היתרון השיווקי שבשימוש באריזות קרטון לעסק

בעלי עסקים המוכרים מוצרים כאלו ואחרים, החל ממוצרי מזון ועד לכלי בית, מתנות, אביזרי אופנה וכד’, תמיד מחפשים אחר דרכים יעילות לשווק את העסק שלהם ואת מוצריו. זה כמובן נכון לכל עסק באשר הוא, כולל עסקים המוכרים שירותים שונים, אך עבור מי שמוכר מוצרים מוחשיים, קיימות הזדמנויות שיווקיות מעניינות הקשורות ישירות באופן בו נארזים ונמכרים המוצרים.

ספציפית, במקרה של אריזות קרטון איכותיות לעסק קיימים לא רק יתרונות פרקטיים ברורים, אלא גם יתרונות שיווקיים בלתי מבוטלים. אריזות קרטון מסוגים שונים מציעות לא רק פתרון אריזה איכותי אלא גם הזדמנות שיווקית פרסומית משמעותית.

המוניטין החיובי של קרטון כפתרון אריזה

בתור התחלה, חשוב להבין כי השימוש באריזות קרטון משדר מסר מסוים לצרכן, עוד לפני שבכלל דיברנו על המסרים השיווקיים והמידע שאנו יכולים להדפיס על גבי האריזה. כיום, המודעות לאיכות הסביבה ושימוש בחומרים מתכלים וידידותיים לסביבה גבוהה מאוד, במיוחד בישראל. לכן, השימוש באריזות קרטון יוצר אצל צרכנים רבים סימפטיה וקונוטציה חיובית לאותו עסק, גם אם באופן בלתי מודע. ליותר ויותר אנשים נמאס מהררי הפלסטיק שמייצר כל עסק המוכר מוצרים, ואנשים רבים מרגישים \”אהדה\” רבה יותר כלפי אריזות קרטון והמוצרים המגיעים ארוזים בתוכן.

בשנים האחרונות ניתן לראות מסביבנו שימוש הולך וגובר בקרטונים ממוחזרים או כאלו הנראים ממוחזרים (בצבע חום, על פי רוב), וסוג אריזה זה מזוהה זה מכבר עם מסרים חיוביים המדברים אל כולם, דוגמת שמירה על איכות הסביבה, צרכנות בת קיימא ועוד.

שימוש באריזות מודפסות להעברת מידע ומסרים שיווקיים

מעבר ליתרון ה\”תודעתי\” שבשימוש במארזי קרטון שונים והמסרים הידידותיים לסביבה שהוא מעביר לקהל הצרכנים, אריזות קרטון מאפשרות לכל בעל עסק גם לשווק באופן ישיר ואקטיבי את העסק שלו. כיום, ניתן להדפיס כמעט כל מסר שרק עולה על הדעת על אריזות קרטון ייעודיות לעסק (דוגמת לוגו, מידע אודות המוצר או העסק עוד), ובכך לפתוח ערוץ שיווקי ישיר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים של העסק. את אריזות הקרטון הייעודיות ניתן גם לעצב בשלל צורות ודרכים, וכך להתאים אריזת קרטון איכותית לכל מוצר ומוצר, או לכל עסק באופן כללי.

מוצר אשר יוצא מן החנות כאשר הוא ארוז באריזת קרטון ייעודית, המעוצבת בצורה מסוימת המזוהה עם אותו בית עסק ואף מכילה על גביה מידע רלבנטי אודות המוצר, העסק והתחום אליו הוא משתייך באופן כללי, נחשף לעיניהם של אינספור אנשים, גם לאחר שהלקוח מוציא את המוצר מהאריזה ומשתמש בה לצרכים אחרים, או אפילו זורק אותה. כך, המסר השיווקי שמעבירה אותה אריזה ממשיך להתגלגל ולהיחשף לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים נוספים, ואריזה זו משמשת למעשה כפרסומת חיה וניידת. מסוג הפרסום עליו מוכנים עסקים שונים לשלם הרבה מאוד כסף.

לסיכום, השימוש בפתרונות אריזה מקרטון מציע לא רק יתרונות פונקציונאליים, אלא גם יתרונות שיווקיים בלתי מבוטלים. עבור כל בעל עסק מומלץ לשקול את האפשרויות השיווקיות הטמונות בסוג אריזות זה.

גלילה למעלה