לבחור אריזה חכמה יותר מתמיד

מהו התפקיד הבסיסי ביותר של כל אריזה? מדובר בסופו של יום על המעטפת של המוצרים שאותם אתם רוכשים. הם מסייעים לכם להרים אותם, לשאת ואתם, ולקחת אותם לאחר רכישתם. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין האריזות השונות. אי אפשר באמת להשוות בין אריזת קרטון של בקבוק יין שאתם קונים בחנות בוטיק, לבין אריזת קרטון אשר משמשת אתכם כדי לייצא מוצרים לארצות אחרות. מדובר על אריזות עם צרכים שונים, שנותנות מענה למוצרים שונים. לכן, חשוב מאד לדעת שהיום קיימת לכם האפשרות לרכוש אריזה חכמה – זוהי אריזה מקרטון אשר מותאמת באופן אישי לצרכים של המוצרים שאותם אתם מבקשים לעטוף היטב ולהגן עליהם.

כמה דוגמאות אפשריות

ניקח למשל מצב שבו אתם רוצים לספק אריזות קרטון למזון מהיר ללקוחות שלכם, בדוכן של מזון מהיר אותו אתם מנהלים. האריזה צריכה להיות נוחה מאד לנשיאה של המזון – בין אם מדובר על פיצות, המבורגרים, צ’יפס וכיו”ב. אריזות למזון מהיר צריכות לאפשר ללקוחות לקחת בקלות את המזון, מבלי שהוא נשפך. לכן, מדובר על אריזה אשר כוללת חציצה בין השתייה לבין האוכל, עם מקום מיוחד למארזים של רטבים, מקום לסכו\”ם, מקום למפיות וכיו\”ב. יש כיום אריזות שכבר מוכנות בתבנית זו, ואם אתם זקוקים לאריזה חדשה בתחום המזון המהיר-  ניתן להזמין אותה בהתאמה אישית, בגודל המתאים ובחלוקה של חציצה מתאימה.
לעומת זאת, ניקח את המצב שבו אתם רוצים להזמין אריזות עבור חגי ישראל. מדובר על אריזות שכוללות לרוב מתנות, בעיקר לילדים לכבוד החגים. לא פעם נהוג להזמין אריזה מלאה בממתקים עבור חגים כמו פורים, חנוכה ופסח. האריזות הללו צריכות להיות לעתים קרובות בצורות מיוחדות אשר מזוהות עם החגים – אוזני המן, סביבונים, ואפילו צורה של מצות. גם כאן – יש אפשרות להזמנה של אריזות מוכנות בצורה זו, אך אפשר גם להזמין אריזה בהתאמה אישית לפי צורה חדשה שחשבתם עליה.
אריזות אחרות שתרצו להזמין אשר יתפקדו בצורה יעילה, אלו הן אריזות לבקבוקי יין. כאן מדובר על תפקיד שבו מאד – שכן האריזה מאפשרת לאדם לשאת את בקבוק היין בקלות, ולרמות שמדובר על אריזת קרטון – היא צריכה להיות חזקה מספיק כדי למנוע מהבקבוק ליפול. אריזת קרטון צריכה להיות מתוכננת בצורה חכמה לפי הגודל והנפח של הבקבוק, כאשר לעתים יש לספק פתרון של מארז עבור זוג בקבוקים.

לקבל תמיד את הפתרון המושלם

פגשנו מספר אפשרויות שונות להתאמה של אריזה עבור המוצרים השונים. הדבר שבסופו של יום חשוב לזכור, היא שתמיד אתם יכולים לקבל מענה מלא בתחום. גם אם יש לכם מוצר חדש שעד כה לא היה בכלל צורך לחשוב עבורו על אריזה בצורה הייעודית, הרי שניתן לפנות לחברות מתאימות בתחום האריזות, כדי שאלו יספקו לכם אריזה בהתאמה אישית, עם אפשרות לנשיאה חכמה ונוחה.

גלילה למעלה