בחירת מוצרי קידום מכירות המשמשים לטווח הארוך

מוצרי קדמ (קידום מכירות) משמשים אינספור ארגונים ובתי עסק כאסטרטגיה שיווקית בסיסית, וותיקה ויעילה. בהזדמנויות רבות ושונות מחלקים אותם ארגונים ובתי עסק מוצרי קידום מכירות קטנים, רבים ושונים. באינספור כנסים, תערוכות, דוכנים והזדמנויות ומקומות נוספים מחולקים בחינם מוצרים קטנים מסוג מסוים ביותר, הנושאים את הפרטים, הלוגו וכו\’ של אותו בית עסק, ונמסרים בתור מתנה לעוברים והשבים, ללקוחות קיימים או פוטנציאליים ועוד. סוד ההצלחה של מוצרי קידום מכירות, כיום במיוחד, הוא לבחור במוצרים המשרתים את מי שמחזיק בהם לטווח הארוך, ולא נזרקים לפח לאחר שעתיים.

מהי הסיבה לחשיבות הרבה, במיוחד כיום, של מוצרי קידום מכירות הנשארים בסביבה לפחות כמה חודשים טובים, אילו מוצרים מתאימים ויכולים לענות על דרישה זו ומהי הדרך הטובה ביותר לבחור ולהזמין אותם מוצרים?

הכוח שבמוצרים ארוכי טווח בעידן בו הכל מיידי וזמני – מוצרי קדמ לטווח ארוך 

כיום, יותר מתמיד, חשוב לבחור במוצרי קידום מכירות אשר יישארו עם הלקוחות המקבלים אותם, לפחות כמה שבועות/חודשים טובים, ולא ייהרסו וייזרקו לפח שעתיים אחרי שחילקנו אותם. על פניו, החשיבות של מוצרים עמידים ושימושיים לטווח אשר אינו מיידי בלבד היא חשיבות מובנת וברורה מאליה – מוצר אשר חולק למטרות קידום מכירות הוא מוצר שאנו רוצים שיהיה אצל האדם שקיבל אותו כמה שיותר זמן, שכן הוא מהווה תזכורת לעסק שלנו ובעצם משמש כסוג של פרסומת מתמשכת אותה לוקח הלקוח הפוטנציאלי לביתו.

אך כיום חשיבות זו גדולה במיוחד, יותר משהייתה בכל נקודת זמן אחרת בהיסטוריה. הסיבה לכך ברורה – אנו חיים בעידן תזזיתי ומהיר במיוחד כמוהו העולם טרם ראה. הכל נצרך ונזרק במהירויות שיא, ויותר ויותר אנשים רואים בעייתיות מסוימת במצב זה ומעוניינים לחזור להשתמש כמה שניתן במוצרים עמידים וארוכי טווח, במקום לקנות ולזרוק כל יום אינספור מוצרים חדשים. בעידן האינסטנט הקיצוני בו אנו חיים, כל מתנה קטנה אשר אינה חד פעמית בטבעה, מתקבלת מיידית ביתר סימפטיה, ולכן גם מהווה מוצר קידום מכירות טוב ואפקטיבי יותר מאשר מוצרים חד פעמיים וברי החלפה מידית.

כך שהחשיבות של בחירה נבונה של מוצרים לקידום מכירות אשר יישארו עם מקבליהם לפחות זמן מה, ולא ייזרקו מיד לפח, היא כיום גדולה יותר מאי פעם בעבר. מדובר בחשיבות תדמיתית/שיווקית, כמו גם כלכלית וסביבתית באופן ברור ומובהק.

ממחברות ועד לאריזות קרטון ממותגות ועמידות – מוצרי קידום מכירות לטווח ארוך

לאחר שהבנו את החשיבות הרבה של בחירת מוצרים לקידום מכירות אשר גם יחזיקו מעמד זמן מה ולא מיד ייהרסו וייזרקו לפח, נשאלת השאלה – אילו מוצרים עונים לדרישה זו? האם קיימים מוצרי קדמ אותם ניתן להזמין במחיר זול יחסית ולחלקם בכמויות גדולות, ואשר גם יחזיקו מעמד לאורך זמן? ובכן, התשובה היא כי ישנם אינספור מוצרים כאלו. הכוונה אינה למוצרים אשר יישארו ויחזיקו מעמד לאורך שנים רבות וארוכות (שכן זה לא סוג המוצרים המשמשים בדרך כלל כמוצרי קידום מכירות…), אלא למוצרים אשר ימשיכו להיות שימושיים עבור האדם שקיבל אותם, גם בעוד שבוע, חודש או חצי שנה מהיום בו חולקו.

