איך לבחור את האריזה המושלמת למתנה לילדים

אין חגיגת יום הולדת מושלמת בלי מתנה, וכל ילד מחכה לרגע בו הוא יוכל לפתוח את המתנות שקיבל. אבל רגע לפני פתיחת המתנה, הילד רואה את האריזה שלה ויכול להתחיל לנחש מה יש בתוכה. אריזה מושקעת מעוררת שמחה ואינה דורשת עבודה רבה. עם תכנון נכון ובעזרת כמה טיפים אפשר לשדרג כל אריזת מתנה בקלי קלות.

צבעוניות אשר תופסת את העין

בבחירת אריזות קרטון למתנה כדאי להתייחס אל הצבעוניות שלה. הילדים נמשכים לשפע הצבעים, ולרוב ייהנו יותר מאריזה שיש בה צבעים או ציורים על פני אחת חלקה שנראית לעתים קצת משעממת, גם אם התכולה שלה מרשימה. במקרה בו האריזה חלקה לחלוטין, אפשר להוסיף לה כרטיס ברכה בצבע אחר וסרטים ססגוניים שיעטרו אותה.

אריזה על פי נושא שהילדים אוהבים

ישנן אריזות שעליהן מופיעים הדפסים של דמויות אהובות. במיוחד אם ידוע איזו דמות אהובה על מקבל המתנה, אפשר לחפש אחת כזו ולעטוף בה את המתנה. במקרה שכזה, יכול להיות שהילד יחליט לשמור גם את האריזה ואולי אף יראה בה מתנה חשובה יותר מתכולתה.

לא רק עטיפה

ישנם שלל פתרונות בכל הנוגע לאריזות. חלקן עטיפות (צבעוניות או לא) וחלקן קופסאות בהן אפשר לארוז את המתנה. גם כאן מדובר באריזה שניתן להשתמש בה בפני עצמה, ומהווה תוספת שימושית למתנה. כדי למצוא את הפתרון המושלם ולשמח את מקבל המתנה, כל שיש לעשות הוא להתחיל לחפש אחר מגוון האפשרויות ולהשקיע בכך כמה דקות נוספות של מחשבה.

המלצות לאריזה שכיף לקבל

  • התאמה בין גודל האריזה לבין המתנה– כיוון שישנו שפע של אריזות למתנות, כשכל אחת יכולה להגיע בגודל שונה, כדאי מאד להתאים את הגדלים. כדאי להצטייד במתנה לפני שמחליטים מהי האריזה המתאימה לה. כאשר מדובר בעטיפה ולא באריזה, מומלץ להקפיד על כך שהיא במידות המתאימות כדי שהעיטוף יהיה מושלם.
  • הקפדה על שוויון בין הילדים– בין אם אתם מחפשים מתנה לילד שחוגג יום הולדת ובין אם אתם מחפשים אריזה למתנות לגני ילדים עליכם לחשוב על כך שהילדים יודעים להשוות בין המתנות שקיבלו הילדים השונים. אפשר למצוא כמות גדולה של אריזות מושקעות ויפות, וכך לתת תחושה נעימה לכל הילדים.
  • אריזה יכולה להיות מהנה– ברגע שלמתנות לגני ילדים מחפשים אחר אריזות למתנות לילדים, אתם יכולים להחליט להתייחס לכך כאל חוויה וליצור יחד עם הילדים שלכם את האריזה המושלמת. היום ישנם שלל פתרונות אותם אפשר להכין לבד. כל עוד יש לכם מעט זמן, תוכלו להתייחס אל זמן האריזה כאל זמן איכות בו תרוויחו גם חוויה משותפת, וגם הילד ייהנה מהמראה.

גלילה למעלה