אריזות קרטון יצירתיות הם מנוף לעסקים

כן, זה עולם שבו רובנו מעדיפים להסתכל על הקנקן ולא על מה שיש בו. במקרים מסוימים, הקנקן יכול להיות מדהים ומקורי ולהפתיע הרבה יותר ממה שיש בו. אריזות קרטון יצירתיות הן הדרך נהדרת להציע ללקוח תמורה נוספת, מעבר למוצר עצמו ולהפוך אותו לאיש המכירות הבא שלך.
אריזות קרטון הופכות כל רכישה ליוקרתית יותר וכל מתנה למשהו מיוחד. הם יכולות להצחיק, להדליק ולרגש. אין גבול לדמיון שאותו אריזות קרטון יכול להגשים: עטיפת מוצרים בצורה מהודרת, העברת מסרים בארגונים, מתנות give away ללקוחות פוטנציאליים, ביצוע לוחות שנה, ולמעשה לכל שימוש שעולה על הדעת.
מעבר לזאת, אריזות קרטון יכולות לשמש גם לנשיאת המוצרים. במוצרים שבירים או מעיכים זוהי תכונה חשובה, המבטיחה את שלמות המוצר.

אריזות קרטון שאנשים אוהבים

חשבת על אריזות קרטון יצירתיות במיוחד? כבר עשית טוב לעסק שלך. אריזות קרטון מדליקות נשארות תקופה ארוכה ואנשים עושים בהם שימוש בבית, במשרד – כשהמסר שלך מולם, על לוחות המודעות או באוטו. מישהו אמר קופסה מדליקה לממחטות לרכב ולא חייך?
יש אין ספור רעיונות להפקת אריזות קרטון ולא צריך להיות קופירייטר מדופלם כדי למצוא רעיונות קופירייטינג מדליקים ומפתיעים. למשל, כתובת גרפיטי על אריזות קרטון לחנות גלישה או אריזות קרטון עם ברכת לילה טוב לחנות מצעים הם דוגמאות שממחישות מיד שהחנות הזאת חושבת אחרת ושבה הלקוחות זוכים לחוויה מיוחדת. הדוגמאות עוד כמובן רבות ומציעות אפשרויות יישום כיד הדמיון הטובה.
בחו”ל, אריזות קרטון מהוות פולחן שיווקי מלא. ברושורים או תמונות מוגשות ללקוחות בצורה מהודרת ורבת רושם. חנויות מסוימות אף חשבו על רעיונות יצירתיים במיוחד. דוגמה אחת היא שקית עשויה קרטון שבה הידיות מדמות חבל קפיצה ואילו על השקית בחורה מצולמת כאילו היא אוחזת בקצותיו וקופצת. על אריזות קרטון אחרות הודפסו בקבוקי בירה במנשא דמוי קרטון. כאמור, אריזות קרטון יצירתיות קיימות בכל מקום. כל אחד בעל דמיון יכול למצוא רעיון ועם קופירייטינג מתאים לספק ללקוחות שלו ערך מוסף ומקור להנאה.

מה עושים בתקופת החגים?

תקופת החגים היא תקופה שבה המוני ישראל רוכשים מתנות רבות. העלייה במכירות והמתנות הנהוגות בחגים השונים היא הזדמנות מצוינת לעסקים ולחברות. אריזות קרטון למשלוחי מנות יכולים לעשות את ההבדל בין משלוח שאנשים נאלצים לרכוש לבין משלוח שאנשים ייהנו לרכוש. דמיינו את הרושם הרב שיוצרות אריזות יצירתיות למצות או לנרות. השימושים אין סופיים ועם טיפה דמיון, האריזות שלך יובילו לנראות בולטת על המדף ולהגברת קצב המכירות.

גלילה למעלה