אריזות קרטון לסוחרים ב ebay

מכרתם מוצר ב ebay? מעולה! ועכשיו איך תשלחו אותו? לאריזות הקרטון, איכותן ונראותן יש משמעות רבה, בעיקר אם אתם רוצים להפוך את הקונים שלכם לקבועים. חשוב כי כל אריזה תהיה איכותית, בגודל המתאים לפריט, מוגנת היטב מפני מכות, ועם מראה כללי מושך את העין. זכרו שכל קניין רואה את האריזה עוד טרם נתקל במוצר עצמו.

אריזה נעימה 

לאריזת מוצר יש משמעות רבה. מעבר לאריזתו הבטוחה והפרקטית, על האריזה להיראות איכותית ומכובדת, מאחר ואריזה טובה ואיכותית משדרת מסר ללקוח. המסר הוא של ארגון, סדר, וגם של הערכה לקונה, שלא חסכו עליו באריזה, ולא שלחו אריזה דלה ומעוכה.

אריזות קרטון, כמו גם קופסאות ואף קרטונים  לאריזה למיניהם,  מגיעים במגוון איכויות, גדלים וסגנונות. לאריזה משמעות רבה וניתן כיום לעצב אריזה לפי דרישה, לפי אופי המשלוח ואפילו המסר שברצונכם להעביר במשלוח. האריזה יכולה להיות חלקה לחלוטין, או עם לוגו השולח, במידה ומדובר בחברה.

Ebay   היא שיטת מכירה דרך האינטרנט, שהוקמה בארצות הברית בשנת 1995, ומטרתה לאפשר לאנשים פרטיים להפוך לסוחרים ולמכור ברחבי העולם את כל מה שעולה על דעתם. אנשים, לרוב פרטיים, מפרסמים את המוצרים שברצונם למכור. זוהי דרך מצוינת להפטר מפריטים ישנים שבבוידם, ונמצא כי תמיד יהיה מי שירצה את מה שעבורכם הוא כבר היסטוריה. השיטה תפסה ונכנסה בעוצמה לכל העולם, וכיום מתקיים מסחר ענף בebay  בין כל המדינות בעולם.
שיטת הרישום ל ebay פועלת בצורה חלקה ומאובטחת מאד, ויותר ויותר ישראלים מוצאים עצמם סוחרים ברשת זו, מוצאים דילים של ממש, קונים, ואף מוכרים.

עושים רושם 

על מנת להבטיח שלא יהיו רמאויות במהלך המסחר ב ebay נוקטת הרשת המסועפת הזו באמצעי בטיחות רבים, ומאפשרת לקונים לחוות את דעתם על מוכר זה או אחר. ככל שהביקורות על המוכר הן חיוביות יותר, תוכלו לדעת כי מדובר במוכר אמין. מוכר אמין הוא זה השולח את הפריט שמכר בזמן, ללא מכות או פגמים וכפי שפרסם אותו ב ebay. כמו כן, נמדדת האמינות והרצינות של המוכר באופן בו בחר לארוז את הפריט.
אריזות קרטונים לסוחרים בebay, מוצעות על ידי מומחים למציאת פתרונות אריזה טובים ואיכותיים. האריזות מתאפשרות במגוון רחב של גדלים, סוגים ועובי קרטון, וכיום ניתן למצוא אריזות מיוחדות לבקבוקים, אריזות מודפסות, אריזות דופלקס, אריזות קרטון גלי ועוד.

אם אתם סוחרים פעילים ב ebay, ורוצים להשאיר רושם טוב, על מנת ליצור אמינות בקרב הצרכנים בעולם, שימשיכו וירכשו מכם מוצרים גם בהמשך, חשוב לשמור על כמה כללים במכירה, כשאחד מהם הוא נושא האריזה, בה ייתקל הקונה עוד טרם ראה את הפריט שקנה. חשוב להשקיע מעט בעטיפה, כדי לצבור רווחים גדולים יותר בעתיד, מעסקאות נוספות.

גלילה למעלה