קופסאות קרטון קטנות וממותגות בעיצוב ייעודי

השימוש באריזות קרטון ממותגות הפך לסטנדרט של ממש כיום בקרב בתי עסק מטווח רחב של תחומים, ומסיבות מובנות – אין סיבה שלא להשתמש באריזת המוצר כחלק אינטגראלי ומשמעותי מהמיתוג של החברה וממערך השיווק והפרסום שלה, ובדרך זו ניתן גם להתאים בצורה מושלמת את האריזה בה נמכר כל מוצר ומוצר וגם לשמור ולהגן עליו טוב יותר. זה כדאי ומשתלם מבחינת נראות, שמירה על המוצר, מיתוג ושיווק ועוד. גם במקרה של קופסאות קרטון קטנות יחסית, משתלם יותר כיום לעצב ולהזמין במיוחד אריזות קרטון ממותגות.

קופסאות קרטון קטנות וממותגות למתנות, מוצרים קטנים, אירועים חד פעמיים ועוד

גם במקרה של קופסאות קרטון קטנות יחסית, מגוון וטווח האפשרויות הזמין כיום עבור הלקוח הוא רחב ועשיר ביותר. זה יכול להיות אריזות קרטון מעוצבות עבור מוצרים קטנים יחסית, אך גם עבור טווח רחב נוסף של מקרים (לכך נגיע מיד).
בניגוד למה שרבים עלולים לחשוב, קופסאות קרטון קטנות ומעוצבות אינן בהכרח יהיו זולות יותר מאריזות בינוניות או גדולות. למרות שלכאורה מדובר בפחות חומרי גלם, קופסאות קרטון קטנות דווקא מצריכות השקעה יתרה בהיבטים אחרים, דוגמת התגברות על אתגרים עיצוביים וטכניים שונים. בכל מקרה, במידה ואריזות קרטון מעוצבות קטנות יחסית רלבנטיות עבורכם, מומלץ ליצור עימנו קשר ולהתייעץ באופן פרטני. כל לקוח וכל אריזה ספציפית והמאפיינים הייחודיים להם, והעלויות הן כמובן בהתאם. כך או כך, ההשקעה בקופסאות מעוצבות קטנות יחסית היא מומלצת ומשתלמת – גם באריזות הגודל הוא לא מה שקובע, והנראות של קופסאות קרטון קטנות, מעוצבות וממותגות עשויה הרבה פעמים להיות מרשימה יותר אף מזו של אריזות וקופסאות גדולות יותר.

עבור מה עשויות קופסאות קרטון קטנות להיות רלבנטיות?

כאמור, קיים טווח רחב של מקרים ואפשרויות בהן דווקא אריזות קרטון ממותגות וקטנות יחסית עשויות להיות מתאימות ורלבנטיות יותר. כך גם קופסאות קרטון קטנות באופן כללי, גם אם אינן בהכרח ממותגות עבור חברה מסוימת.
למשל, במקרה של מתנות לחג לעובדים ו/או ללקוחות, עיצוב ייעודי של קופסאות הקרטון בהן ניתנת המתנה עשויה להציע שדרוג משמעותי ביותר, כך שהמתנה תהיה מרשימה הרבה יותר ותראה על השקעה והתחשבות. תוספת העלות במקרה זה תהיה בדרך כלל מינימלית, והערך המוסף המתקבל יהיה משמעותי וגבוה הרבה יותר.
כמובן שגם עבור מוצרים קטנים מתבקש ביותר לעצב במיוחד קופסאות קרטון קטנות וממותגות, ולראייה מומלץ לבחון כמעט כל סוג של מוצר נחשב הנמכר כיום בשוק, אשר ממדיו קטנים יחסית – שימוש באריזה קטנה מעוצבת וממותגת משדרג מיד את המוצר ואת הנראות הכללית של המותג.
כמו כן, עבור דוגמיות שונות שמחלקים ללקוחות פוטנציאליים או מוצרים לקידום מכירות המחולקים באירועים, נהוג ומתבקש להזמין קופסאות קרטון מעוצבות קטנות. שוב – העלות מינימלית בהשוואה לתועלת המתקבלת, כך שהרווח כולו שלכם…

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >>

גלילה למעלה