הזמנת שליחויות בישראל

עסקים רבים בארץ וגם אנשים פרטיים מבצעים מדי יום עשרות משלוחים באריזות קרטון כחלק מהעבודה שלהם. העברת משלוחים היא עסק רציני וצריך חברה רצינית שתבצע את המשלוח ולא בן אדם או חבר מהמשרד או מהבית. יש אפשרויות רבות לשליחה של משלוחים, כלי רכב שונים ומקטנוע ועד משאית קטנה ויש מקומות שמשתמשים אפילו באופניים בשביל לחסוך את הפקקים ולהגיע מהר.

בניו יורק למשל בגלל העומס האדיר בכבישים יש חברות גדולות של אתרי מכירת מוצרים, שמשתמשות בשליחים על אופניים דקים ומהירים ויש אומרים שהם יותר מהירים משליחים של פיצה. גם בארץ חברות משתמשות בדרכים שונות לשלוח הזמנות, בעיקר אם זה מהיום להיום ובעיקר אם זה בערים גדולות ועמוסות כמו תל אביב למשל.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שליחויות מחברה מקצועית:

  1. מהירות:זמן ההגעה של האריזות חשוב ביותר הן למקבל והן לשולח. אם מדובר במשלוח מהיום להיום ואפילו מהיום למחר באזור מרוחק חשוב ביותר שמשלוח יגיע בזמן ליעדו. על החברה להיות מקצועית ואמינה וחברה שליחויות שלא מצליחה לעמוד בזמנים שהציבו לה יכולה לפגוע בשמה הטוב ולגרום אי נעימויות ולפעמים אף יותר מזה ללקוחות שלה.
  2. מעקב:יש משלוחים רגישים כמו, כסף, יהלומים, משלוחים רפואיים ועוד אשר צריכים להיות במעקב ובהבטחה של המשלוח. חברת שליחויות מקצועית משתמשות בטכנולוגיית מעקב  בזמן אמת עד הגעת המשלוח ליעדו ומפעילות קו שירות לכול בעיה ובכול זמן.
  3. אזור חלוקה:חשוב לבדוק עם חברת השליחויות איפה הם עובדים והאם הם יכולים לספק את האריזה למקום שאתם רוצים. אתם מבקשים לדוגמה לספק מוצר שלקוח קנה באינטרנט והחברה שלכם נמצאת בחיפה והלקוח בבאר שבע והוא צריך לקבל את האריזה מהיום למחר, וודאו שאכן חברת השליחויות יכולה לספק את זה והיא עובדת בכול הארץ וגם באזורים חריגים.
  4. אחריות:אי אפשר להיות אחראי על כול אריזה  ולכן כול חברה תיתן להם אחריות שונה. יהיו  חברות שיעניקו לכם אחריות מלאה על כול משלוח ויהיו כאלה שבכלל לא יזכירו את זה. אם אתם מעבירים משלוח יקר ערך וחשוב לכם, חפשו חברה שתן לכם ביטוח על מקרה של גנבה או אבדן או אפילו נזק. האחריות הזאת היא שלכם.

לסיכום: יש הרבה חברות שליחויות מהם ניתן להזמין שליחות לעסקים אשר זקוקים לכך. בדקו לפני שאתם בוחרים חברה שכזאת לעבוד איתה, מה המוניטין שלה, איזה שירות היא נותנת ומה מידת המקצועיות שלה. בנוסף חפשו המלצות ואת רשימת הלקוחות שלה, זה גם יכול לעזור.

גלילה למעלה