אריזות קרטון חגיגיות ללקוחות לחגי תשרי

לקראת עונת החגים של השנה כולנו רוצים להעניק משהו יפה ומרגש לאנשים שסביבנו, אולי אף יותר מאשר בשנה רגילה. זה רלבנטי עבור האנשים הקרובים אלינו בחיים הפרטיים, אך גם עבור מעגלים שונים במקומות העבודה ובעולם הארגוני. בתי עסק רבים דואגים להעניק לעובדיהם ברכות, מתנת ושי לחג כמובן, אך גם ללקוחות חשוב מאוד להתייחס בהקשר זה. ואכן, אינספור בתי עסק מעוניינים להעניק ללקוחותיהם מתנה מרגשת ומשמעותית, כזו אשר תסייע להם להרגיש שהם לקוחות מועדפים ושבאותו בית עסק אכן חושבים עליהם ומעוניינים לשמר אותם כלקוחות. בעוד המתנה עצמה עשויה להיות כל מיני דברים שונים, בהתאם למאפיינים הפרטניים של אותו בית עסק, דרך מצוינת להבטיח כי המחווה כולה תהיה מרגשת (גם אסתטית..) היא באמצעות שימוש בסוג זה או אחר של קופסת קרטון מעוצבת.

להעביר את המסר באמצעות האריזה – קופסאות ממותגות ואריזות קרטון מעוצבות

כשאנחנו, כבית עסק, מעניקים ללקוחות שלנו מתנה לחג, אנחנו רוצים להתבלט על פני שאר המתנות והמחוות השונות שהם יקבלו, על מנת שישימו לב אלינו וייצאו מכל העניין עם טעם טוב וקונוטציה חיובית בנוגע לעסק ולמותג שלנו. בעוד תוכן המתנה עצמה יכול כאמור להיות הרבה דברים שונים, וכל בעל עסק יחליט בנוגע לכך בהתאם לאופי הקשר בינו לבין לקוחותיו, התקציב העומד לרשותו ושאר שיקולים רלבנטיים, את האריזה בה מגיעה המתנה אפשר לבחור בצורה אשר תעשה עבורנו כבר את מרבית העבודה, תסייע לנו ליצור עניין ורושם חיובי סביב המתנה והמחווה כולה, בלי קשר לתוכן המתנה.

בנוסף, ניתן ומומלץ להשתמש באריזת המתנה גם באופן אשר ימתג ישווק במידה מסוימת את בית העסק, וכך יבטיח כי הלקוחות המקבלים את המתנה יודעים בדיוק מאיזה בית עסק היא הגיעה, ויידע לייחס לאותו עסק את הקרדיט המגיע לו (זו הרי אחת המטרות של בתי עסק בכל הנוגע למדיניות מתנות לחג ללקוחות…).

לכן, כדאי לשקול את האפשרות להעביר את המסר שלנו (אנחנו מעריכים אתכם כלקוחות, תומכים בכם, מעוניינים לשמר את הקשר העסקי בינינו ומעוניינים במחוות סמליות מושקעות על מנת לשכנע אתכם בכך…), גם ואולי בעיקר באמצעות אריזת המתנה לחג שנעניק ללקוחותינו.

כיצד לעשות זאת? ישנן דרכים רבות, יצירתיות ושונות. ההמלצה שלנו היא לבחור בסוג זה או אחר של אריזות קרטון מעוצבות וממותגות, ואולי אפילו לעצב ולהזמין אריזות מיוחדות עבר מתנת החג. על גבי אריזות אלו יודפסו כל הפרטים הרלבנטיים – הן פרטי מיתוג ושיווק של העסק עצמו, הן ציורים, ברכות וכיוצ\”ב הקשורים לחגים ולסיבה בגינה מעניקים בכלל את המתנה והן אולי מסר אישי זה או אחר ללקוחות, או כל דבר אחר אשר נראה כי יהיה מוצלח מבחינה שיווקית או מבחינת שימור לקוחות. למערך השיווק והפרסום של בית העסק יש הרבה מה לתרום בהקשר זה.

בכל מקרה, קופסאות ממותגות ו/או קופסת קרטון מעוצבת במיוחד עבור המתנה לחג (או במקרה של לקוחות גדולים וחשובים במיוחד – קופסת קרטון מעוצבת אישית במיוחד עבורם!) יכולה לעשות עבורכם את העבודה, ולהוביל אתכם כברת דרך משמעותית בדרך להחלטה וההוצאה לפועל של כל עניין המתנות לחג ללקוחות. זה יקל עליכם את החיים מצד אחד, ויתרום רבות למערך שימור הלקוחות, השיווק והמיתוג של העסק מצד שני.

מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע נוסף אודות פתרונות אריזה ללקוחות בהתאמה אישית

גלילה למעלה