כיצד יכולים קרטונים איכותיים להוזיל את תהליך מעבר הדירה?

מעבר לדירה או בית חדשים הוא לרוב תהליך מרגש אמנם, אך נתפס על ידי מרבית האנשים גם כתהליך מעייף, מייגע ומלחיץ. למי יש כוח להתחיל לארוז את כל חפציו, להעבירם בזהירות, לפרוק אותם במקום המגורים החדש ולסדר אותם? מדובר בתהליך מסורבל בדרך כלל, הכולל לרוב גם לא מעט \”אבידות\” ברכוש. לכן, מחפשים רבים ורבות אחר כל דרך אפשרית להפוך תהליך זה לפשוט, קל, נוח ומהיר יותר. מי שיכול להרשות זאת לעצמו שוכר חברה מקצועית אשר עושה הכל בשבילו (מהאריזה ועד לפריקה בבית החדש), אך מרבית האנשים אינם יכולים או מעוניינים להוציא סכומים שכאלו, ומחפשים אחר פתרונות פשוטים וזולים יותר. הפתרון שנציע כאן הוא מהפשוטים והזולים ביותר שניתן למצוא בהקשר זה – הצטיידות בסוגים ספציפיים של קרטונים למעבר דירה.

מה בין אריזות קרטון ייעודיות לבין הוזלת מעבר הדירה?

כיצד בעצם יכול השימוש באריזות קרטון ייעודיות ומיוחדות להוזיל את עלויות תהליך מעבר הדירה? על מנת להבין זאת יש להגדיר קודם כל למה בדיוק הכוונה ב\”קרטונים למעבר דירה\”. הכוונה היא לאריזות קרטון ייעודיות, כאלו המיוצרות ספציפית לצורך מעברי דירות, ולכן מדובר בקרטונים חזקים, עמידים וקשיחים, המגיעים במגוון גדלים וצורות המיועדות לתת מענה לסוגים שונים של חפצים. כך, תמצאו בקטגוריה זו קרטונים המיועדים לאריזת חפצים רגישים ושבירים, קרטונים המיועדים לבגדים וחפצים גדולים, אריזות קרטון ייעודיות לחפצים רבים וקטנים ועוד – כל סוגי האריזות הנדרשות עבור מה שכמעט כל אחת ואחד מאיתנו מחזיקים בביתנו (בגדים, מכשירי חשמל, כלים שבירים וכו\’).

ובכן, קרטונים למעבר דירה הם כאמור קרטונים ייעודיים עבור מעברי דירה – קרטונים איכותיים ועמידים המגיעים במגוון גדלים וצורות. כיצד זה מסייע לנו להוזיל את עלויות מעבר הדירה? בתור התחלה, אינספור מעברי דירה הוכיחו מעל לכל ספק סביר כי אריזה נכונה וזהירה של הציוד (דוגמת אריזה באריזות קרטון ייעודיות, חזקות, מתאימות וכו\’) מסייעת לסיים את מעבר הדירה עם כמה שפחות נזקים לרכוש, מה שתמיד קיים במעבר דירה גדול. בנוסף, הצטיידות מבעוד מועד בקרטונים ייעודיים אלו מאפשרת לקצר משמעותית את כל התהליך – מהאריזה של החפצים בקרטונים בבית הישן, דרך ההעמסה והשינוע שלהם  ועד לפריקת הציוד מהקרטונים בבית החדש. עבודה מסודרת ונכונה יכולה לקצץ שעות רבות (ואף ימי עבודה שלמים במקרה של העברות גדולות ומרובות ציוד) מתהליך מעבר הדירה, וזה כמובן מתרגם ישירות לחיסכון כספי.

דרך נוספת בה ניתן לחסוך באמצעות הצטיידות בקרטונים למעבר דירה מבעוד מועד, היא כאשר עובדים עם חברת משלוחים מקצועית, כזו העושה עבורכם גם את שלב האריזה והפריקה. במקרים אלו, אם תקנו בעצמכם את אריזות הקרטון הייעודיות ותשכרו רק את שירות האריזה, השינוע והפריקה מאותה חברה, המחיר שתשלמו בסיכומו של דבר יהיה נמוך יותר משמעותית.

גלילה למעלה