מה חשוב לדעת לגבי קופסאות קרטון מעוצבות למיתוג העסק?

שימוש בפתרונות אריזה מעוצבים, בפרט אריזות וקופסאות קרטון המעוצבות וממותגות במיוחד עבור בית העסק, מהווה כיום פרקטיקה שיווקית ותפעולית בסיסית ובעלת יתרונות משמעותיים רבים. אריזות ממותגות לבתי עסק מתפקדות הן כאמצעי הגנה ושמירה על המוצר (מהרגע שיצא מפס הייצור ועד שהגיע למדף בחנות ולבית הלקוח) והן כאמצעי שיווקי ומיתוגי לכל דבר ועניין. מה חשוב לדעת ולקחת בחשבון בעת בחירה של קופסאות קרטון מעוצבות המשמשות גם למיתוג העסק?

סוג הקרטון ממנו עשויות האריזות

קיימים כיום סוגים רבים ושונים של קרטונים המשמשים לייצור אריזות וקופסאות, ולא כולם עשויים בדיוק מאותם החומרים או מתאפיינים באותן תכונות. אחד מסוגי הקרטון הנפוצים והמומלצים ביותר עבור אריזות וקופסאות ממותגות הוא קרטון דופלקס, אשר עשוי משילוב של עיסת נייר ממוחזרת, תאית ומספר חומרים נוספים. קרטונים בהם אחוז התאית הוא גבוה יותר הם חזקים ועמידים יותר לאורך זמן, כך שניתן למצוא מגוון סוגים שונים גם של אותו סוג של קרטון, אשר יתאפיינו ברמת עמידות שונה לאורך זמן. את סוג הקרטון הספציפי שתרכשו עבור העסק שלכם מומלץ לקבוע בהתאם לסוג המוצרים שאתם מייצרים ומוכרים, המיקומים אליהם שולחים את מרבית המוצרים ומאפיינים רלבנטיים נוספים. בגדול, עדיף תמיד ללכת על קרטונים איכותיים ועמידים יחסית – הם ישרתו את בית העסק בצורה הטובה ביותר, הן מבחינת עמידות ושמירה על המוצרים והן מבחינת מיתוג העסק.

מידת גמישות

ניתן לבחור מבין מגוון אריזות קרטון העשויות חומרים מעט שונים, ומתאפיינות גם במידת גמישות משתנה. גם כאן, את מידת הגמישות של הקרטון מומלץ לבחור על פי האופי הספציפי של העסק והמוצרים שהוא מייצר. חשוב להכיר כי הקרטון הנפוץ ביותר המשמש לאריזות וקופסאות קרטון מעוצבות – קרטון דופלקס, אינו נחשב קרטון גמיש במיוחד, ולכן מתאים יותר לאריזות מוצרים הזקוקים יותר להגנה קשיחה  פחות לגמישות של האריזה.

תהליך עיצוב ומיתוג האריזה 

מהו התהליך במסגרתו מעצבים וממתגים את האריזה? האם אתם נדרשים לשלוח מבעוד מועד סקיצות מוגמרות של המעצב הגראפי שלכם או שמה מדובר בתהליך אינטראקטיבי עם החברה המייצרת עבורכם את הקרטונים אותו ניתן לעשות ביתר קלות, מהירות וחיסכון כספי? חשוב להבין מה בדיוק מציעים לכם במפעל/חנות אליהם אתם פונים, וכך לחשב את העלות הצפויה של עיצוב ומיתוג האריזות

זמן אספקה וכמויות

כאשר ממתגים את העסק באמצעות אריזות המוצרים שהוא מוכר חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולהבטיח כי לא יחסרו לכם אריזות מאף סוג, צורה או גודל, באף שלב. זה הכרחי וקריטי למלאכת מיתוג ושיווק העסק. אנחנו רוצים לבנות מותג בתודעת הצרכנים הנתקלים במוצרים שלנו בחנויות באופן יומיומי, ולכן עדיף שברגע שהלכנו על מיתוג מחדש נדבק בו, ולא נוציא אף משלוח של מוצרים חדשים אשר אינם מגיעים באריזות החדשות והממותגות. לכן, הבהירו כבר בתחילת ההתקשרות את מועדי האספקה השוטפת של הקופסאות והאריזות ואת הכמויות שאתם צפויים להזמין. חשוב לדעת כי אותו בית עסק יכול לעמוד בצרכים שלכם מבחינה זו.

גלילה למעלה