קופסאות ממותגות לעסק – מה האפשרויות?

הזמנה של אריזות קרטון מעוצבות ובפרט קופסאות ממותגות עבור בית העסק מאפשרת כיום לארגונים ועסקים להשתמש במערך האריזה של מוצריהם בצורה אופטימאלית מבחינה שיווקית. מלבד למיתוג והעיצוב של אריזות המוצרים (וכלל האריזות והקופסאות היוצאות מבית העסק) ניתן להזמין גם כמויות קטנות יותר של קופסאות ממותגות כאשר מעוניינים להעניק מתנות מסוגים שונים, דוגמת מתנות לעובדים וללקוחות לכבוד החג. זוהי דרך מצוינת להשתמש באריזת המתנה שמעניק בית העסק (כמו גם באריזת המוצר עצמו) לצרכי מיתוג ומיצוב, כמו גם על מנת ליצור מתנה מושלמת ומושקעת ביותר. מהן האפשרויות בכל הנוגע לאריזות קרטון מעוצבות וממותגות ועבור מי אפשרות זו בכלל רלבנטית?

אריזות ממותגות ייעודיות ומארזים עבור מתנות נפוצות

קטלוג האריזות והקופסות הממותגות שלנו כולל כמובן אפשרות לעיצוב ומיתוג של אריזה באופן פרטני וייעודי עבור אותו בית עסק (כלומר – בהתאמה אישית, custom made…), ולכך נגיע מיד, אך מכיל גם כמה וכמה סוגים של אריזות קרטון מעוצבות אשר מותאמות במיוחד לסוגים שונים של מתנות נפוצות ופופולאריות, מהסוג שכמעט כל בית עסק מעניק ומחלק מדי פעם. לדוגמה – אריזות לעוגות ומאפים (אריזות קונדיטוריה), קופסאות ממותגות בצורת מזוודה קטנה ואלגנטית, אריזות לבקבוקי יין, מארז הכולל מכסה עליון, מארזי קוסמטיקה ועוד.

בכל אחת מהאפשרויות הללו (ועוד) ניתן לבחור בקופסה המתאימה ולהזמין את העיצוב והמיתוג באופן אישי, כך שהמתנה תגיע בתוך אריזה ייעודית עבור סוגה, אך כזו הממותגת בלוגו, בצבעים ובשאר האלמנטים המאפיינים ספציפית את בית העסק שלנו. חשבו על כך מנקודת המבט של עובד או לקוח המקבל בקבוק יין לחג, בתוך אריזה ייעודית, אלגנטית ונוחה לנשיאה, אשר גם מעוצבת וממותגת על ידי בית העסק – זה מיד נראה ומרגיש מרשים יותר…

אריזות קרטון מעוצבות בהזמנה אישית

מלבד לאופציות שונות של קופסאות ממותגות עבור מתנות נפוצות יחסית אשר הוצגו לעיל, ניתן כמובן להזמין אצלנו גם אריזות קרטון מעוצבות בכל צורה ובכל גודל, בהזמנה אישית ופרטנית עבור בית העסק. כלומר, במידה ואתם מעוניינים באריזה ממותגת מעט שונה, לא בהכרח כזו המותאמת ליין, עוגה, משלוח מנות לפורים וכד’, אצלנו ניתן לעצב ולהזמין אריזה ייחודית במידותיה ובצורתה, ואותה למתג כראות עיניכם. בקיצור – כל האפשרויות פתוחות וזמינות…

עבור מי כל זה רלבנטי?

השימוש בקופסאות ממותגות לעסק רלבנטי כמובן עבור כל סוגי העסקים והארגונים, ממש לא רק הגדולים והעשירים שביניהם, כפי שאולי היה המצב בעבר. כיום, כל בית עסק באשר הוא, גם המתחיל והקטן ביותר, יכול ליהנות מאפשרות זו בזכות עלותה המזערית יחסית.

בנוסף לכך, גם אנשים פרטיים יכולים בהחלט להזמין כמות קטנה יחסית של אריזות קרטון וקופסאות ממותגות, למשל עבור חלוקת מתנות לקרוביהם לכבוד מאורע משמח או לכבוד החג, ובפרט עבור אירועים חגיגיים פרטיים (למשל – הענקת בקבוק יין באריזה ממותגת ומעוצבת באופן ייחודי על ידי בעלי השמחה ועורכי האירוע).

העלויות והזמינות של קופסאות ממותגות כיום מנגישה אפשרות זו לכולם, והופכת אותה לרלבנטית ומתבקשת במצבים רבים.

גלילה למעלה