אריזות קרטון עם לוגו – המינימום המומלץ עבור כל בית עסק כיום

כל בית עסק באשר הוא מקדיש כיום חלק מסוים מהתקציב לצרכי שיווק, פרסום ומיתוג, מאחר ובלי אלו לא ניתן לשרוד בשוק תחרותי לאורך זמן. קיימות כמובן דרכים רבות ושונות לשווק ולמתג את בית העסק, והדרכים הרלבנטיות והאפקטיביות יותר עשויות להשתנות מעסק לעסק ובפרט בין תחומי פעילות שונים. אחת הדרכים הבסיסיות והחשובות ביותר עבור כל בית עסק יצרני מכל תחום פעילות היא שימוש באריזות וקופסאות ממותגות, בפרט אריזות המוצרים עצמם. אריזות קרטון הכוללות הדפסה של הלוגו של בית העסק הן המינימום המתבקש עבור כל ארגון ובית עסק בימינו.

מדוע דווקא אריזות קרטון עם הלוגו של בית העסק?

ההמלצה הגורפת עבור כל בית עסק יצרני כיום היא לרכוש קופסאות ממותגות – אריזות קרטון וקופסאות מעוצבות על פי המוצרים והמאפיינים הספציפיים של אותו בית עסק, אשר יאפשרו למתג אותו ויסייעו לצרכנים לזהותו על פי אריזות המוצרים בלבד.

אך עוד לפני שמגיעים לקופסאות מעוצבות פרטנית עבור כל בית עסק בנפרד, הבסיס וההתחלה לכל זה היא כאמור אריזות המכילות את הלוגו של בית העסק.

מדוע דווקא לוגו? מכיוון שזהו אלמנט בסיסי והכרחי בכל מערך מיתוג, שיווק ופרסום, עבור כל ארגון ובית עסק באשר הם. הלוגו הוא הסימן המוכר ביותר המזוהה עם בית העסק, וזה המסייע לכלל הצרכנים להכיר את אותו מותג ולהתחיל ליצור חיבור מסוים אליו. הלוגו מכיל לרוב את הצבעים המזוהים עם אותו מותג, את השם או הסמל המזוהה עמו וכיוצ”ב, ובכך משמש כאובייקט בעל מראה קליט וקל לזיהוי, דרכו ניתן לבנות את המודעות הצרכנית אל המותג.

עיצוב קופסאות ממותגות ספציפית עבור מוצריו של אותו בית עסק (כמו גם עבור שימושים נוספים שונים, דוגמת שילוח כמויות גדולות של מוצרים יחד לספקים וחנויות) מתחיל מעיצוב של לוגו והדפסתו על כל האריזות בהן נעשה שימוש במסגרת פעילות בית העסק.

אריזות קרטון מעוצבות עם הלוגו שלכם – כיצד מתחילים בתהליך?

שימוש באריזות קרטון עם לוגו העסק מהווה כאמור דרך פעולה בסיסית ומתבקשת עבור כל בית עסק כיום, ובמקביל מדובר גם בתהליך מהיר, פשוט, קל וזול יחסית, במידה ופונים כמובן למקום הנכון.

אצלנו ב”פרי חשיבה” ניתן להזמין ולקבל במהרה ובעלויות אטרקטיביות ביותר לא רק קופסאות ממותגות ומעוצבות פרטנית עבור כל צורך וכל מוצר בנפרד, אלא גם אריזות קרטון עם הלוגו של בית העסק, במהירות וביעילות רבה. כל מה שצריך זה לבחור את סוג האריזות (סוג הקרטון ממנו יהיו עשויות) ואת גודלן וצורתן, ולשלוח אלינו את הלוגו ואת המקום בו מעוניינים שיודפס על גבי האריזה. אנשי המקצוע שלנו יישבו אתכם ויסייעו לכם לעצב ולבנות את ההזמנה, כך שבתוך כמה ימים ספורים כבר תוכלו להשתמש באריזות עם הלוגו שלכם עליהן. בהמשך, ניתן להתקדם גם לעיצוב פרטני ומפורט יותר של האריזות והקופסאות בהן אתם משתמשים, כולן כמובן גם עם הלוגו שלכם מודפס עליהן.

אנא צרו קשר לקבלת פרטים נוספים >>

גלילה למעלה