אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות למזון

במקרה של מוצרים רבים ונפוצים ביותר, לאריזה בה נמכר המוצר חשיבות רבה בפני עצמה. הדבר נכון עבור מגוון רחב יחסית של מוצרים מסוגים שונים, אך בפרט עבור מוצרי מזון – הן כאשר מדובר במוצרי מזון אשר משווקים לרשתות מזון, סופרמרקטים וחנויות שונות והן מוצרי מזון מוכנים למאכל הנמכרים במסעדות, דוכנים וכד\’ (דוגמת מזון מהיר), לאריזה בה נמכר מוצר המזון חשיבות רבה מכמה בחינות שונות. האריזה שומרת על המזון בדרכים שונות וגם משמשת כיום ככלי שיווקי לכל דבר ועניין, יעיל הרבה יותר מאשר כלים שיווקיים רבים אחרים. קופסאות קרטון מעוצבות יכולות לסייע כיום משמעותית לכל בית עסק המייצר ו/או מוכר מוצרי מזון.

התועלת השיווקית שבאריזות קרטון ממותגות עבור מוצרי מזון

רובנו מבינים בקלות ובאופן אינטואיטיבי יחסית כיצד ומדוע אריזות איכותיות ומותאמות מסייעות לשמור על מוצרי מזון שונים, ולמשל להגן עליהם מפני חבטות וסכנות שונות כאשר הם עושים דרכם מהמפעל או המטבח בו יוצרו ועד לידיו של הלקוח. אריזות קרטון איכותיות אף מסייעות במקרים רבים לשמור על המוצר חם וטרי עד שיגיע אל הלקוח, נקי מלכלוכים שונים שעשויים להיות בסביבה ועוד.

אך מה בנוגע לתועלת השיווקית המתקבלת מהשקעה באריזות קרטון ייעודיות עבור מוצרי מזון מסוימים? ובכן, השימוש בסוגים שונים של קופסאות קרטון מעוצבות ואריזות קרטון ממותגות עבור מוצרי מזון הפך נפוץ ביותר בארץ ובעולם בשנים האחרונות, מפני שיותר ויותר בעלי עסקים (כמו גם אנשי שיווק…) מבינים את התועלת העצומה הגלומה בשימוש באריזות אשר ממותגות ומעוצבות ייעודית עבור מוצר/בית עסק מסוים.

האריזות בהן נמכרים מוצרי מזון הן בעצם שטח שיווקי, פרסומי ומיתוגי לכל דבר ועניין – מקום בו יכול בית העסק המייצר מוצר מזון זה למתג ולשווק את עצמו. בפרט במקרה של מוצרי מזון מדובר בכמות גדולה של פריטים מכל מוצר ומוצר, אשר יוצאים משטחו של בית העסק (בין אם מדובר במפעל, מסעדה או דוכן לממכר מזון מהיר) וחשופים לעולם וללקוחות פוטנציאליים רבים. כיום מרבית העסקים המייצרים מוצרי מזון משווקים אותם בתוך אריזות קרטון ממותגות הנושאות את שם העסק, הלוגו שלו, הצבעים המאפיינים אותו ופרטי מידע אפשריים רבים ושונים אודות העסק ו/או המוצר. כך, המוצרים הנמכרים עצמם בעצם משמשים כיחידות שיווקיות קטנות אשר נושאות את שמו של בית עסק זה למרחקים, ומפיצות את מסריו השיווקיים. מנקודת מבט שיווקית גרידא, מדובר במערך שיווק של ממש, יעיל ומשמעותי ביותר מבחינה כלכלית.

לתועלת השיווקית המשמעותית של שימוש באריזות קרטון ממותגות מצטרפת גם העובדה כי ניתן כיום לעצב, להזמין ולייצר אריזות אלו בעלות נמוכה ביותר ובתהליך מהיר ויעיל. זה הופך את השימוש באריזות מעוצבות פרטנית עבור בית העסק למתבקש ונגיש במיוחד עבור כל עסק רלבנטי, גם ובמיוחד עסקים קטנים יחסית. גם אריזות בהן מוכרים המבורגר, צ\’יפס או אפילו את הרטבים עבורם, במסעדה או דוכן ברחוב, הופכים פתאום לחלק מהמערך השיווקי של העסק. בעובדה כי מדובר גם בפתרון הטוב ביותר מבחינה טכנית לשיווק מזון מסוג זה (הגנה, שמירה על טריות, חום וכו\’) ניתן לראות כבונוס מבחינה זו

גלילה למעלה