איך לבחור קופסאות קרטון מעוצבות לשיווק העסק?

בשנים האחרונות מבינים יותר ויותר בתי עסק את הפוטנציאל העצום הגלום בשימוש באריזות וקופסאות קרטון מעוצבות לצורך שיווק מוצרי העסק, פוטנציאל שיווקי ומיתוגי משמעותי. ניתן לראות כבר מזה זמן רב יותר ויותר ארגונים המעוניינים לעצב ולייצר אריזות קרטון ייעודיות עבורם, במקום להשתמש באריזות גנריות שונות. אך על מנת להפיק את מלוא התועלת והפוטנציאל מהשימוש באריזות קרטון מעוצבות עבור בית העסק או הארגון יש לעצבן בצורה מושכלת ונכונה. כיצד מומלץ לעשות זאת ומה יכולה להיות התרומה במקרה של עיצוב נכון ומקצועי של אריזות הקרטון של העסק?

אריזות ייעודיות עבור מוצרים שונים וממותגות לפי בית העסק

כאשר מעוניינים לעצב ולבחור קופסאות קרטון מעוצבות לעסק, חשוב להקפיד לקחת בחשבון לפחות שני מישורים עיקריים: הראשון הוא המישור התפעולי/פונקציונלי. הכוונה היא כי האריזות יהיו פונקציונליות – יתאימו בצורה מושלמת לכל מוצר ומוצר עבורו הן מיועדות, במטרה להגן על המוצר, ולייעל ולפשט את ההתנהלות הלוגיסטית של בית העסק. לצורך השוואה – מספיק שהאריזה לא תתאים ותהיה גדולה מדי עבור המוצר בכמה סנטימטרים ספורים בלבד על מנת שהמוצר לא יהיה מוגן כמו שצריך בעת ההובלה, עלויות המשלוחים וההובלות יתייקרו וכו\’.

המישור השני הוא המישור השיווקי – כיום, חשוב לזכור כי עיצוב אריזות קרטון למוצרים הוא תהליך שיווקי לכל דבר ועניין, כזה המחזיק בפוטנציאל עצום בכל הנוגע להצלחתו העתידית של מערך השיווק של העסק. יש למתג ולעצב את האריזות בצורה נכונה ומקצועית, כזו המכילה למשל אלמנטים שונים הממתגים ומייחדים את אותו בית עסק, אך אינה מגשימה ומכילה יתר מדי פרטים כך שעיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים ילכו לאיבוד בין שלל המסרים…

כיצד עושים זאת נכון ומקפידים על כל אחד משני המישורים הללו? ובכן, מדובר כיום בתחום עיסוק מקצועי נרחב ועשיר ביותר בטכניקות ומידע, כך שהדבר הנכון לעשות הוא להתחיל בהתייעצות עם אנשי מקצוע מעולם פתרונות האריזה ואריזות הקרטון הממותגות. מהם תוכלו לקבל מושג טוב יותר בנוגע למה בדיוק מצריך התהליך, ומהי הדרך הנכונה והיעילה ביותר ספציפית עבור העסק שלכם לעצב ולייצר לעצמו אריזות קרטון מתאימות אשר עונות על כל הדרישות הנ”ל.

לאחר שהתייעצתם עם אנשי מקצוע ואתם מתקדמים בעיצוב האריזות לעסק, כדאי לערב בתהליך כאמור לפחות שני סוגים של אנשי מקצוע – הראשון הוא מעצבי מוצר (או מעצבים תעשייתיים) אשר יסייעו לכם להבטיח התאמה מושלמת של האריזה למוצר, מהסיבות שצוינו לעיל. הסוג השני הוא כאמור אנשי שיווק – אלו צריכים להחליט כיצד בדיוק למתג ולעצב את האריזה מבחינה וויזואלית, באילו צבעים היא תהיה, אילו מסרים כתובים או לא כתובים יופיעו עליה, כיצד וכמה פעמים להכניס את שם המותג ועוד.

השילוב בין שני תחומים אלו יבטיח כי תוכלו לעצב ולייצר עבור העסק שלכם את קופסאות הקרטון המעוצבות והממותגות המושלמות והמתאימות ביותר.

גלילה למעלה