עיצוב אריזות קרטון לצורך מיתוג העסק

רובם המכריע של בתי העסק מיישמים את עקרונות השיווק והמיתוג גם באריזות הקרטון המשמשות אותם – בעיקר אריזות קרטון בהן נארזים המוצרים עצמם, אך באופן כללי כל אריזות הקרטון בהן נעשה שימוש על ידי בית העסק. אריזות אלו הן למעשה שטח פרסום, שיווק ומיתוג נרחב ורב ערך, וקרטונים מעוצבים וממותגים מאפשרים לבית העסק להפיק תועלת משמעותית מאלמנטים שבכל מקרה כבר נמצאים ברשותו ואינם מצריכים השקעה כספית ניכרת נוספת. בכל הנוגע לתהליך של עיצוב אריזות קרטון למטרת מיתוג העסק, מדובר בתהליך שמומלץ שיכלול כמה וכמה אנשי מקצוע שונים, ומתחומי עיסוק ופעילות שונים.

עיצוב קרטונים ממותגים – מיהם אנשי המקצוע הרלבנטיים לתהליך?

נניח ואנחנו מייצגים בית עסק אשר עדיין לא עיצב מחדש ומיתג את אריזות הקרטון בהן הוא עושה שימוש, ואנחנו מעוניינים לתכנן תהליך זה – אילו אנשי מקצוע שונים רלבנטיים עבורנו? כיצד כדאי בכלל להתחיל ולתכנן תהליך שכזה על מנת שיהיה מוצלח ואפקטיבי?

ובכן, בתור התחלה חשוב כמובן שאנשי השיווק של בית העסק עצמו יהוו חלק אינטגראלי מהתהליך. הם אלו שיחליטו בסופו של דבר (תוך התייעצות עם גורמים נוספים, פנימיים ו/או חיצוניים לארגון) על המיתוג עצמו ופרטיו. במקרים רבים מתבקש לערב גם אנשי שיווק חיצוניים ואף לשכור את שירותיו של משרד המתמחה במיתוג ושיווק לצורך התהליך, במידה ומדובר במיתוג מחדש של בית העסק או קו מוצרים מסוים ומחלקת השיווק של בית העסק קטנה יחסית (רלבנטי עבור עסקים קטנים וחדשים רבים).

מלבד לאנשי שיווק ומיתוג, ייתכן בהחלט כי כדאי להתייעץ גם עם מעצב/ת תעשייתיים. זאת מכיוון שהתהליך של תכנון ועיצוב קרטונים ממותגים פעמים רבות כולל גם שינוי של צורת האריזה עצמה, הן לצרכי המיתוג והשיווק והן לצרכים פונקציונאליים שונים. עיצוב אריזות חדשות הוא תהליך שצריך לעשות בצורה יסודית, מקצועית ומדויקת, על מנת להבטיח כי אנחנו מפיקים את המקסימום הניתן מהאריזה, וגם משתמשים בה בצורה יעילה לצרכים השיווקיים. בהקשר זה מומלץ לערב גם אנשי מקצוע מהארגון המתמחים בייצור עצמו של המוצרים, על מנת שלכל הפחות ייחוו את דעתם ויהיו מודעים לאריזות החדשות שאמורות להחליף את הישנות, אם לא להיות מעורבים ולקחת חלק פעיל בתהליך.

לבסוף, כמובן שגם אנשי המקצוע שלנו רלבנטיים ועומדים לשירותכם כאשר אתם מתכננים ומזמינים קרטונים מעוצבים שאנחנו נייצר עבורכם. אנחנו יכולים לייעץ בנוגע לסוג הספציפי של חומרי הגלם המתאים ביותר לצרכים שלכם , כמו גם בנוגע לאלמנטים רבים נוספים בתהליך, במטרה לסייע לכם לקבל בסופו של דבר את אריזות הקרטון המתאימות והנכונות ביותר מבחינת צרכי הארגון שלכם.

עיצוב ומיתוג מחדש של אריזות הקרטון בהן עושה בית העסק שימוש הוא תהליך שחשוב לעשות בצורה מקצועית ויסודית. שילוב נכון בין אנשי המקצוע הרלבנטיים יבטיח כי נצטרך לבצע את התהליך פעם אחת בלבד, ונפיק ממנו את התועלת המקסימאלית.

גלילה למעלה