קרטונים לאריזת מוצרים לעסק מכירות באינטרנט

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לערוץ מרכזי למכירות של מוצרים מסוגים רבים ושונים. אנשים רבים מתפרנסים כיום מחנויות מקוונות המציעות מוצרים ממגוון סוגים שונים, כמו גם מוצרים יד שנייה, מוצרי אספנות ועוד שלל סוגים של סחורות. המשותף לכולן הוא כי הן נשלחות בדואר לבתי הלקוחות שרכשו אותן אונליין, בין אם מדובר במשלוח מקומי או במשלוח לצד השני של העולם.

עבור בעלי חנויות מקוונות, אתרים המציעים מוצרים למכירה וכל מי שאפילו רק מוכר את הטאבלט או הסמארטפון הישן שלו באמצעות האינטרנט, חשוב לשים דגש על אריזות איכותיות ומתאימות למשלוח המוצרים. לכל סוג מוצר קיימת אריזה המתאימה לו ביותר, והשקעה קטנה באריזות איכותיות יכולה לעשות את כל ההבדל בין עסק מכירות אינטרנטי משגשג לעסק כושל.

שמירה על המוצר בעת המשלוח – קריטי בעסק המתבסס על משלוחים

עסקים המציעים למכירה מוצרים ברשת האינטרנט מבוססים על משלוחים. כל העניין בקניות אונליין הוא כי הלקוח אינו צריך לעשות דבר מלבד רכישת המוצר באתר. הוא מבצע כמה פעולות במחשב, בטאבלט או בסמארטפון שלו, וכעבור כמה ימים או שבועות מקבל את המוצר אליו הביתה או לתיבת הדואר שלו. לכן, חלק גדול ומשמעותי מפעילותו של עסק מכירות אינטרנטי הוא כאמור המשלוח.

על מנת להעניק שירות טוב, לעמוד בציפיות הלקוחות ולהצליח להמשיך לפתח את העסק ולהשיג לקוחות נוספים, חייב בעל החנות המקוונת להעניק שירות טוב ומקצועי גם ובעיקר בכל הנוגע לאופן המשלוח של המוצר.

במיוחד במשלוחים בינלאומיים וספציפית במקרה של מוצרים שבירים או רגישים (דוגמת מוצרים אלקטרוניים, מוצרים המורכבים מחלקים שונים וכו\’), אריזה לא מתאימה ולא חזקה מספיק עלולה לספק הגנה לא מספיקה למוצר. במהלך ה\”תלאות\” שעוברת החבילה במשלוח עלול המוצר להיפגם. במקרים כאלו, לא רק שהלקוח ידרוש לקבל את כספו חזרה (ובצדק) הוא גם עלול להימנע מלקנות מכם בעתיד, ועשוי אף לפגוע במוניטין של העסק שלכם.

כיום, באמצעות כתיבת ביקורות יכולים לקוחות באינטרנט לרומם או להפיל עסקים מקוונים. לכן, הענקת שירות טוב, ובמסגרתו ווידוא כי המוצר נארז כמו שצריך והגיע ליעדו בשלום, היא הכרחית להצלחתו והמשך קיומו של העסק.

התאמה אישית של אריזות למשלוחים על פי אופי המוצר

קל כיום יותר מתמיד להתאים אריזות בעיצוב אישי למוצרים אותם אתם מוכרים. ניתן לבחור את גודל האריזה, את צורתה, את סוג הקרטון ממנו היא עשויה ואפילו את העיצוב המודפס עליה.

עבור בעלי חנות מקוונת המציעים מספר מוצרים שונים ומוכרים מכל מוצר כמויות גדולות, משתלם להתאים ולעצב אריזות המתאימות ספציפית למוצרים הנמכרים. כך, לא רק שהמוצרים יישמרו בצורה אופטימאלית במהלך המשלוח, אלא העסק ייראה רציני הרבה יותר והסיכויים שאותו לקוח ירכוש ממנו שוב ויעניק לו ביקורות חיוביות יעלו.

התאמה של אריזות איכותיות למשלוח היא חלק חשוב ומתבקש בפעילותו של עסק מכירות באינטרנט המעוניין להצליח ולגדול.

גלילה למעלה