ממתגים את העסק החדש? הכירו את אריזות הקרטון שיכניסו אתכם לתודעה

חוסר היציבות השורר במשק ובכלכלה המקומית והעולמית בחודשים האחרונים גורם להרבה מאוד תזוזה בעולם העסקי, כאשר אינספור בתי עסק נסגרים ואחרים נפתחים במקומם. הן עסקים חדשים והן עסקים קיימים אשר זקוקים לרענון, מתיחת פנים ומיתוג מחדש, זקוקים לכלים שיווקיים יעילים אשר יאפשרו להם להגביר חשיפה ולעורר מודעות צרכנית. שימוש נבון בדבר בסיסי ומרכזי בפעילותו של כל עסק יצרני כמו אריזות ממותגות למוצרים, יכול לתת לעסק כולו דחיפה משמעותית ומשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. 

יחס משתלם במיוחד בין ההוצאה לבין התועלת המתקבלת – שימוש באריזות ממותגות

קיימים סוגים שונים ונבדלים של אריזות ממותגות וקופסאות קרטון מעוצבות למיניהן, המשמשים כיום בתי עסק לצורך מיתוג מחדש.

בתור התחלה, ניתן ומומלץ כמובן לעבור כמה שיותר מהר לשימוש באריזות ממותגות ומעוצבות באופן ייעודי עבור בית העסק, עבור המוצרים עליהם מתבסס העסק. כלומר, עבור כל מוצר באשר הוא ניתן ומומלץ ביותר כיום לעצב אריזה ייעודית, כזו אשר לא רק תתאים לאותו מוצר כמו כפפה ליד, אלא גם תשחק תפקיד פעיל ומרכזי במערך המיתוג מחדש של העסק. זה מתאפשר כיום מאחר ועיצוב אריזות ממותגות, במיוחד כאשר מדובר באריזות קרטון, הוא בימינו נגיש, זול ומשתלם הרבה יותר ממה שהיה בעבר. כל בית עסק (גם הקטנים ביותר ביניהם) יכול להרשות לעצמו כיום לעצב אריזות קרטון ממותגות ייעודיות עבורו ועבור כל אחד ממוצריו, וזהו כמובן יתרון שיווקי מתבקש וראשון במעלה.

מלבד לאריזות המוצרים המיוצרים ו/או משווקים על ידי בית העסק, נעשה כיום שימוש נרחב ביותר בסוגים שונים של אריזות קרטון מעוצבות, וספציפית אריזות ממותגות, עבור מוצרים \”נלווים\” שונים ומגוונים – מתנות שמעניק העסק לעובדיו בעונות החגים, מוצרי קידום מכירות בהם משתמש העסק באירועים עסקיים שונים או כמתנות ללקוחותיו וכיוצ”ב. בין אם מעוניינים להעניק לעובדים בקבוק יין משובח לכבוד החג ובין אם מחלקים בכנס מקצועי כלשהו מארזים שונים או מוצרים יומיומיים שימושיים – ניתן לעצב ולייצר מבעוד מועד אריזות קרטון מעוצבות עבור כל אחד מהמוצרים הללו, וכך להשתמש גם בהזדמנויות הללו על מנת לתרום למערך המיתוג מחדש של העסק.

להכניס את המותג לתודעה הצרכנית באמצעות שימוש באריזות ממותגות

מיתוג מחדש של העסק הוא תהליך מורכב וחשוב ביותר, במיוחד במצב הרגיש בו נמצא המשק כיום ובצורך האקוטי של מרבית העסקים להגדיל חשיפה ומכירות עתידיות. כיצד מסייעות כל אותן אריזות קרטון מעוצבות אותן הזכרנו למיתוג מחדש של העסק?

ובכן, על מנת להבין זאת כדאי לראות בכל המוצרים הנ”ל (המוצרים שהעסק מייצר ומוכר, מוצרי קידום מכירות, מוצרים המחולקים כשי לעובדים או ללקוחות וכו’) יחידות שיווקיות קטנות, הנושאות את שם העסק ואת פרטיו כמותג אל המרחקים. המוצרים שהעסק מייצר ומוכר מחולקים לרוב על בסיס קבוע לכל רחבי הארץ ובמקרים רבים אף למקומות רבים ושונים בעולם. המוצרים שהוא מעניק לעובדיו ולקוחותיו הולכים עימם הביתה וזוכים שם לחשיפה לאורך פרק זמן בלתי מוגבל וכך גם מוצרים המחולקים באירועים עסקיים ואירועי קידום מכירות למיניהם.

כאשר כל המוצרים הללו מגיעים ארוזים בתוך אריזה מעוצבת וממותגת, המכילה את השם והלוגו של העסק, את הצבעים המזוהים עמו, את פרטי יצירת הקשר עם העסק ואולי נתונים שיווקיים שונים נוספים, הם למעשה משווקים באופן פעיל את העסק במקומות רבים ושונים בו זמנית. כלומר, הן עבור עסק אשר עובר כיום מיתוג מחדש והן עבור כל עסק יצרני המעוניין לנצל את ההזדמנויות הניתנות לו למתג, לשווק ולקדם את עצמו – שימוש באריזות קרטון מעוצבות וממותגות הוא מתבקש ומשתלם מאין כמוהו.

גלילה למעלה