אריזות קרטון הם חלק מהזהות שלך

לפני כל פגישה חשובה עם לקוח, אתם בוחנים בקפידה את הדרך שבה אתם לבושים. כשאתם בוחרים ריהוט למשרד אתם מדמיינים איך הוא ישתלב במראה הכללי. כשאתים נפרדים מאדם יקר לכם, אתם לוחצים לו את היד ומברכים אותו לשלום. אז למה כשאתם עוטפים את המוצר שהלקוח שלכם רכז, אתם מסתפקים באריזות קרטון סטנדרטיות, ולעיתים גם ללא מיתוג מובהק שלכם?
אריזות קרטון היא העטיפה החיצונית של התדמית שלך. היא ה-take away של הדברים שרצית להעביר. ברמה מסוימת, זאת הקצפת של העוגה שאתה מספק. העוגה חייבת להיות טעימה, אבל אריזות למזון מהיר חייבות להראות נהדר כדי לספק חווית קנייה ושימוש נוספות.

אריזות קרטון – שימושים יצירתיים

לפני זמן קצר מעריץ נלהב של מוצרי סמסונג כתב להם על הקיר בפייסבוק עד כמה הוא אוהב את מוצרי החברה. הוא סיפר על המחשבים שלו, הטאבלטים וביקש את הדגם הסלולרי העדכני של החברה. הוא גם צייר להם דרקון מצחיק יורק אש בתוכנת הפיינט. החברה ראתה את זרם התגובות העצום שהעניין עורר ושלחה לו את הדגם, ויותר מכך, הדפיסה את הדרקון המאוירת שלו על אריזות קרטון המכשיר. זוהי כמובן דוגמה לכוחה של סמסונג לייצור אריזות קרטון בתפירה אישית, אבל בהשוואה לרעש התקשורתי שהיא זכתה לו, לא בטוח שמדובר בהוצאה שיווקית מיותרת. חברות קטנות ובינוניות רבות עומלות ומוציאות סכומים גבוהים הרבה יותר על חשיפה מועטה והרבה פחות אפקטיבית. זוהי דוגמה ליצירתיות שבה אריזות קרטון הופכות לחלק מרכזי בחוויה שיוצר המותג ובדרך שבה הוא מפתח דיאלוג עם הלקוח ועם התקשורת.

אריזות קרטון מקבלות ממדים יצירתיים הרבה יותר בזכות יכולות הדפסה דיגיטלית. אלה השתפרו עד מאוד באיכותן לאורך השנים ומסוגלות להדפיס מספר זעום של אריזות קרטון בעיצוב אישי ומשתנה. כאשר לחברה או למותג יש פלטפורמה שכזו לשינוי, אריזות קרטון הופכות להיות כר פורה לרעיונות ולתדמית עדכנית, מתחדשת ומפתיעה.

קחו לדוגמה את הרעיון הבא: שילוב של כתיבה שיווקית יצירתית על אריזות קרטון – זה יכול להיות קומיקס, זה יכול להיות משפטי הידעת?, זה יכול להיות אמרות מפורסמים, זה יכול להיות משפטי זן לחיים טובים או משפטי קופירייטינג בעלי נגיעה שיווקית עדינה (בכל זאת, אריזת קרטון היא לא תמיד המדיה למכור את המוצר הבא שלך). חוויתי, לא? זכיר? בהחלט.

אריזות קרטון יכולות גם לשמש בסיס בעל ערך לקידום מכירות בצורה מתוחכמת. רעיונות שימוש לחומרי יצירה יגבירו את השימוש במוצר ויגרמו לקונה לשוב ולקנות את המוצר בשנית. הוראות שימוש או התקנה יכולות לחסוך את שיחת הטלפון לחברה או ליתר את העיון במדריך השימוש. גם זה מועיל לרוכש ויוצר סביב המוצר הילה ידידותית ומסבירת פנים.

גלילה למעלה