סוגי אריזות קרטון למיתוג העסק

כמו תחומים רבים אחרים בעולם התעשייה והייצור, גם התחום של אריזות למוצרים ובתי עסק (ובפרט התחום של אריזות קרטון) עבר שינויים משמעותיים והתפתחויות ניכרות בשנים האחרונות. בפרט, חלחלה בקרב בתי עסק רבים ההבנה כי אריזות יכולות לשמש לא רק כפתרון טכני לאריזה ואחסון של המוצרים, אלא גם כאמצעי שיווקי ופרסומי ראשון במעלה. זה הוליד את עידן האריזות הממותגות, בו כמעט כל בית עסק דואג לייצר עבור מוצריו אריזות ייעודיות וממותגות אשר תורמות משמעותית למערך השיווק והפרסום. מהם סוגי אריזות הקרטון המשמשות למיתוג העסק שכדאי להכיר?

קרטון דופלקס לאריזות ממותגות

סוג נפוץ של אריזות קרטון ממותגות הוא של כאלו העשויות מקרטון דופלקס – זהו קרטון המשמש לאריזות של מוצרים רבים בהם אנו נתקלים מדי יום, דוגמת אריזות של תרופות ומוצרי טואלטיקה. סוג קרטון זה עשוי משילוב של תאית ודייסת נייר ממוחזר, המאפשרת לצבוע ולמתג אתו בכל דרך שרק רוצים. סוג קרטון זה נחשב לעמיד בצורה טובה ביותר בפני לחות ומפגעי רטיבות למיניהם, ולכן נעשה בו שימוש רחב גם באריזות של מוצרי מזון באריזות למשלוחים.

קרטון דחוס

אריזות רבות ניתן לייצר כיום גם מקרטון דחוס – מוצר העשוי מעיסה של פירורי קרטון דחוסים, אשר משמש לרוב לצרכים מסחריים תעשייתיים, לא למוצרי הקצה המגיעים אל הבית. בתי עסק רבים יכולים להשתמש באריזות מקרטון דחוס על מנת לשנע יחדיו כמויות גדולות של מוצרים, למשל, ולהשתמש גם במקומות אלו באריזות ממותגות. מדובר בקרטון עמיד ביותר, אך כזה אשר אינו גמיש במיוחד (לכן אולי נמצא שימוש בו במשטחים ובארגזים המכילים את המוצרים, ולא באריזות המוצרים עצמם…)

אריזות קרטון ממותגות למשלוחים

המוצרים אותם שולחים במשלוחים (דוגמת מוצרי מזון מהיר, וכיום בעצם כמות גדולה ביותר של מוצרים…) הם מועמדים מובילים לשימוש באריזות ממתגות, שכן התועלת הגדולה ביותר ממיתוג המוצרים והחברה המייצרת אותם מתקבלת כאשר המוצרים יוצאים מבית העסק ומסתובבים בחוץ, במקום להגיע מיד למדף בחנות. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של אריזות ממותגות למשלוחים, עליהן ניתן להדפיס את הלוגו ופרטים שונים של בית העסק, וכך לשווק למתג אותו ברבים – בכל מקום אליו מגיע אותו מוצר מהמשלוח

אריזות ממותגות למזון מהיר

כאמור, ההשקעה באריזות ממותגות אינה השקעה גדולה במיוחד, ולכן כיום ניתן למצוא אריזות ממותגות שכאלו בכל תחומי הייצור והמסחר. אך נראה כי ספציפית במקרה של מזון מהיר מדובר בשימוש מתבקש במיוחד – אריזות למזון מהיר נשלחות בכל רחבי העיר ללא הפסקה. בעיר, אנשים קונים והולכים ברחוב עם אריזות של מזון זה או אחר, וכל זה מספק הזדמנת פז לחברות המייצרות מזון זה למתג ולשווק עצמן בפומבי. אריזות המיועדות למטרה זו מיוצרות כיום מקרטון עמיד וגמיש יחסית, המספק הגנה טובה על המוצר ואף מסייע לשמור עליו חם יחסית

גלילה למעלה