עיצוב אריזות למתנות

מתכננים לתת מתנות לעובדים או ללקוחות? כדאי שתחשבו לא רק על המתנות אותן תעניקו כי אם גם איך תעניקו אותן. בשנים האחרונות תחום האריזות התפתח מאד וניתן לראות שפע של אריזות למתנות המתאימות למתנות אישיות, מארזים המתאימים למוצרי קידום מכירות וישנן כמובן גם מארזים המתאימים למוצרי צריכה אשר אנשים רוצים להעניק אותם כמתנה. ישנה חשיבה רבה מאחורי הפתוח והעיצוב של האריזות.

עיצוב גרפי

אחד מהאלמנטים הבולטים ביותר של האריזות הוא העיצוב הגרפי. היום ניתן לראות שלל עיצובים של מארזים וכל מי שמחפש פתרונות אריזה יכול פשוט לבחור את העיצובים האהובים עליו. ניתן למצוא עיצוב גרפי אשר מיועד למארזים רומנטיים, עיצובים המיועדים למארזי קידום מכירות ועיצובים אשר אמורים לשדר רצינות. החשוב ביותר בעיצוב הגרפי של האריזה הוא שתתאימו את תכולת המתנה לאריזה שלה. ישנם סוגים רבים של מארזים ואם תרצו תוכלו אפילו ליצור עיצובים משלכם כשמדובר על כמויות גדולות של מתנות.

חומר

ישנם סוגים שונים של חומרי אריזה כשרובן יהיו קרטונים. עם זאת ישנם סוגים רבים של אריזות וחלק מהקרטונים עבים וחלק דקים, הכל תלוי בסוג המארז הנדרש לכם. על מנת לבחור את העיצוב במתאים ביותר לאריזה שלכם כל שתצטרכו הוא לדעת מה עומד להיות בתוך האריזה. כמובן שאם מדובר במתנה שבירה, עליכם לבחור במארז מגן ואם יש לכם מתנה שהאיכות שלה תישאר גם באריזה דקה, תוכלו לבחור בכל סוג של אריזה שרק תרצו.

סגירה

העיצוב של האריזה מושפע מהתבנית שלה. כלומר, האריזות אינן רק קופסאות מרובעות, הן יכולות להיות מעוגלות וכמו כן ניתן לפתוח אותן בצורות מגוונות. אתם תוכלו לראות שפע של פתרונות אריזה שלכל אחד יש סגנון סגירה אחר. הסגירה משפיעה גם על הנראות של המתנה וגם מאפשרת לשמור עליה בצורה שחשובה לכם.

שמירה על מוצרי קידום מכירות

אם יש לכם צורך לקדם את מכירות העסק שלכם ואתם מתכננים לחלק מתנות, כדאי מאד שתחשבו על המארז. פעמים רבות האריזה עושה את ההבדל בין מתנה פשוטה למתנה שהתגובה אליה יוצאת דופן. כאשר המארז מרשים יהיו גם שיבחרו לשמור אותו. כמה כללים שכדאי שתיקחו בחשבון אם אתם מחפשים מארז למוצרי קידום המכירות שלכם:

  • מוצרי הקידום נועדו לקדם את העסק שלכם והאריזה היא חלק בלתי נפרד מהקידום.
  • אתם יכולים לבחור שהאריזה תכלול את הלוגו של החברה ופרטי יצירת הקשר השונים שלכם.
  • אם אתם מתכננים ליצור מוצרים רבים להפצה, תמיד תוכלו להתאים את האריזה שמשדרת את המסר השיווקי המתאים לכם ולחברה.
  • מומלץ להתייעץ עם חברה שההתמחות שלה היא ייצור האריזות כל מנת שזו תעניק לכם מהידע והניסיון שלה כך שתוכלו להרשים את הלקוחות אליהם הולכים מוצרי קידום המכירות שבהם בוודאי השקעתם.
גלילה למעלה