אריזות קרטון מודפסות – דגשים לאריזות מעוצבות

אריזות קרטון הן כיום (ובמהלך עשרות השנים האחרונות), מפתרונות האריזה היעילים, הנוחים, הזולים והידידותיים ביותר לסביבה, ולכן גם מהפופולאריים ביותר בעולם. ניתן למצוא כיום כמעט כל סוג של מוצר באריזות קרטון כאלו ואחרות, המותאמות כמובן לצורתו, גודלו, מאפייניו הייחודיים וכד’.
ספציפית, ניתן כיום למצוא אריזות קרטון ייחודיות וקטנות במיוחד, המשמשות לאריזת מוצרים קטנים. מוצרים אלו יכולים להיות מכל סוג, צורה או תחום, כאשר האפשרויות האינסופיות לעיצוב קרטונים כמעט בכל גודל וצורה שרק אפשר לדמיין, הופכות אותן לאריזות האולטימטיביות גם בגדלים קטנים.

ממאכלים קטנים ועד מזכרות לגני אירועים – אריזות קרטון קטנות

אז אילו מוצרים שונים ניתן למצוא כיום כאשר הם ארוזים באריזות קרטון או קרטונים קטנים במיוחד? מוצרים רבים ושונים. לדוגמה – מוצרי מזון רבים נמכרים כיום באריזות קרטון קטנות וייחודיות, המעוצבות באופן ייחודי וספציפי לשם הכלת מוצרי מזון קטנים אלו. החל מסוכריות, מסטיקים ושאר ממתקים וחטיפים קטנים, ועד אריזות אישיות או אריזות של מוצרי בסיס בכמויות קטנות, המצריכים פתרונות אריזה קטנים וייעודיים.
גם בתחום המתנות והמזכרות ניתן למצוא שימוש נרחב באריזות קרטון קטנות ומיוחדות. החל במזכרות מיוחדות לאירועים ועד מתנות קטנות ומיוחדות לגבר ולאישה.

בדומה למוצרי מזון, מזכרות לאירועים, מתנות וכד’, ניתן לעבור ולמצוא עוד אינספור תחומים בהם משתמשים באריזות קרטון קטנות במיוחד, בין אם מדובר באריזות מעוצבות ומודפסות, קרטון גלי, קרטון דו פלקס וכד’. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת לעשות כמעט הכל, כולל ייצור אריזות קטנות של קרטון מיוחד כזה או אחר, ועליו הדפסה או עיצוב מיוחד כפי שבוחר הלקוח. המכונות והמכשור של ימינו מאפשרים פיתוח וייצור מהיר ויעיל של אריזות קרטון בכל גודל וצורה, גם בגדלים קטנים במיוחד.
קופסאות ואריזות קרטון קטנות נמצאות בשימו אמנם מזה שנים רבות, אך ככל שמתקדמות השנים, ועימן אמצעי המיכון והמחשוב שבידינו, מצליחים לייצר אריזות איכותיות ומיוחדות יותר ויותר (במיוחד כאשר מדובר בגדלים קטנים יחסית..), בעלויות קטנות ומשתלמות יותר ויותר. המשמעות הישירה של עובדה זו היא כי קיימת בעולם מגמה של מעבר לאריזות קרטון ייחודיות, קטנות בינוניות או גדולות, במיוחד לאור העובדה כי הן מהוות גם אריזות “ירוקות” וידידותיות לסביבה.
כנראה שבמהלך עשרות השנים הבאות נראה עד ועוד מוצרים הנארזים באריזות קרטון מיוחדות, בגדלים משתנים ובצורות שונות ומשונות. כדאי לקחת זאת בחשבון, במיוחד אם אתם מתכננים מוצר, או עוסקים בפתרונות אריזה ושיווק.

גלילה למעלה