שירותי אריזה – על חשיבות השירות

החיים שרובנו חיים כיום הם צרכניים יותר מתמיד. אנחנו קונים ו/או שוכרים מוצרים ושירותים כאלו ואחרים השכם וערב, בכל תחום ותחום במהלך שגרת חיינו. עקב כך, הפכנו רובנו לצרכנים מנוסים ומשופשפים, אשר יודעים לעמוד על זכויותיהם ומצפים לקבל את המרב תמורת כספם. כך, פיתחו רובנו מודעות מוגברת לסוגיית השירות. בכל תחום שבו נעסוק, השירות חשוב כיום יותר מתמיד. בין אם מדובר בשירות המציל חיים ולכן חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, או אפילו בשירותים הנפוצים והטריוויאליים ביותר בהם אנו נתקלים בשגרת היום יום.

דוגמה מצוינת לכך היא שרותי אריזה שונים, בהם אנו משתמשים יותר ממה שאנחנו שמים לב. אריזה של מוצרים שונים, בין אם מדובר באריזות קרטון פשוטות עבור מוצר שזה עתה קנינו בחנות ובין אם באריזות קרטון מודפסות,  מעוצבות ומושקעות – אנחנו יכולים ללמוד המון אודות העסק העומד מולנו ורמת השירות שהוא מציע, על פי הדרך בה הוא אורז ונותן לנו את המוצר שזה עתה רכשנו.

שירותי אריזה כדוגמה לאיכות וחשיבות השירות בבית העסק

ניתן להשתמש בדוגמה של אריזת מוצרים כמשל מסוים לחשיבות השירות בבתי עסק שונים כיום. כמו כן, במקומות בהם אנו ממש קונים מוצר ומקבלים אותו ארוז בצורה כזו או אחרת, אנחנו יכולים ללמוד המון על רמת השירות של אותו בית עסק, אך ורק על פי הדרך בה נארז המוצר.
במחשבה ראשונה, נראה כי אין בכוחו של תחום זה ללמד אותנו יותר מדי – אריזות הן אריזות, ומה כבר יכולים ללמד אותנו כמה קרטונים לאריזה אודות בית העסק עמו אנחנו עושים עסקים או ממנו אנו רוכשים מוצרים? בפועל, מדובר בעולם ומלואו. אפילו כאשר אנחנו הולכים לסופר מרקט, אנחנו יכולים למצוא סופרים בהם משקיעים יותר באריזת המוצרים ולא רק שמציעים קרטונים ושקיות מסוגים שונים, אלא אפילו שוכרים נערים ונערות אשר יארזו עבור הלקוחות את קניותיהם. לעומתם, בסופרים אחרים אנחנו בקושי מצליחים למצוא שקית לרפואה, וצריכים למהר ולשלם ולארוז את קניותינו בעת ובעונה אחת. זה אומר המון אודות רמת השירות באותו בית עסק, ושירות הוא כאמור הכל בעולם המסחרי – תחרותי של ימינו.

מה בכוחנו לעשות בנוגע לבתי עסק מהם אנו רוכשים מוצרים “רגילים”, קניות יום יומיות או מתנות כאלו ואחרות, אשר רמת השירות בהם אינה מספקת אותנו? ובכן, אנחנו יכולים למצוא כיום כאמור תחליפים רבים לכל סוג של שירות או חנות. אם אתם לא מרוצים מהשירות במקום מסוים, בוודאי תוכלו למצוא את אותו מוצר במקום אחר המספק שירות טוב יותר.
אך למען האמת, את הצעד החשוב האמיתי אנחנו מבצעים כבר ברגע זה – העלאת רמת המודעות שלנו בנוגע לזכויותינו כצרכנים ולזכות הלגיטימית שלנו לדרוש שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש. ברגע שכולנו מודעים יותר כצרכנים, גם רמת השירות הכללית בבתי עסק במשק עולה באופן אוטומטי.

גלילה למעלה