חג שמח במקום העבודה – אריזות קרטון למתנות לחג לעובדים

בעלי עסקים ומנהלים רבים מחפשים ללא הרף אחר דרכים לשמח ולרצות את עובדיהם, לגרום להם להרגיש חלק מהארגון ולהיות מרוצים ממקום עבודתם, כך שגם האווירה הכללית במקום העבודה תהיה נעימה ופרודוקטיבית וגם העסק כולו יתפקד בצורה טובה. מסיבות אלו, ומכיוון שעובדים במקום עבודה מבלים שעות רבות יחדיו מדי יום, נולדו מנהגים כמו הענקת מתנות לכבוד החג במקומות עבודה, מה שנהוג בישראל לעשות כפעמיים בשנה (בדרך כלל פעם אחת לכבוד ראש השנה ופעם אחת עבור חג פסח).

עבור מנהלים ובעלי עסקים המחפשים אחר דרכים מקוריות ומעניינות להפוך את מנהג הענקת המתנות לחג לעובדים למעניין ומוצלח יותר, נציע כאן פתרון אסתטי ומושך את העין – אריזות קרטון מעוצבות וייחודיות.

להפוך את האריזה לגורם משמעותי ומעניין במתנה לחג

הרעיון של אריזות קרטון מעוצבות לכבוד מתנות החג לעובדי העסק, נובע בעיקר מהקלות והעלות הנמוכה של תהליך מסוג זה – ניתן כיום לעצב ולהזמין מגוון רחב של אריזות קרטון ייעודיות, הן מבחינות העיצוב והצורה שלהן והן מבחינת מה שמודפס עליהן, הצבע שלהן וכו\’. התהליך כולו מהיר, פשוט, קל וזול יחסית – בעלות נמוכה ביותר ניתן לבצע הזמנה של כמות קטנה או גדולה של אריזות קרטון מעוצבות, וכך להכניס למשהו כמו מתנה לעשרות או מאות עובדים לחג נופך חם ואישי.

בכך ניתן להפוך את אריזת המתנה לחלק משמעותי ובלתי נפרד מהמתנה עצמה, חלק אשר מוסיף אסתטיקה ועניין של ממש למתנה עצמה. זה חשוב עבור הרבה מאוד בעלי עסקים, אשר ניצבים מדי תקופת חגים בפני אותה התלבטות – איזו מתנה להעניק לעובדים לחג? האם לחזור שוב על המתנות הגנריות של השנים הקודמות? האם ללכת שוב על תלושים לחג? יכול להיות באמת שתלושים לחג או מתנה אחרת כלשהי אכן באמת ישמחו את העובדים, אך כאשר מדובר במתנה, ובטח ובטח במתנה לחג, קיימת חשיבות ניכרת גם לאופן בו המתנה \”מוגשת\” ומוענקת למקבל. חלק בלתי נפרד מהמנהג של הענקת מתנות לחג, גם עבור עובדים במקום העבודה, היא הנראות של המתנה – כיצד היא נראית ונתפסת בעיניהם של האנשים המקבלים אותה, עוד לפני שבכלל פתחו את האריזה. מחקרים הראו כי אנשים רבים זוכרים את החוויה של קבלת מתנה כלשהי באופן חיובי יותר או חיובי פחות גם ובעיקר על פי הרושם הראשוני שנוצר אצלם כאשר נתנו להם את המתנה, עוד לפני שבכלל פתחו אותה וגילו מה יש בתוכה. כאשר מדובר במתנות לעובדים לחג, אותו זיכרון כללי מהמתנה, המושפע גם מהרושם הראשוני, משפיע על האופן בו העובד מרגיש במקום העבודה (לפחות בתקופות החגים), ולכן משפיע ישירות על הרגשת השייכות של אותו עובד לארגון.

אריזות מעוצבות אישית עבור מתנות לחג מהוות דרך מצוינת לשמח את העובדים, לשדרג את המתנה שהם מקבלים וליצור בקרבם רושם חיובי וטוב יותר בנוגע למקום עבודתם.

גלילה למעלה