלה