אריזות קרטון למתנות לכבוד חגי תשרי

שימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות, כמו גם באריזות בהתאמה אישית ללקוח, הן דבר נהוג ומקובל כיום פחות או יותר בכל רחבי התעשייה וענפי הייצור השונים. חברות וארגונים רבים משתמשים באריזות מעוצבות וממותגות לא רק עבור מוצריהן, אלא גם לצרכים פרטיקולריים שונים. אחד מהם הוא הענקת מתנות לקראת חגי תשרי, הן לעובדים והן ללקוחות, ספקים וגורמים פנים וחוץ ארגוניים נוספים. שימוש באריזות המעוצבות ומותאמות במיוחד לקראת החגים נושא בצידו כמה יתרונות משמעותיים.

אריזות מעוצבות לכבוד חגי תשרי – אפשרויות ויתרונות

אנו מציעים מספר אפשרויות שונות של אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות במיוחד עבור חגי תשרי (כמו גם עבור כמה חגים מרכזיים נוספים לאורך השנה), ביניהן אריזות מעוצבות ומוכנות מראש ואריזות בעיצוב והתאמה אישית, על פי רצון הלקוח.

שימוש באריזות קרטון המותאמות במיוחד לחגים הופך את המתנות ו/או הברכות שמעניקים לעובדים או ללקוחות למושקעות ומרשימות הרבה יותר, ולכן אפקטיביות במיוחד בתרומתן למערכת היחסים הנבנית בין הארגון לבין גורמים אלו (כאמור, הן גורמים בתוך הארגון, כמו עובדים, והן גורמים חיצוניים דוגמת לקוחות). זוהי דרך מצוינת לתת לאנשים את ההרגשה כי לארגון אכפת מהם, כי הוא “רואה” אותם ומתחשב בהם. כל זה בעלות והשקעה זניחות יחסית, במה שמהווה פשוט תוספת קטנה לכאורה למתנה עצמה. ההשוואה בין העלות של רכישת אריזות מעוצבות וממותגות לכבוד חגי תשרי לבין התועלת המתקבלת מראה כי מדובר במהלך מתבקש ומומלץ.

אנו מציעים כאן כאמור הן אריזות מעוצבות ומוכנות מראש והן אפשרות לכל לקוח ולקוח לעצב ולבחור את האריזה המתאימה ביותר עבורו. בין האריזות המוכנות מראש ניתן למצוא, למשל, מארז מעוצב לאתרוג לכבוד חג הסוכות, אשר יכול להתאים במיוחד לעובדים בעלי זיקה מסוימת לדת, או לכל מי שנהנה להקים סוכה במהלך החג ולקשט אותה. זוהי רק דוגמה אחת, קיימות אפשרויות נוספות רבות לבחירת אריזות מעוצבות לחגים, כאשר כולנו מכירים למשל את האריזות הייעודיות לכבוד ראש השנה אותן תמיד נחמד לקבל.

כמובן שכמו כל סוג אריזה אחר, גם כשמדובר באריזות לכבוד החג אנו נהנים מהיתרונות ה”רגילים” של אריזות ממותגות, בהן משתמש כיום כמעט כל בית עסק. המיתוג של האריזות בהתאם לאותו ארגון (למשל, על ידי שימוש בצבעים המזוהים עימו, בסלוגן ובלוגו שלו וכיוצ”ב) משמש במובנים מסוימים ככלי שיווקי ומיתוגי, ומסייע להטמעת המותג בתודעה הציבורית ובסביבה הקרובה למקבלי המתנות. גם מבחינה זו, מדובר ביתרון משמעותי. את המתנות והברכות שמעניק הארגון לגורמים שונים בתוכו או מחוץ לו ניתן לארוז באריזות ממותגות ומעוצבות פרטנית עבור הארגון, ואין סיבה שלא להשתמש גם בכלי זה. גם עונת החגים יכולה להוות הזדמנות להמשיך ולבנות את המותג של בית העסק, ולשלב בין התחשבות והושטת יד אותנטית לעובדים או לקוחות לבין תרומה נוספת למערך המיתוג, השיווק והפרסום של החברה.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >>

גלילה למעלה