אריזות של משרד בצורה אפקטיבית

אריזה של משרד קובעת במידה רבה את יעילות ההובלה ואת החזרה לשגרה. בניגוד ללקוחות במגזר הפרטי שיכולים להתפשר על אריזה ארוכה אך עקבית, במשרד אין מקום לבזבוז זמן. כל יום בו המשרד יוצא מפעילות עקב שיטת אריזה לא מתאימה שווה הרבה כסף. מעבר לכך, האריזה של המשרד יכולה להתבצע גם על ידי העובדים וגם על ידי נציגי חברות הובלה. המשמעות היא שצריך לבחור את שיטת האריזה היטב ובצורה האפקטיבית ביותר.

ניקיון כללי ותחילת אריזה

בשלב הראשון של אריזת משרד רצוי לנצל את ההזדמנות ולהיפטר ממסמכים או חפצים ישנים שאין בהם שימוש. אין סיבה לעבור למשרד חדש יחד עם ציוד ישן. כל ציוד שאינו ממשיך עם המשרד יכול להיכנס אל תוך ארגזים ולהיתרם לארגוני צדקה. ארגון וסדר מן הסוג הזה הם לא פריבילגיה של חברות גדולות, אלא רלוונטיים דווקא בעסקים ומשרדים קטנים. משרד שיודע כיצד לנצל את המשאבים העומדים לרשותו זוכה ביתרון יחסי מול המתחרים, חוסך בהוצאות ובסופו של דבר גם יכול להגדיל את הרווחים.

לאחר שזורקים לפח את כל הציוד ומבצעים ניקיון כללי של המשרד, ניתן לעבור לשלב המעשי. בשלב הזה יש צורך ברכישה או איסוף של קרטונים איכותיים וגדולים. כדאי להקצות מקום נפרד עבור ציוד שביר כמו מסכי מחשב או כלי מטבח, להקדיש ארגז מיוחד לספרים כבדים ולא לשכוח לסמן את הכל בצבע בולט. הסימון מקל על היעילות של האריזה ושל ההובלה ויש לו משמעות גם בפריקה. קרטונים מסומנים מבטיחים חלוקה טובה יותר של העבודה במהלך האריזה והפריקה.

פינוי חדר וקביעת לוח זמנים

במידה ומדובר על משרד גדול עם מספר חדרים, עדיף להחליט על לפחות חדר אחד אותו ניתן להוציא מכלל שימוש לטובת אחסון. אל תוך החדר הזה ניתן להכניס את כל הארגזים והציוד שכבר מוכן להובלה. כדאי לבחור חדר עם דלת אותה ניתן לסגור ולנעול. המטרה היא לשמור על הציוד לקראת ההובלה בתוך המשרד ובאיזור מוגן, אך למנוע פגיעה במוניטין כלפי לקוחות, ספקים או נותני שירות. מאחורי החדר הסגור נתן לאסוף לאט ובזהירות את כל ציוד ההובלה עד התאריך המיועד.

מבחינת לוח זמנים, אריזה אפקטיבית מתחילה לפחות שבוע לפני המעבר. הכל תלוי בגודל המשרד ובצרכים מיוחדים של הלקוח, אולם חשוב להביא בחשבון תקלות בלתי צפויות. מספר ימים לפני המעבר נדרשים העובדים וגם המנהלים להתגייס לטובת האריזה. בין אם הם מבצעים את האריזה לבדם ובין אם לא, הבקשה העיקרית היא לאסוף חפצים אישיים ולהקפיד על כך שהכל עולה למשאית ההובלה. רצוי להחליט על מנהלי עבודה ולבחור היטב את חברת ההובלות. בצורה זו ניתן להביא לידי ביטוי את כל היתרונות של אריזה אפקטיבית במשרד ובעסק.

פרי חשיבה - פתרונות אריזה

שידלובסקי, יבנה

שעות פתיחה

ראשון

שני

שלישי

רביעי

חמישי

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

09:00-17:00

Created By A.V.G Web Developer

סגירת תפריט
Cresta WhatsApp Chat
שלח!
×
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן