אריזות קרטון למתנות עסקיות

האריזות בהן נארזים המוצרים של בית עסק, חבר או ארגון מסוימים מהוות כיום חלק אינטגרלי ובלתי נפרד ממערך השיווק והפרסום של אותו ארגון, כמו גם ממאמצי המיתוג שעושים מרבית הארגונים כיום על מנת למצב עצמם בדעת הקהל בצורה מסוימת. בעוד כיום משתמשים אינספור בתי עסק בסוגים שונים של אריזות ממותגות עבור אריזות המוצרים עצמם למטרות שיווק, פרסום ומיתוג, ניתן להשתמש באריזות קרטונים ממותגות לא רק באריזות הסטנדרטיות בהן יוצאים המוצרים אל החניות, אלא גם בהזדמנויות נוספות. בפרט, גם מתנות עסקיות שמעניק בית העסק ללקוחות קיימים או פוטנציאליים, עסקים אחרים עימם הוא משתף פעולה ועוד, ניתן ומומלץ להעניק בקופסת קרטון מעוצבת וייעודית.

אריזות ממותגות – הדרך המתבקשת להעניק מתנות עסקיות

כאמור, רבים מבעלי העסקים ורובם המכריע של אנשי השיווק והפרסום כבר מכירים כיום בחשיבות הרבה של אריזות ממותגות עבור מוצרי העסק, שכן מדובר בכלי שיווקי רב עוצמה עליו יהיה חבל ולא נבון לוותר. אך לא אחת ניתן להשתמש ביתרונות המשמעותיים של אריזות ממותגות ומעוצבות גם במקרים רבים אחרים, כאשר מתנות עסקיות מהוות דוגמה מצוינת לכך.

מהן בעצם מתנות עסקיות? ובכן, זהו מונח רחב אשר עשוי להתייחס לסוגים שונים של מתנות במקרים שונים, אך על פי רוב מדובר במתנות אלו או אחרות שמעניק בית העסק לגורמים שונים הקשורים אליו, אלו יכולים להיות לקוחות בהווה או לקוחות עבר, לקוחות עתידיים פוטנציאליים, ספקים עימם עובד אותו עסק, העובדים באותו בית עסק, גורמים עסקיים חיצוניים שונים עימם מעוניינים בעלי העסק לשתף פעולה ועוד. בכנסים ואירועים עסקיים ניתן למצוא פעמים רבות מתנות עסקיות המחולקות למשתתפים, אך מתנות עסקיות מחולקות גם בסיטואציות אחרות ומהווה מנהג נפוץ ונרחב יחסית בעולם העסקי.

לאור כל זאת ניתן להבין את החשיפה לה ניתן להגיע באמצעות שימוש נבון בחלוקת מתנות עסקיות, בפרט כאשר הן מוגשות בתוך קופסת קרטון מעוצבת וממותגת הנושאת את שם החברה וכמה מהמסרים הוויזואליים או הטקסטואליים המהווים חלק מהמותג של אותו בית עסק. מדובר למעשה בסוג של כלי שיווקי יעיל ומשתלם מאין כמוהו – הגורמים להם אנו (בתור בית עסק) מעניקים מתנות עסקיות הם לרוב גורמים רלבנטיים עבור מסרי השיווק והמיתוג של העסק, בין אם מכיוון שאנחנו מקווים שהם יהפכו ללקוחות שלנו ובין אם \”סתם\” בתור גורמים עסקיים הקשורים לעסק בדרך זו או אחרת (ולכן מיתוגו ומסריו השיווקיים רלבנטיים גם עבורם…).

עיצוב ייעודי ופרטני של אריזות ממותגות למתנות עסקיות

אז כיצד מומלץ לעצב אריזות ממותגות עבור מתנות עסקיות? אין תשובה אחת, קבועה וחד משמעית לשאלה זו. זאת מכיוון שאופן עיצוב האריזה צריך להיות ייעודי ופרטני, בהתחשב באותה מתנה ספציפית ובאותה נקודת זמן בה היא מוענקת. לדוגמה, במידה ומדובר במתנות לחג נרצה לעצב ולמתג את האריזה בהתאם. במקרה של לקוחות (קיימים או פוטנציאליים) מסוימים וחשובים במיוחד אולי נרצה להזמין כמה אריזות ממותגות המעוצבות במיוחד עבורם וכיוצ\”ב…

השימוש באריזות קרטון מעוצבות הממותגות באופן ייעודי עבור אירוע מסוים או עבור גורמים ספציפיים בפניהם אנו מעוניינים להביע תודה והערכה יכול להיות אפקטיבי מאין כמוהו מבחינה שיווקית. רק חשוב לעשות זאת כמו שצריך, בהתייעצות עם אנשי מקצוע מהתחום.

גלילה למעלה