ליצור עונת חגים מיוחדת בעבודה – מתנות ממותגות לעובדים

עונות החגים השונות מהוות הזדמנות מצוינת להכניס מעט עניין, שמחה ואווירה בעלת נופח אישי למקום העבודה, ובפרט לגרום לעובדים להרגיש כמו חלק מהמשפחה של הארגון או בית העסק. נהוג בישראל כי מקומות עבודה מעניקים לעובדיהם מתנות לחג, וארגונים ובתי עסק רבים היו מעדיפים להעניק מתנות כמה שיותר משמחות, מתחשבות ואישיות, כאלו שיגרמו לעובד להזדהות יותר עם הארגון ולהרגיש חלק ממנו. לא מדובר רק ביצירת אווירה נעימה ומשפחתית במקום העבודה, אלא בדרך מוכחת ליצור יחסי עבודה טובים יותר אשר מעלים את הפרודוקטיביות ותורמים לצמיחת הארגון כולו. אחת הדרכים היצירתיות והמומלצות לעשות זאת היא באמצעות הענקת מתנות ממותגות לעובדים.

בחירת קופסאות קרטון מעוצבות וממותגות עבור מתנות החג לעובדים

ניתן לבחור כיום מבין מגוון רחב ביותר של אריזות קרטון כולל קופסאות קרטון מעוצבות וממותגות עבור מתנות לעובדים, החל מאריזות ממותגות של בקבוקי יין ועד לאריזת מתנה בה נעניק מתנות אישיות וספציפיות, כאשר המיתוג של האריזות יכול להיות כל דבר שרק נרצה – מיתוג לפי המיתוג הכללי של בית העסק, מיתוג אישי עבור כל עובד ועובדת או כל דבר אחר.

ניתן לבחור גם מבין שלל עיצובים ומיתוגים של אריזות קרטון מוכנות עבור מתנות נפוצות ומוגדרות מראש (כאמור, דוגמת בקבוקי יין וכיוצ\”ב), או לבחור באריזות קרטון מיוחדות וספציפיות מבחינת הצורה והגודל, על פי הצרכים הספציפיים שלנו וסוג המתנות שאנחנו בוחרים להעניק לעובדים. כלומר, ניתן לרכוש אריזות ממותגות עבור כל מתנה מכל סוג, ולא רק עבור מתנות סטנדרטיות, וכך להעניק נופח אישי של ממש למתנות החג לעובדים. כל זאת במחירים נמוכים וסבירים ביותר, אשר לא ייקרו משמעותית את מערך מתנות החג שרוכש הארגון או בית העסק.

לתת לכל עובד להרגיש שהוא מקבל יחס אישי וחם באמצעות אריזות קרטון ממותגות

השימוש באריזות קרטון ממותגות עבור מתנות החג אינו בגדר גימיק או אטרקציה שטחית שאמורה לעשות רושם על העובדים. להיפך – מדובר בדרך מוכחת ובדוקה לגרום לעובדים להרגיש חלק ממשפחת הארגון, ולתת להם להרגיש שהם מקבלים יחס חם ואישי. זה חשוב לא רק לצורך יצירת הזדהות בין העובד לארגון והעלאת הפרודוקטיביות הכללית אלא גם לצורך יצירת אווירה נוחה, נעימה ומשפחתית בארגון, וזה משהו שתמיד כדאי שיהיה.

התהליך עצמו של בחירת אריזות קרטון ממותגות, כמו גם מיתוג של אריזות מיוחדות בעיצוב אישי עבור מתנות \”לא סטנדרטיות\”, אינו תהליך מסובך או יקר כיום. ניתן לעשות את מרבית התהליך בשלט רחוק, דרך המחשב ובהתכתבות איתנו, ולא לבזבז יותר מדי זמן או משאבים על כל עניין מתנות החג. כלומר, בחירה בקופסאות קרטון מעוצבות ואריזות ממותגות היא מבחינות רבות הבחירה היעילה והמשתלמת ביותר – מקבלים ערך רב ומשמעותי ביותר הן מבחינה שיווקית והן מבחינה פרסונאלית ובניית הזדהות והווי ארגוני, כל זאת בעלות נמוכה ובהשקעה מינימאלית יחסית של זמן.

מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע נוסף אודות פתרונות אריזה ללקוחות בהתאמה אישית

גלילה למעלה