המתנה המושלמת לחג מתחילה באריזה – פתרונות אריזה לחגים

ענת החגים מתקרבת אלינו במהירות עצומה ומגיעה מיד לאחר סיומו של הקיץ והחופש הגדול, ורבים מאיתנו כבר מתחילים לחפש אחר מתנות הולמות ומשמחות לכבוד החגים, מתנות עבור קרובי משפחה אותם נראה בארוחת החג לאחר הרבה זמן בו לא התראינו, עבר העובדים בבית העסק שלנו, עבר חברים טובים וכו\’. ההתלבטות איזו מתנה לקנות אמנם קשה, אך ישנה דרך מצוינת להתחיל להרכיב את המתנה לחג, גם (ובמיוחד) כאשר מדובר במספר גדול של מתנות, כמו במקרה של מקום עבודה. הכוונה היא לבחירה ושימוש נבון בפתרונות אריזה מתאימים, בין אם מדובר באריזות קיימות ובין אם בעיצוב מחדש של אריזות במיוחד עבור ההזמנה שלנו.

מארזים ליין, רימונים, אתרוגים ועוד – פתרונות אריזה מוכנים לכבוד חגי תשרי

סיור קצר בחלק מעמודי האתר שלנו יגלה לכם מהר מאוד כי עבור סוגים רבים של מתנות “שגרתיות” ונפוצות יחסית לחגים, פתרונות האריזה כבר מוכנים ומזומנים ורק ממתינים לכם לקנות אותם ולסגור את הסיפור של מתנות החג.

לדוגמה, מארז קרטון מהודר ואלגנטי לבקבוק יין יכול ממש להשלים את היין שתרכשו עבור המתנה ולהפוך אותו למתנה מושקעת ובעלת גוון אישי, בניגוד ל”סתם” בקבוק יין עירום אותו מעניקים בלי שום דבר נוסף, מה שעשוי להתפרש כחוסר השקעה מצדכם. בדומה למארזי היין שתוכלו למצוא כאן אצלנו כבר מוכנים להזמנה ניתן למצוא פתרונות אריזה נוספים לחג אשר מוכנים מבעוד מועד גם כן, דוגמת אריזה לאתרוגים לכבוד חג הסוכות, כמו גם אריזות קרטון חגיגיות ומהודרות נוספות בהן ניתן לארוז אינספור מתנות מסוגים שונים ובגדלים וצורות שונות. כל זה מצריך מכם בסך הכל כמה דקות של שיטוט באתר וביצוע של ההזמנה, והמתנה שלכם הופכת באחת למושקעת ואלגנטית במיוחד (גם אם מדובר במתנה שאתם מעניקים לעשרות או מאות אנשים בבת אחת, דוגמת בקבוקי יין לעובדים במקום העבודה).

אריזות מעוצבות בהזמנה אישית עבור כל מתנה שבעולם

מארזים מוכנים ליין, אתרוגים וכיוצ”ב מתאימים להרבה מאוד אנשים ומצבים (בפרט מקומות עבודה וארגונים), אך במקרים רבים אנו מעוניינים להעניק מתנה אישית ומיוחדת במינה לאדם זה או אחר, ולשם כך נרצה גם אריזה אישית ומיוחדת…

אצלנו תוכלו להשיג גם פתרונות אריזה מסוג זה- אריזות קרטון מעוצבות אותן תוכלו לעצב ולבחור בעצמכם, ולהזמין מאיתנו את האריזה המוכנה והמוגמרת. כך ניתן לעצב אריזת קרטון ייחודית ויחידה מסוגה, בכל גודל, צורה וצבע שרק נרצה, עבור כל מתנה שבעולם. זו דרך מצוינת להפוך מתנה לחג עבור אדם קרוב אליכם למושקעת, ייחודית ובעלת פן אישי ואינטימי של ממש – חשבו כיצד אתם הייתם מרגישים ל היו מעניקים לכם מתנה לחג אשר ארוזה באריזה ייחודית במינה, אותה ייצבו, הזמינו וייצרו במיוחד עבורכם ולא עבור אף אחד אחר! וודאי זה היה גורם לכם להרגיש מיוחדים, במיוחד כאשר מתנות לחג בדרך כלל ארוזות באריזות גנריות ואחידות…

מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע נוסף אודות פתרונות אריזה למתנות החג, כמו גם פתרונות אריזה ייחודיים בהזמנה אישית.

גלילה למעלה