בין המוצרים הללו ניתן למנות, למשל, מחברות עמידות, פדים לעכבר המחשב ודפי תזכורות קטנים המגיעים בתורך אריזות קרטון ממותגות הנושאות את לוגו העסק שלנו. כל המוצרים שהוזכרו כאן, כמו גם מוצרים דומים רבים נוספים, יענו על הדרישה וישמשו את מי שמקבל אותם גם בעוד חודשים קדימה. הזמנה של מוצרים איכותיים מסוג זה יכולה להאריך את פרק הזמן המדובר עוד יותר (לדוגמה, הזמנת אריזות קרטון ממותגות העשויות מקרטון עמיד ואיכותי יחסית.

הזמנת אריזות ממותגות לעסק, מוצרי קידום מכירות עמידים ועוד

מהי הדרך הרצויה והמומלצת להזמין מוצרים לקידום מכירות, כך שבאמת נוכל להיות סמוכים ובטוחים כי הזמנו מוצרים מתאימים ועמידים, כאלו אשר יחזיקו מעמד לפחות כמה חודשים טובים? ובכן, הסוד הוא להזמין את המוצרים הנכונים (אותם הזכרנו לעיל) ולהזמינם מחברה מקצועית המתמחה בתחום זה בדיוק, ומציעה למתג את אותם מוצרים לשימושכם, עם ניסיון ארוך טווח בתחום זה.

כיום, אריזות ממותגות, לדוגמה, הן מוצר אותו ניתן לייצר ברמות איכות שונות, החל מהרמה הנמוכה והזולה ביותר (מוצרים אשר לא יחזיקו מעמד יותר מדי זמן לאחר שיצאו מהמפעל) ועד לרמה גבוהה ואיכותית (כזו אשר תבטיח כי המוצרים יחזיקו מעמד כמה חודשים טובים, ובמקרים רבים גם שנים ארוכות קדימה). מה מבדיל בין אריזות ממותגות איכותיות ועמידות לבין כאלו זולות ומיידיות? או בין מוצרי קידום מכירות איכותיים יותר או אותם מוצרים המיוצרים ברמת איכות נמוכה? התשובה היא – הכל. חומרי הגלם מהם מייצרים את אותן אריזות או אותם מוצרים, תהליכי הייצור עצמם ועד כמה מנסה החברה המייצרת לחסוך במסגרתם, האופן בו הם נארזים ונשלחים וכו\’. מוצרי קידום מכירות ברמת איכות גבוהה לא רק מחזיקים מעמד לאורך זמן רב יותר, אלא גם נראים טוב יותר ולכן עושים שירות טוב יותר עבור העסק שלנו.

המצב דומה גם בכל המדובר באריזות למתנות או אריזות למשלוחים, המשמשות במובנים רבים בדיוק באותו אופן בו משמשים מוצרי קידום מכירות – אריזות למשלוחים, לדוגמה, גם אמורות לשמור על המוצר הנארז בהן בזמן המשלוח ועד להגעה ללקוח, וגם משמשות כסוכני שיווק לכל דבר ועניין, של העסק שלנו (הכוונה לאריזות ממותגות למשלוחים, כאלו המכילות את הלוגו והפרטים של העסק.). גם כאן חשוב שלא להתפשר ולהזמין אך ורק אריזות ברמת איכות גבוהה.

על מנת להבטיח שאתם רוכשים מוצרי קידום מכירות, אריזות למתנות או אריזות ממותגות למשלוחים, ברמת האיכות הרצויה והגבוהה ביותר, צרו עימנו קשר. עם ניסיון מוצלח של שנים ארוכות קשה להתווכח…

גלילה למעלה