מוצרי קידום מכירות כדרך שיווק אפקטיבית לעסק

עסקים שונים מחפשים ללא הרף אחר דרכים חדשות, יצירתיות ובעיקר אפקטיביות יותר ויותר לשווק את עצמם. בשוק אשר רק הולך והופך תחרותי יותר ויותר משנה לשנה כמעט בכל ענף שרק ניתן להעלות על הדעת, חשיבותו של שיווק אפקטיבי אשר יאפשר לעסק להיכנס לתודעתם של כמה שיותר צרכנים רק הולכת ועולה, ולמעשה מהווה כיום סוג של תנאי סף להישרדותם של מרבית העסקים. במקביל קמו כמובן אינספור משרדי פרסום ושיווק, מומחים לשיווק דיגיטלי ועוד אינספור עסקים ובעלי מקצוע שונים אשר מנסים לספק ללקוחותיהם – עסקים אחרים, את האפשרות לשווק את עצמם באופן יעיל עד כמה שניתן. עם זאת, קיימות גם שיטות שיווק אשר אינן מצריכות בהכרח את שירותיהם היקרים של משרדי פרסום יוקרתיים, וניתנות ליישום באופן כמעט ישיר ומידי על ידי בעלי העסק עצמם. אחת מאותן שיטות נקראת – קידום מכירות, וכוללת בתוכה תתי תחומים שונים. בקטע הבא נתמקד במוצרי קידום מכירות, ובאופן בו הם יכולים לסייע לעסק לשווק עצמו בצורה יעילה ומשתלמת.

להכניס את העסק לתודעתם היומיומית של הצרכנים – מוצרים לקידום מכירות

הרעיון המרכזי והמטרה העיקרית של מוצרי קדמ (מוצרי קידום מכירות) הם להכניס את העסק המדובר לתודעת היומיום של לקוחות פוטנציאליים או קיימים רבים, על מנת שאלו יקנו (או ימשיכו לקנות) את מוצרי העסק. כלומר, מדובר בדרך שיווק פשוטה ויעילה יחסית, כזו אשר אינה משתמשת בטכניקות ערמומיות ומתוחכמות דוגמת שיטות שונות של שיווק באינטרנט כיום, אלא פועלת במישור הפשוט של חיי היומיום של הצרכן הממוצע.

מטרה זו מושגת על ידי כך שהעסק מספק לצרכנים רבים אביזרים פשוטים ושימושיים בהם כולנו משתמשים, אשר עליהם מופיע הלוגו של העסק ומספר פרטים שיווקיים נוספים. כך, נתקל אותו לקוח קיים או פוטנציאלי בשם, בלוגו ובמסר נוסף זה או אחר אודות העסק, פעמים רבות במהלך היום, מה שגורם לו להכיר את העסק ולקשר אותו באמצעות קונוטציות חיוביות שונות לאביזרים השימושיים השונים בהם מדובר.

על מנת להבין טוב יותר את אופן הפעולה של שיטת שיווק אפקטיבית זו נביא כמה דוגמאות נפוצות למוצרי קידום מכירות בהם עושים עסקים רבים שימוש תכוף –

דוגמה קלאסית למוצר קידום מכירות הוא פד לעכבר המחשב. מדובר במוצר בסיסי ונחוץ עבור כל מי משתמש בעכבר למחשב, ופד לעכבר עם לוגו של העסק שלכם מודפס על גביו מבטיח כי האדם שקיבל את אותו פד ומשתמש בו יציץ ויראה את הלוגו לפחות כמה וכמה פעמים בכל יום. באופן דומה, גם מחברות, ארגוניות, פנקסי עטים, לוחות שנה, תחתיות לכוסות ועוד אינספור מוצרים בסיסיים שונים בהם כולנו משתמשים בחיי היומיום – כל אלו מהווים גם כן מוצרי קידום מכירות פוטנציאליים.

על מנת להבין טוב יותר עד כמה יעיל ומתבקש לייצר כמה מוצרי קדמ עבור העסק שלכם אתם מוזמנים לבקר בדף מוצרי קידום המכירות שלנו, ולהתרשם הן בנוגע לדוגמאות ואפשרויות המוצעות בדף, והן בנוגע למחירים ופרטים שונים אודות התהליך.

גלילה למעלה