5 טיפים מנצחים לאריזה לפני פינוי דירה

מתכוננים למעבר דירה וחוששים מתהליך האריזה? אין ספק שמדובר באחד מהמצבים הכי מלחיצים בחיים של כל אחד מאתנו, כיוון שדווקא בזמן מעבר דירה אנו מגלים שיש לנו הרבה יותר חפצים מכפי שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, לצד הבעיה האופיינית הזאת, ניתן לראות גם אינספור צדדים חיוביים ביותר ובאמצעות הטיפים הבאים תעברו את תהליך האריזה בקלילות ובמהירות.

טיפ ראשון: הכנה נפשית

ההזדמנות לעבור דירה מאפשרת לכל אחד מאיתנו להציב כל אחד מהחפצים שברשותנו במבחן האולטימטיבי. כשאורזים לפני פינוי דירה חושבים היטב אילו דברים אנחנו צריכים, מה שמעניק את הוודאות שאתם באמת זקוקים לכל מה שנמצא בבית שלכם.

טיפ שני: הצטיידו במספיק חומרי אריזה

אריזות קרטון יהפכו לחברות הכי טובות שלכם בשלבים אלה, לכן כדאי מאוד להצטייד בכמה שיותר מהן מראש. רכישה של אריזות למעבר דירה תאפשר לכם לדעת בוודאות שהארגזים שלכם לא יתפרקו באמצע הדרך ושהם לא יגרמו לכם כל בעיה במקום החדש אליו תעבירו אותם.

טיפ שלישי: הזמינו את החברים לעזור

כל תהליך נעשה פשוט וקל יותר כאשר הוא מתבצע בסיוע חברים ותוך תמיכה מאנשים קרובים וחיוביים בחייכם. לכן, אם אתם מחפשים את הדרך האולטימטיבית להעביר את הזמן בנעימים ולהפיק מכך גם תועלת – קנו קצת כיבוד קל והזמינו חברים לבלות אתכם יום אריזה. זה יכול אפילו להפוך למסורת חברים ארוכת שנים.

טיפ רביעי: דמיינו את החיים שלכם במקום החדש

המחשבות שלנו מתממשות לעתים, אז בזמן שאתם מביאים אריזות קרטון הביתה ומתכוננים נפשית לתהליך המאתגר של אריזת דירה, שוו בנפשכם את החיים החדשים שלכם בבית החדש, ועד כמה איכות החיים שלכם תשתפר בצורה משמעותית. כאשר אורזים לפני פינוי דירה בתחושה חיובית – התוצאה תהיה בהתאם. דמיון מודרך שכזה יעזור לכם לשמור על אופטימיות בזמן האריזה.

טיפ חמישי: מסרו חפצים לצדקה

כדי לארוז ולעבור לבית החדש בתחושה טובה, כדאי גם לעשות משהו טוב עבור החברה. אתם יכולים להחליט מראש שהדברים אותם אתם מחליטים שלא לקחת אתכם יישלחו לצדקה למשפחות חסרות כל או לכל מטרה אחרת החשובה לכם וקרובה ללבכם. זה יוסיף מרץ לתהליך מיון החפצים וגם יעזור לכם לצמצם את היקף הארגזים שעליכם להעביר למקום משכנכם החדש. ניתן לרכוש אריזות למעבר דירה לשם העברת החפצים, או פשוט ליצור קשר עם אחד הגורמים העוסקים במלאכה – יש סיכוי שאפילו יעזרו לכם לפנות את החפצים הללו ויקלו עליכם עוד יותר את תהליך המעבר.

גלילה למעלה