כל הפתרונות של אריזות קרטון במקום אחד

בתי עסק יצרניים רבים נזקקים למגוון רחב של פתרונות אריזה, כאשר כיום נהוג לעצב ולייצר במיוחד אריזות קרטון ממותגות וייעודיות עבור כל מוצר ומוצר (הדבר נהוג גם מסיבות טכניות, שכן אריזה המותאמת במדויק למוצר מסוים מסייעת לשמור ולהגן עליו בצורה הטובה ביותר). בנוסף במרבית המפעלים ובתי העסק קיים גם צורך נרחב בפתרונות אריזה נוספים, למשל עבור חלקי חילוף, מארזים המרכזים כמויות של מוצרים יחדיו וכיוצ”ב. כאן ב”פרי חשיבה” אנו מציעים מגוון עשיר במיוחד של פתרונות אריזה בהתאמה אישית, כמו גם מגוון מוצרי קרטון בסיסיים מסוגים שונים אותם ניתן למתג ולעצב מחדש בקלות ובמהירות

מבחר אריזות קרטון ממותגות וקופסאות קרטון מעוצבות עבור מוצרים

אחת הקטגוריות העיקריות והחשובות ביותר בהן אנו מציעים מגוון רחב ועשיר ביותר של פתרונות אריזה מתקדמים היא כמובן זו של אריזות מוצרים – הכוונה לאריזות קרטון ממותגות אשר מעוצבות ומיוצרות באופן פרטני וייעודי עבור מוצרים ספציפיים. כך, יכול כל בית עסק יצרני להתאים אריזות קרטון ממותגות ברמת איכות גבוהה ביותר עבור כל מוצר ומוצר, ללא צורך בהתפשרות על אריזות גנריות וכלליות גם עבור מוצרים עבורם האריזה אינה מותאמת במדויק. זה כאמור מאפשר לבית העסק להגן על מוצריו בצורה הטובה ביותר, מהרגע שהם יוצאים מפס הייצור ועד שהם מגיעים למדף בחנות ולבית הלקוח. ההתאמה המושלמת של האריזה למוצר מבטיחה להגן עליו בצורה אופטימאלית מצד אחד, ולפרסם ולשווק את בית העסק מצד שני.

קופסאות קרטון מעוצבות מאפשרות כיום לכל ארגון או בית עסק להציע שלל של מוצרים, במקרים רבים גם מוצרים יחסית פשוטים הניתנים בחינם ללקוחות קיימים או פוטנציאליים (למשל, במסגרת כנסים ואירועים עסקיים, אירועי קידום מכירות וכיוצ”ב), וכך לבנות מערך מיתוג ושיווק נרחב ואפקטיבי עבור הארגון, בעלות מינימאלית. התועלת המתקבלת כתוצאה משימוש באריזות קרטון ממותגות (הן עבור מוצרי העסק והן עבור צרכים אחרים) היא אסטרונומית בהשוואה לעלות של אריזות אלו. יותר ויותר ארגונים ובתי עסק מבינים זאת בשנים האחרונות, ולכן ניתן לראות אריזות ממותגות ספציפית עבור בית העסק  (ואף עבור כל מוצר ומוצר) כמעט בכל מקום כיום.

מארזי קרטון ממותגים, אריזות מתנה ושלל מוצרים נוספים

אנו מציעים כאן גם מגוון רחב של מוצרי קרטון נוספים הרלבנטיים עבור אינספור לקוחות ובתי עסק, למשל עבור המשרד והעובדים או כחלק מהמוצרים המחולקים במסגרת אירועי קידום מכירות ויחסי ציבור. החל ממארזי קרטון ממותגים עבור בקבוקי שתייה או מאכלים למיניהם ועד אריזות מתנה, אריזות לממתקים ועוד – האפשרויות הן בלתי מוגבלות. אפילו קופסאות טישו מעוצבות וממותגות לשים במשרד או לחלק לעובדים וללקוחות הביתה – כל אריזה שרק ניתן לדמיין אשר תהיה מבוקשת ואפקטיבית, הן כפתרון אריזה בפני עצמו והן כיחידת שיווק ומיתוג קטנה ויעילה עבור אותו בית עסק.

גלילה למעלה