אריזות קרטון כחול לבן

למרות שישראל איננה נחשבת למעצמה תעשייתית היא נחשבת למעצמה בתחום ההיי טק וככזו יש לה לא מעט מפעלים וחברות שעובדים בתחומי המדינה. ענף ההיי טק הוא תחום שבו משווקים מוצרים שונים, בין אם כחלקים למפעלים אחרים בעולם, או בין אם כמוצרים שלמים המיועדים לשיווק לצרכן. כך או כך יש צורך לארוז מוצרים אלה ויש חברות ישראליות – כחול לבן שעוסקות בייצור אריזות הקרטון לענף ההיי טק הישראלי. אין צורך ליבא מחו\”ל אריזות יקרות, אלא ניתן למצוא חברות מקומיות שמייצרות אריזות לענף ההיי טק על פי הזמנה ובכל גודל שנדרש. גם ענף המזון הוא תחום גדול וחשוב שזקוק לאריזות מסוגים שונים ועליהם להיות מיוצרים בתקנים מחמירים וכך גם בתחומי תעשייה נוספים. אריזות כחול לבן מעניקים פתרונות יצירתיים לכל ענפי הייצור המקומי על מנת לארוז את  מוצריהם בדרך נוחה, קלה ומקורית.

אריזות לתחום ההיי טק

בתחום ההיי טק יש בארץ חברות רבות הזקוקות לאריזות קרטון לצרכים שונים. יצרני האריזות הישראלים עובדים עם חברות אלקטרוניקה שעבורם הן מייצרות אריזות למוצרים שלמים המיועדים לשיווק לצרכן, וכן אריזות לחברות המייצרות מוליכים למחצה, מוצרי זיווד ותוכנה וכדומה. הדגש בתחום ההיי טק הוא כמובן על חברות ייצוא מן הארץ שעבורם מוצאים פתרונות אריזה למשלוחים בינלאומיים.

אריזות לתחום המזון

אריזות לתחום המזון הן מאד מגוונות. אריזות קרטון כחול לבן לענף המזון חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים של משרד הבריאות וכך גם אריזות קרטון למזון המיועד ליצוא. אריזות קרטון מסופקות למאפיות וקונדיטוריות, מפעלי בשר שונים, יצרני מצות, ליקבים שונים בארץ,עבור משלוחי מנות, מגדלי אתרוגים וכיוצא באלה.

אריזות לאחסון והובלה

אריזות קרטון אינן מסתכמות באריזות מסוג זה ויש תחום שלם של אריזות המיועדות לענפי האחסנה וההובלה. אריזות כאלה מיועדות לארכיונים, בתי גניזה שונים, בנקים וחברות ביטוח, מוסדות ממשלתיים וחברת הובלה. אריזות אלה מיוצרת על פי המפרט של החברות השונות ועליהן להיות מאד נוחות לנשיאה רב פעמית, לקיפול והרכבה נוחים ומהירים ולהרמה קלה.

אריזות לתעשיות שונות

חוץ מתעשיית ההיי טק והמזון יש בישראל גם תעשיות נוספות לייצור מקומי או לייצוא. גם עבור חברות אלה יש פתרונות אריזה מתקדמים בין אם מדובר על שיווק מקומי של הסחורות או לייצוא של הסחורות כמו במקרה של חברות התרופות הישראליות וכדומה.

אריזות בכמויות קטנות

בגלל גודלה המזערי של המדינה וצרכיה המשתנים ניתן למצוא פתרונות אריזה גם לכמויות קטנות יחסית של מאות ואפילו עשרות יחידות. הייצור המקומי יכול להתמודד עם כמויות קטנות של אריזות ולשמור על רמת מחירים שתהיה כדאית ללקוח.

ישראל אולי איננה מעצמה תעשייתית גדולה, אבל עבור הצרכים של הייצור המקומי ניתן למצוא אריזות קרטון כחול לבן שעומדים בכל התקנים הדרושים ונותנים מענה לכל יצרן.

גלילה למעלה