כיצד להרחיב את מגוון מוצרי קידום המכירות של העסק

כל מי שהשתתף בשנים האחרונות בכנסים מקצועיים, אירועים עסקיים ושיווקיים של חברות שונות, תערוכות מסחריות למיניהן וכו, וודאי נתקל לא פעם במה שנקרא – \”מוצרי קדמ\” (מוצרי קידום מכירות). הכוונה היא לאותם מוצרים קטנים ושימושיים המחולקים באותם אירועים, מוצרים כמו לוחות שנה, דפדפות, תחתיות לכוסות, מחברות ויומנים, פד לעכבר המחשב ועוד ועוד. הרעיון מאחורי מוצרים אלו הוא להעניק למשתתפי אותו אירוע (או לכל אדם אחר המקבל מוצר זה) את אותם מוצרים שימושיים כאשר הם נושאים את השם, הלוגו ופרטים נוספים של העסק, ובכך משווקים אותו בפועל הן לאותו אדם והן לכל מי שייתקל במוצר זה. בעוד אחד האתגרים הגדולים ביותר של חברות העורכות אירועי קידום מכירות שוב ושוב מדי שנה הוא למצוא מוצרים חדשים ומקוריים להעניק בתור מוצרי קידום המכירות שלהם, ישנן דרכים יצירתיות ומשתלמות להרחיב היצע זה באופן משמעותי –

אריזות קרטון ממותגות אשר הופכות מוצרים רבים לרלוונטיים

אחת הבעיות במציאת מוצרי קדמ חדשים היא כי במקרה של מוצרים רבים קשה, יקר או פשוט בלתי אפשרי להדפיס עליהם לוגו, לצבוע אותם בצבעים המייצגים את העסק או אפילו להוסיף שם ומספר טלפון. במקרה של מחברות או פדים למחשב אין בעיה לעשות זאת, אך במקרים רבים אחרים זה לא מתאפשר, וכך מוצרים רבים אשר יכולים היו לשמש כמוצרי קידום מכירות מוצלחים נשארים מחוץ לתחום ועסקים רבים משתמשים באותם מוצרים שוב ושוב מדי שנה.

דרך יעילה ומתבקשת להתמודד עם בעיה זו היא באמצעות אריזות קרטון ממותגות, כאלו שניתן לעצב, למתג ולייצר בתהליך קצר ופשוט יחסית. כך, יכול העסק לייצר אריזות קרטון עבור מוצרים קטנים מסוימים אותם הוא מעוניין להעניק באירועי קידום מכירות למיניהם, ולהרחיב משמעותית את היצע המוצרים השונים בהם הוא משתמש.

תהליך העיצוב והייצור של אריזות הקרטון הללו הוא כאמור מהיר, פשוט וזול יותר מתמיד כיום בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים. את מרבית התהליך ניתן לעשות אונליין או באמצעות הנחייה טלפונית, ובהתאם גם עלות האריזות הייעודיות הללו היא נמוכה להפליא. כל זה הופך את הרחבת מגוון מוצרי קידום המכירות בהם משתמש העסק לפעולה אפשרית ומתבקשת, כזו המשדרגת משמעותית את מערך קידום המכירות של העסק, בעלות מזערית יחסית.

כך גם מושג יתרון על פני עסקים מתחרים רבים המשתמשים גם הם בטכניקות קידום מכירות דומות – בעיית היצע המוצרים רלבנטית עבור כל עסק הפועל כך לאורך שנים וכבר השתמש בכל המוצרים הללו בשנים עברו. בית העסק אשר יציע מגוון חדש ומסקרן של מוצרי קדמ יזכה ליתרון שיווקי משמעותי על פני מתחריו.

גלילה למעלה