אריזות קרטון לפיצה – שווה להשקיע באריזות ממותגות

פיצה היא אחד מסוגי המאכלים הנפוצים והאהובים ביותר בעולם כולו ובישראל בפרט, וכמעט תמיד מגיעה הפיצה שמזמינים באותה אריזת קרטון מרובעת ומפורסמת – אריזה ייעודית עבור פיצה כמובן. אריזות אלו הן גנריות במובן מסוים, וניתן למצוא אותן בכל רחבי העולם. קרטון שומר על הפיצה בצורה הטובה ביותר ולכן אריזות קרטון לפיצה הן סטנדרטיות ונפוצות בכל מקום בו קיים מאכל זה, לפחות בפורמט של משלוחים או “טייק אוואי”. עבור כל עסק שמוכר פיצה, שווה ביותר להשקיע לא רק באריזות קרטון איכותיות וייעודיות לפיצה, אלא גם באריזות ממותגות “אישית” עבור אותו בית עסק.

קרטון לפיצה, אריזות למזון ואריזות ממותגות לעסקים באופן כללי 

למעשה, מרבית הפיצריות ובתי העסק מהם נזמין כיום פיצה ישלחו אותה באריזה ממותגת בצורה כזו או אחרת, אך עדיין ניתן למצוא לא מעט עסקים יחסית חדשים או קטנים אשר משתמשים באריזות גנריות וחלקות, כאלו אשר אינן צבועות, מודפסות או נושאות מסר כלשהו.

הן במקרה של אריזות קרטון לפיצה והן במקרה של אריזות למזון מהיר באופן כללי, השימוש באריזות ממותגות לעסקים מתחום המזון (ובפרט מזון מהיר) הוא מתבקש, רווחי ומומלץ ביותר מכל בחינה. שימוש באריזות ממותגות מעניק לבית העסק יתרון של ממש, אותו חבל לפספס.

באיזה יתרון מדובר? ובכן, במספר יתרונות שונים הקשורים כולם אל השימוש באריזות ממותגות ומעוצבות. בתור התחלה, מדובר ביתרון של ממש בהתאמת האריזה למוצר הספציפי שאנחנו מוכרים. גם במקרה של פיצה נתון זה אינו קבוע תמיד – ישנם גדלים שונים של פיצות, ומסעדות/פיצריות מסוימות אף מציעות גדלים לא בהכרח סטנדרטיים או נפוצים. במקרים אלו ברור מדוע כדאי להזמין אריזות ייעודיות המעוצבות במיוחד על פי מידות אלו, אך בכל מקרה חשוב להתאים את האריזה לגודל הספציפי של הפיצה שאנחנו מוכרים, ולוודא כי היא מתאימה כמה שיותר – לא גדולה יותר ממה שהיא חייבת להיות, אך מספיק גדולה על מנת להכיל את הפיצה כולה. אריזה בגודל המתאים תשמור על הפיצה בצורה טובה יותר מהרגע בו היא יוצאת מהתנור ועד שתגיע לבית הלקוח.

מלבד ליתרון הפונקציונאלי הזה, שימוש באריזות ממותגות לעסקים נושא בצידו גם יתרון שיווקי מובהק ומשמעותי. אריזה של פיצה, או של כל מוצר אחר לצורך העניין, היא מקום מצוין למתג ולשווק את בית העסק. נרצה שהאריזה תהיה עם הלוגו שלנו ועם מספר הטלפון, הכתובת ודרכי יצירת קשר. נרצה גם שהאריזה תהיה מעוצבת בצבעים ובסגנון של העסק שלנו, כך שכל מי שיראה אותה מיד יקשר את הפיצה והריח הנפלא העולה ממנה אל העסק שלנו. מדובר במערך שיווק, פרסום ומיתוג בפעולה, לכל דבר ועניין. על שיווק ומיתוג משלמים בתי עסק לא מעט כסף. כאן יש לנו הזדמנות להרוויח את כל היתרון הזה “על הדרך”, מפני שבכל מקרה אנחנו רוכשים אריזות קרטון לפיצה. אם רק נשכיל להזמין אריזות מעוצבות וממותגות, נוכל ליהנות גם מכל היתרון השיווקי הנלווה.

בקיצור – שווה להשקיע באריזות קרטון ממותגות לפיצה. צרו קשר לקבלת פרטים רלבנטיים נוספים והצעות מחיר קונקרטיות.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >>

גלילה למעלה