פתרונות יצירתיים ויעילים בתכנון אריזות למשלוחים

במהלך העשורים האחרונים עלתה כמות האריזות השונות ה”עוברות” בחיים ובבית שלנו באופן משמעותי. מדי שבוע מצטברות בבית שלנו אריזות בגדלים שונים, אשר מקורן במוצרים שקנינו בסופרמרקט או בחנויות שונות, אריזות שהכילו מוצרים שהזמנו באינטרנט והגיעו בדואר וכו\’.

בעוד כמות המוצרים והאריזות בחיי כולנו הולכת ועולה, נהיה ברור ומתבקש יותר ויותר לתכנן את פתרונות האריזה השונים באופן יעיל ויצירתי, כזה אשר יאפשר שימוש נבון בחומרים הקיימים, באופן אשר ייטיב עם הסביבה, עם הצרכנים, היצרנים ובעצם – עם כולנו. מהם המאפיינים שנרצה לראות בפתרונות האריזה השונים, וכיצד ניתן ליישם זאת?

אריזות יעילות ופשוטות בעיצוב פרטני הניתנות לשימוש או מיחזור

המאפיינים העיקריים שאנשים רבים היו רוצים לראות באריזות בהן הם משתמשים, הם יעילות, פשטות ובמובן מסוים – אלגנטיות. הדבר נכון הן עבור הלקוחות המקבלים את המוצרים והן עבור בתי העסק והחברות השולחות את אותם מוצרים.

אריזות קרטון או נייר הולכות והופכות ליותר ויותר פופולאריות, מכיוון שמדובר בחומרים הניתנים למיחזור ולשימוש חוזר – מאפיין שחשוב להרבה מאוד אנשים וחברות כיום.

בנוסף, לקוחות רבים שמחים היו לקבל אריזה יעילה ופשוטה אשר מכילה את כל חלקי המוצר ואשר לא תשאיר אותם עם מיליון ואחת חתיכות שונות וערימה גדולה של זבל. במשלוחי מזון רבים כיום מגיעים עשרות אריזות קטנות שונות (אריזה נפרדת לכל חלק במנה, אריזה לרטבים, אריזה לסכום וכד\’). במקום זאת, יכול העסק לתכנן ולעצב באופן פרטני אריזה יעילה יותר, אשר מהווה למעשה יחידה אחת ואינה יוצרת רושם של סרבול וריבוי פסולת.

אפשרויות והזדמנויות רבות בעיצוב ותכנון האריזה

עבור כל בית עסק אשר מבצע משלוחים וזקוק לפתרונות אריזה מומלץ להבין את מלוא האפשרויות וההזדמנויות הזמינות כיום על ידי תכנון ועיצוב פרטני של האריזה.

באמצעות אריזות ממותגות ומעצבות מושג כמובן יתרון שיווקי משמעותי שמומלץ לכל בית עסק לנצל. בנוסף, מומלץ לכל בית עסק להשתמש בשירותים המקצועיים של החברה המתמחה בפתרונות אריזה על מנת לעצב אריזות ייחודיות לעסק אשר יהיו בעלות ערך שיווקי רב לא רק בגלל הלוגו והמסרים השיווקיים שהן יכילו, אלא מכיוון שיהיו יעילות ונוחות לשימוש עבור הלקוח.

בתחום המשלוחים קיימת חשיבות רבה ליעילות, ואריזות קרטון קומפקטיות למשל, אשר עוצבו במיוחד בגודל המתאים על מנת להכיל את המוצר הספציפי הנמכר, יסייעו לעסק למתג עצמו כיעיל וידידותי לסביבה.

עבור מוצרים שבירים ורגישים (מוצרי זכוכית, מכשירי אלקטרוניקה רגישים וכו\’) ניתן לעצב אריזות רב פעמיות, אשר מרופדות מבפנים וחזקות ויציבות יחסית מבחוץ. כך, המוצר יישמר ויגיע ליעדו בשלום, והלקוח ירוויח גם אריזה רב פעמית בה יוכל להשתמש שוב בעתיד (ואשר תשאיר את הלוגו של החברה בידי הלקוח למשך זמן רב, ותסייע לפרסם ולשווק את החברה בכל מקום אליו ילך לקוח זה בעתיד עם האריזה הרב פעמית שקיבל).

לסיכום, ניתן לעצב את פתרונות האריזה כיום באופן אשר יתרום אקטיבית לקידום ושיווק החברה, וכמובן שגם יסייע לסביבה, יחסוך במשאבים עבור החברה השולחת, ויספק חוויית צריכה יעילה ואיכותית יותר עבור הלקוחות.

גלילה למעלה