טיפים לבחירת אריזה ממותגת לחנות באינטרנט

יש לכם אתר אינטרנט שמציע מוצרים למכירה? שולחים כל מוצר בקרטון או קופסא? מצוין. עכשיו אתם רק צריכים לדעת איך לבחור אריזה ממותגת, או כיצד ניתן למתג את האריזה הקיימת בצורה אפקטיבית.

התחילו בהגדרת הצרכים והמטרות שלכם: אם המטרה העיקרית היא למתג אתר אינטרנט קיים וותיק, תוכלו להסתפק בהדפסת הלוגו בלבד. עצבו את הלוגו על קרטון דופלקס מתגו אריזות מקרטון דחוס. כך תוכלו לשלוח ללקוחות הנאמנים אריזות איכותיות ועדיין ליהנות מיתרונות השיווק והפרסום.

מנגד, מי שרוצה להשיק חנות חדשה או מוצר ספציפי צריך להשתמש בעיצוב אגרסיבי יותר. כאן הפתרון היא לבחור אריזה ממותגת גדולה יחסית. בררו על הבדלים בין אריזות למוצרי מזון, אריזות לבקבוקי יין ואריזות לממתקים. שימו לב להבדלי המידות וקחו בחשבון אפשרות למיתוג תיק אל בד. חנות אינטרנט ששולחת ללקוחותיה תיק אל בד מעידה על מחויבות אקולוגית ומשפרת את המוניטין שלה באופן מיידי.

התאמת אריזה ממותגת לקהל היעד

שלב לא פחות חשוב בבחירה של אריזה ממותגת היא להתאים אותה לקהל היעד. כאן הסוד הוא לבצע התאמה אישית ועיצוב ייחודי לכל לקוח. התייעצו עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בגרפיקה וקבלו המלצות על אריזות, קרטונים וקופסאות. ודאו שאתם מתנהלים מול חברה המעניקה יחס אישי וליווי צמוד. נסו לייצר כמה אריזות ממותגות בכמויות קטנות, שלחו אותן ללקוחות ובקשו מהן להביע דעה. במידה והתגובות יהיו חיוביות, בצעו הזמנה גדולה יותר ותקבלו גם מחיר נוח.

בעלי חנויות באינטרנט צריכים לזכור שהלקוח הוא הנמען ולכן יש דרכים שונות להעביר אליו את המסר. על מנת למנוע הפרעות ורעשים, בעל האתר נדרש לבחור אריזה ממותגת שמתאימה גם ללקוח וגם למוצר. מידת ההתאמה נבדקת לפי הגודל של האריזה, העיצוב שלה והפונקציונאליות. הלוגו והצבעים של האריזה הממותגת חשובים לא פחות מהמוצר.

למה כדאי להשקיע באריזה ממותגת לחנות באינטרנט?

היום כבר אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. לקוח שמזמין מוצר דרך חנות באינטרנט ומקבל משלוח של אריזה רגילה, משעממת או חלילה קרועה, יוותר על התענוג ויעבור למתחרים. מהבחינה הזו, בעלי אתרים צריכים להשקיע כמה שיותר משאבים ואנרגיות בבחירה מוצלחת של אריזות ממותגות. אריזות מן הסוג הזה הן הדרך היחידה להדגיש את התועלת של המוצר ולהביא לידי ביטוי את הערך השיווקי.

ההיצע והמגוון של אריזות ממותגות גדולים מכפי שנהוג לחשוב. קרטונים מכל סוג, צורה וצבע יכולים לשמש למיתוג מוצרים של חנויות באינטרנט והרבה תלוי במידת ההשקעה בעיצוב. אפשר להפוך את האריזות לפתרון פונקציונאלי ולהשתמש בהן לקידום מעורבות חברתית. כדאי להקפיד על השלבים הנכונים לבחירת אריזות ממותגות ולזכור את המשמעות שלהן. זו הדרך היחידה להבליט את האתר ולהמשיך במגמת הצמיחה של כמות המכירות או הרווחים.

גלילה למעלה